121 Reacties

3 jaar geleden

Hoihoi! Ik ben ook aan het rond kijken maar vind het ontzettend duur. Een shoot van den uurtje ben je al snel 250-300 euro kwijt. Maar ik wil het wel heel graag vastleggen. Dus misschien toch maar doen.

3 jaar geleden

Als je het wilt snel boeken, ik had al meerdere volle fotograven 馃槖

MOD

3 jaar geleden

Reactie op Valerie1991

Als je het wilt snel boeken, ik had al meerdere volle fotograven 馃槖
Goede tip! Een shoot is idd prijzig maar ook heel bijzonder 馃槉

3 jaar geleden

Als iemand nog een fotograaf zoekt omgeving Tilburg, let me know 馃グ

3 jaar geleden

Het is ook duur maar vond het echt de waard bij de eerste. Doen het nu weer met de 2de. Hetzelfde met de newborn shoot. Staat al gereserveerd. Kon bij de 1ste niet doorgaan ivm de eerste golf. Heel jammer.

3 jaar geleden

Ik heb een vriendin van mij wat laten schieten en ze zijn suuuuuper mooi geworden 馃グ kost niks en w茅l het resultaat naar mijn zin! (Zij kan het dan ook wel echt goed, dat moet iemand wel kunnen)

3 jaar geleden

Fotostudio Holland is een tip! Super mooie shoot, 99,-

3 jaar geleden

Reactie op Suuslo

Fotostudio Holland is een tip! Super mooie shoot, 99,-
Ik mag morgen zelf gaan馃槃 ze hebben veel jurken om uit te kiezen, bloemen, schommels etc

3 jaar geleden

Rond welke week is zo'n shoot het mooiste? Dat je wel een serieuze buik hebt, maar nog geen zeekoe bent zeg maar. 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Eefs

Rond welke week is zo'n shoot het mooiste? Dat je wel een serieuze buik h ...
Meestal is dat tussen de 31 en 35 weken. Tegen die tijd is de buik mooi en ben je nog fit genoeg.

3 jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Hoihoi! Ik ben ook aan het rond kijken maar vind het ontzettend duur. Een ...
Ik heb een afspraak gepland bij photosessions. Zij maken super mooie zwangerschaps foto's. Het is nu ook in de aanbieding voor 135 euro. Locatie is Eindhoven of Venlo

3 jaar geleden

Reactie op daantjemaas

Als iemand nog een fotograaf zoekt omgeving Tilburg, let me know 馃グ
Heb je een site met portfolio?

3 jaar geleden

Ik ben ik zoek naar mooie zwangerschapsshoot jurken. Iemand tips

MOD

3 jaar geleden

Reactie op Anney

Ik ben ik zoek naar mooie zwangerschapsshoot jurken. Iemand tips
Ben ik ook heel benieuwd naar!

MOD

3 jaar geleden

Reactie op Suuslo

Ik mag morgen zelf gaan馃槃 ze hebben veel jurken om uit te kiezen, bloemen, ...
Hoe was het?!

3 jaar geleden

Ik ben zelf fotografe, met de focus op zwangere dames en newborns. Ik werk door heel NL en ik kan uit eigen ervaring alleen maar zeggen: boek een shoot! Het is zo ontzettend waardevol om beelden te hebben van je zwangerschap 鉂わ笍 Ik vind het een prachtige herinnering en gun het jou ook. En ja, het is een investering, maar je hebt er w茅l levenslang plezier van. Zie ik je snel? 鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Eefs

Rond welke week is zo'n shoot het mooiste? Dat je wel een serieuze buik h ...
Tussen 32 en 36 weken houd ik zelf altijd aan 馃檪

3 jaar geleden

Ik heb de mijne gepland staan in augustus dan ben ik rond 32 weken ongeveer ! Had het bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan, en kreeg er spijt van. Ik wilde toch nog een herinnering hebben van mn zwangerschap dat mooi vast gelegd kan worden 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik zoek op korte termijn (max. 2 weken) een zwangere dame (30-34 weken) voor een shoot tegen een gereduceerd tarief (locatie op Schouwen-Duiveland of Goeree-overflakkee). Ik kom graag met je in contact!!

3 jaar geleden

Wij gaan 4 september voor een shoot. Dezelfde fotogarave heeft in juni ook onze trouwfotoos geschoten en gaat ook de new born doen. Ik ben dan 33+4 zwanger.