9 Reacties

één jaar geleden

Ik denk vooral geven wat ze nu wilt eten zoals die yoghurtjes. Zo krijgt ze toch wat binnen. Ook zien dat ze genoeg vocht binnenkrijgt want anders kan ze uitdrogen ..

één jaar geleden

Misschien wat baby thee? En water? Ik zou vooral zorgen dat ze genoeg vocht binnen krijgt. Het eten maakt nu wat minder uit. Misschien lichtverteerbaar voedsel. Zoals geraspte appel?

één jaar geleden

Komt vanzelf weer! Zodra ze weer fit is, haalt je kindje het weer in. Fruit en/of knijpfruitjes? Ijsjes? Dat gaat hier er in zulke periodes vaak wel in en zit vocht in. Beterschap!

één jaar geleden

Appelmoes met rijst, kwark met knijpfruit. Vocht vocht vocht. Dat is echt het belangrijkste

één jaar geleden

Eten is echt even niet nodig. Zeker na overgeven wil de maag gewoon even rust. Af en toe wat water of iets anders drinken dat ze lust is met ziek zijn echt genoeg.

één jaar geleden

Die van mij eet ook bijna niets als ze ziek is, banaan wel altijd. Sterkte!

één jaar geleden

Als jij ziek bent wil je ook niet eten, dat geeft ook echt niet. Als ze maar drinkt!

één jaar geleden

Hoe gaat het vandaag?

één jaar geleden

Hier een meisje dat 5 dagen lang ziek was en alleen maar wilde drinken (sap), en heel soms een knijpfruitje. Ze is een dikke kilo kwijt, maarja volgens de dokter is drinken het allerbelangrijkste . Goed de plasluiers in de gaten houden!