31 Reacties

één jaar geleden

Hahaha, nou dikke proficiat meid. Geniet ervan!

één jaar geleden

Hier ook in verwachting van de tweede . Zoontje is 17 maanden en nu bijna 13 weken zwanger. Ze zullen straks 23 maanden schelen. Ik heb nu al “stress” voor onze zoon zijn 2e verjaardag. Mocht ik op de uitgerekende datum bevallen zou zijn verjaardag 3 weken erna zijn. Ik weet niet hoe ik dat ga doen maar wil hem zijn verjaardag ook niet ontnemen. Wij kwamen er ook pas achter met 10 weken, was even slikken maar we weten wel hoe kindjes gemaakt worden dus zo’n verassing was het ook weer niet :) alleen de termijn, ik voel mij zo anders als bij mn eerste zwangerschap. Gewoon totaal geen symptomen en dan zeggen ze ook nog dat je bij j tweede sneller groeit. Tot nu toe echt niks aan de hand dus voelt echt even als een kadootje nu.

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Hier ook in verwachting van de tweede . Zoontje is 17 maanden en nu bijna 1 ...
Waarom zou je je zoontjes verjaardag niet kunnen vieren als je een paar weken ervoor je tweede kind gekregen hebt, vraag ik me af?

één jaar geleden

Waarom zou je je zoontjes verjaardag niet kunnen vieren als je een paar wek ...
Bij de vorige bevalling was ik nog lang niet mobiel genoeg of mentaal sterk om zoveel mensen te kunnen ontvangen. Ben nu bang dat ik dat weer zal hebben..

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Bij de vorige bevalling was ik nog lang niet mobiel genoeg of mentaal sterk ...
Tegen die tijd aanzien en anders en ietsje verschuiven? Scheelt dat die ukjes totaal geen besef van datum hebben en als het feest 2 weken later is, ze net zo blij zullen zijn 😄😄 niet schuldig over voelen hoor.

één jaar geleden

Reactie op F-8

Tegen die tijd aanzien en anders en ietsje verschuiven? Scheelt dat die ukj ...
Ja dat is inderdaad zo. Of niet bij ons thuis zodat ik en baby2 wellicht nog eerder weg kunnen voor wat rust. We hebben gelukkig nog even tijd om er over na te denken haha, maar was een vd eerste gedachtes die ik had 🤣

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Met een tweede verjaardag zou ik er niet te zwaar aan tillen. Je kan het ook gemakkelijk een aantal weken later vieren, als dat dan beter voelt. Of wat meer doseren op meerdere dagen, maar dat geeft ook niet altijd alleen maar voordelen. Komt tijd, komt raad 😄.

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Een mooie taart bestellen en op de dag zelf alleen met je gezinnetje vieren. Eventueel opa en oma. Hoeft niet groot toch? Vrienden komen al langs voor kraamvisite en met een beetje geluk nemen die ook iets leuks mee voor de kleine.

één jaar geleden

Reactie op Smoezie

Ja dat is inderdaad zo. Of niet bij ons thuis zodat ik en baby2 wellicht no ...
Bij ons zit er 2 maanden tussen als alles goed gaat. M’n moeder opperde dat wordt een kraamfeest en tegelijkertijd verjaardag ineen. Dan heb je meteen alles gehad. Maar goed een verjaardag met je meest hecht mensen des nood verdeeld over een paar dagen is toch ook prima?

één jaar geleden

Reactie op Loes1230

Bij ons zit er 2 maanden tussen als alles goed gaat. M’n moeder opperde dat ...
Ja dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Loopt vast wel los tegen die tijd, ben gewoon een kleine druktemaker in mn hoofd 🙈😛

één jaar geleden

Nouu.. deze week de 20 weken echo gehad. Ben 4 augustus uitgerekend. Inmiddels dus al over de helft. Gekkigheid !