22 Reacties
één jaar geleden
Pff ja in het hoogseizoen hoor ik idd van iedereen 😭 super duur geworden, waar je ook naartoe gaat!
Wij hebben nog buiten het seizoen kunnen boeken.
Heb je al naar een leuk en mooi landal park gekeken? Met alles erop en eraan. Is vaak wel wat goedkoper dan een Center Parcs.
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Pff ja in het hoogseizoen hoor ik idd van iedereen 😭 super duur geworden, ...
Ja, vorig jaar zaten wij ook nog buiten het seizoen.
Hoeveel waren jullie nu kwijt?
Wij zaten meestal ruim onder de €1000,-.
En nu zie ik vooral bedragen van €2000,- of meer… konden we anders 2 tot 3 keer van op vakantie.
Ik vind vakantie heerlijk, maar op deze manier wel heel erg zonde van het geld😭
één jaar geleden
Wij gaan all inclusive naar Rhodos 23 augustus en we zijn voor 9 dagen ongeveer 1100 pp kwijt
één jaar geleden
Wij gaan 10 dagen naar Lanzarote in juli. We zijn dan 3251 euro armer😅All inclusive. Normaal gesproken zijn we daar niet van maar het lijkt me met kleine kinderen heel fijn.
één jaar geleden
Wij betalen 615 euro voor 14 nachten in Zuid-Frankrijk, op een camping in een safaritent met eigen sanitair en kookgelegenheid, de eerste 2 weken van september.
één jaar geleden
Wij gaan in september 22 dagen naar curacao. Zijn dan 2000 p.p. kwijt (voor huis met zwembad en ticket). Ouders gaan mee. Wel prijzig, maar voor ons gevoel het waard en een lekkere lange vakantie😊
één jaar geleden
Wij gaan 27 juli 8 dagen all inclusive naar Egypte voor 1500 p.p, we wouden eerst in oktober gaan maar dan is ons zoontje net 2 geworden en dan moesten we voor hem ook bijna de volle prijs betalen dus gaan nu maar gewoon in het hoogseizoen en betalen we voor hem maar 80 euro
één jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden.
Schijnbaar zijn het ‘normale’ prijzen…?
Ik vind het nog steeds belachelijk veel geld.
En hoe heerlijk vakantie ook is (kan zijn), vind ik het niet waard om er er zoveel geld aan uit te geven.
We blijven het gewoon in de gaten houden, misschien komt er nog een leuke aanbieding.
één jaar geleden
Reactie op baby17en21
Ik ...
Ik word er ook gek van hoor! Ben al weken aan het zoeken.
Wij zijn al meerdere jaren naar Luxemburg geweest, vakantiepark La Sapiniere, die prijzen vallen reuze mee. Overweeg nu om daar maar weer heen te gaan, 2 weken in mei voor €900. Ik weet niet hoe de prijzen in de zomervakantie zijn. Maar de omgeving is mooi, gezellig park en benzine is ook nog eens goedkoop in Luxemburg 😇
één jaar geleden
Reactie op baby17en21
Ik ...
Bizar he! Niet leuk meer. Het hoort toch gewoon mogelijk te zijn om een weekje op vakantie te gaan? Mensen werken een heel jaar hard, ik vind dat ze dat dan echt verdienen.
Wij vonden het ook erg duur maar dachten omdat ons zoontje in oktober 2 wordt kan hij nu nog voor heel weinig geld mee (vliegen) 😊
Hopelijk kunnen jullie uiteindelijk nog iets vinden!
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Bizar he! Niet leuk meer. Het hoort toch gewoon mogelijk te zijn om een wee ...
Ja, wij hebben ook een oudere dochter van 5, anders zouden we niet eens in het hoogseizoen kijken.
Ik ga er wel vanuit dat we nog iets vinden.
En anders gewoon een abonnement bij plaatselijk zwembad.
En dagjes weg😉
één jaar geleden
Reactie op happy96
Ik word er ook gek van hoor! Ben al weken aan het zoeken.
Wij zijn al mee ...
Bedankt voor de tip.
Zal zeker eens daarnaar kijken.
Zitten nu ook te overwegen de zomervakantie (voorlopig) over te slaan.
En kijken naar de mei vakantie.
Die wilt soms wel voordeliger zijn… maar ook niet altijd en overal helaas.
één jaar geleden
Bestel je wel eens bij prenatal kleren of spullen? Wij krijgen als je boven €70,- komt een bon voor centerparcs. Daarmee hebben wij enorm bespaard voor deze zomervakantie. We konden dit jaar niet vliegen of heel ver weg ivm een puppy dus maar een luxere vakantie gedaan met die bon.
We zitten 1,5 week in een park in frankrijk en dan nog 1 week in een ander park. Beide keren een vip huisje. Totaal bedrag van beide parken samen: €2136,-