5 Reacties

één jaar geleden

Ik durf niet zo goed advies te geven omdat het volgens mij over- en ondervermoeidheid kan zijn. Of gewoon een fase. Alles kan 😉 Maar ik zou in deze situatie de ochtenddut eens gaan proberen over te slaan en zien wat er dan gebeurt.

één jaar geleden

Wij zijn over gegaan op 1 dutje op de dag en dan slaapt hij ongeveer 2 uurtjes. Sinds we dit doen slaapt hij ook elke nacht door (tot nu toe) 😅. Het kan ook een fase zijn hoor.

één jaar geleden

Hier ook drama met slapen snachts.. En wat ik er nou mee moet 🤷‍♀️ Gister sliep m’n zoontje pas om 20:30 uur, eerder wilde hij niet. Vannacht van 2:00-04:30 wakker geweest 😭 Wel 2 slaapjes gedaan overdag. Hij slaapt dan ook goed en gelijk. Zo gaat het de ene nacht heel slecht en de andere nacht slaapt hij weer van 19:00-7:00. Vandaag ga ik maar eens 1 slaapje proberen want dit is ook niks. 🙈 Volgens mij zitten we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje

één jaar geleden

Onze dochter is ook superveel wakker snachts. Ik begin ook te denken dat is omdat ze overdag ‘ teveel’ slaapt. Sinds deze week haar ochtend slaapjes wel achterwege gelaten, maar ze sliep smiddags soms 3u. Kga nu beginnen om 2uurtjes te doen & hopelijk betert het

één jaar geleden

Wij zijn over gegaan op 1 dutje op de dag en dan slaapt hij ongeveer 2 uurt ...
Van hoelaat tot hoelaat slaapt jouw zoon in de middag?