20 Reacties

één jaar geleden

Uhmmm, minstens 2 maanden denk ik hoor! Misschien ook wel langer. Ze loopt sinds kerst heel het huis door. Kan ineens heel snel gaan! Binnen een week van 3 losse stappen naar helemaal los lopen.

één jaar geleden

1 week voor zijn eerste verjaardag ging hij los lopen. Deed wel al echt 4 maanden cruisen en heeft in verhouding kort gekropen. Zelfs het lopen veranderd echt wel leuk om te zien! Eerst met de handjes beetje omhoog en z’n evenwicht zoeken. Je kon aan hem zien dat hij het los lopen best spannend vond, zo schattig. En nu lijkt hij soms wel te willen gaan rennen en struikelt dan over zijn eigen voeten 😂 Ieder kind neemt z’n tijd! Miss is het leuk om met iemand tegenover jou te gaan zitten op de grond en haar tussen jullie in zo laten “los” lopen. Weet even niet hoe ik dit moet uitleggen haha

één jaar geleden

Wat jouw dochtertje nu doet, heeft ons zoontje ook lang gedaan. Op een geven moment ging hij 'sturen' met z'n loopwagentje. Ik zat een keer met mn partner op de grond en liet m overstappen. Laten zien dat hij zelfvertrouwen mag en kan hebben. Hij zette 2 mini stapjes. En toen hij dat doorhad was het 1 week! Dat ging zo snel. In een keer had hij het door🙏

één jaar geleden

Onze dochter loopt echt al 2 maand met d'r loopauto. Zodra we tegenover elkaar gaan zitten om over te stappen gooit ze d'r kont op de grond. Ze loopt ook regelmatig met 1 hand achter de loopauto. Of aan 1 hand met ons mee. Maar los lopen, know way. Iets met een temperamentje

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Onze dochter loopt echt al 2 maand met d'r loopauto. Zodra we tegenover elk ...
Hier net hetzelfde!!

één jaar geleden

Hier loopt ze bijna 4 maanden achter haar loopwagen en sprint ondertussen het huis door, bochten maken en alles, kan ook goed los staan. Heeeeel af en toe een stapje los tussen 2 meubelstukken in maar verder 0 aanstalten om te lopen, als we het proberen gaat ze direct zitten. Dus verschilt echt per kind!

één jaar geleden

Onze zoon loopt nu al zo'n 3 maanden langs de meubels of achter zijn karretje. Ik zie het bij hem nog niet eerder dan over een maand of 2 gebeuren maar dat is prima. Hij is zich nu weer heel erg aan het focussen op de fijne motoriek (blokjes stapelen en handgebaren en dergelijke).

één jaar geleden

Wij waren 2 weken voor haar eerste verjaardag op vakantie, daar ging ze voor het eerst helemaal zelf los staan een paar x. Daarvoor liep ze al een tijd (1/2maanden) aan de tafel en banken en met een loopkarretje. 1 dag voor haar verjaardag ging ze lopen. Nadat ze dus zelf los ging (op)staan ging het erg snel.

één jaar geleden

Mijn zoontje is 20 oktober geboren Kon pas kruipen in augustus Stond en liep wel langs de bank maar kruipen deed die niet. En ergens in begin december begon die te lopen, we gingen oefenen dus helpen opvangen en heel enthousiast reageren als de eerste stapjes zelfstandig ging. En ik denk een week samen met je partner oefenen en hij of zij krijgt genoeg vertrouwen dat het hem lukt😍

één jaar geleden

20 oktober 1 jaar geworden. 23 oktober ging ze oefenen met los staan. 26 november liep ze voor het eerst. En nu rent ze het hele huis door 🤣

één jaar geleden

Hier racet ze langs de meubels, met de loopwagen, en aan 1 vinger van ons. Maar helemaal los durft ze niet. Heeft ze 1 middag gedaan, en daarna was het over haha. Ik merk dat ze mijn vinger éígenlijk niet eens nodig heeft, maar toch durft ze nog niet zonder. Ben benieuwd hoe lang dit nog duurt..

één jaar geleden

En wat ik hier ook lees; sinds een week kan ze "sturen", achteruit stappen, en bochtjes maken met de loopwagen. Wie weet geeft dat vertrouwen

één jaar geleden

Ik kreeg gister de opmerking van kdv dat we dr vast kunnen inschrijven voor de avondvierdaagse want ze heeft de he-le dag rondjes gelopen met de poppenwagen 😂. Thuis ook de hele dag achter de blokkenkar, stoeltje, wobbel, stokkestoel, eetkamerstoel, megablpckstafel, eigenlijk alles wat lekker schuift. Ze zet voorzichtig wat stappen los en loopt ook stukjes over. Maar soms heeft ze er ook dagen geen zin in. Elke losse stap, zelfstandig gaan staan zonder steuntjes, andere probeersels krijgt ze luid gejoel met een applaus om dr aan te moedigen 👏🏼

één jaar geleden

Update: sinds dit weekend loopt ze ineens los. Alsof ze "het licht gezien heeft"! Haha. Super grappig. Ineens wandelt ze het hele huis door uit zichzelf zonder "aansporing".

één jaar geleden

Mijn zoon loopt echt al vanaf 8 maanden langs de tafel, muur, loopauto enz enz, en wij riepen "oh dat duurt niet lang meer voordat hij losloopt " hij loopt sinds gisteren echt los. Hij is over 2 dagen 15 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Amarylles

Update: sinds dit weekend loopt ze ineens los. Alsof ze "het licht gezien h ...
Heel leuk! Alsof ze idd het licht hebben gezien en nooit iets anders hebben gedaan😂

één jaar geleden

Donderdag nog niks, donderdagavond ineens hele stukken zelf lopen. Ze doet nu niks anders meer. Dat wordt binnenkort schoenen kopen 😅

één jaar geleden

Reactie op AskimNikki

Mijn zoon loopt echt al vanaf 8 maanden langs de tafel, muur, loopauto enz ...
Hier ook een meisje dat al snel doorhad hoe het staan en stappen werkt. Als je beide handjes vast had liep ze ook wel. Maar 1 of achter een object aanlopen was heel lang spannend. Dat deed ze uiteindelijk rond de 12-13 maanden. En daarna ook stapjes los. Nu met 15 maanden heeft kruipen nog steeds de voorkeur, maar weet ze dat ze ook kan lopen.

één jaar geleden

Moet zeggen dat ons kleintje erg snel was. Tussen tijgeren, kruipen en lopen zat ongeveer 2 maanden al met al. Hij liep ook vanaf 10 maanden stiekem stukjes los als niemand keek en vanaf 11 maanden echt los als er mensen keken. Ieder kindje doet het op zijn eigen tijd voordat je het weet hebben ze het licht gezien en lopen ze alsof het nooit anders ging.

één jaar geleden

Reactie op baby17en21

Hier ook een meisje dat al snel doorhad hoe het staan en stappen werkt. Als ...
En inmiddels verruilt ze het kruipen steeds vaker voor lopen. Als je ze op de grond neerzet gaat ze nu ook eigenlijk altijd staan, ipv zich op knieën of kont laten vallen zegmaar