121 Reacties
MOD
3 jaar geleden
Reactie op Angeco
Jij neemt de hond wel mee? Ik twijfel. Ik wil het wel heel graag, want ze i ...
Ja, ik wil graag wat foto's met de hond. Heb een Mechelse herder en ben druk bezig om dr buik aan te leren (mijn buik aantikken met dr neus).
Eventueel kunnen we een lange lijn meenemen en haar daaraan vasthouden. Al kan ze aardig goed op dr plek blijven zitten 馃槉
De foto die je erbij ziet zat ze aan de lijn. Ergens jammer, aan de andere kant vind ik deze foto zo waardevol 馃グ
3 jaar geleden
Wij hebben vandaag fotoshoot op het strand gehad ik heb maar 1 soort jurk was al moeilijk genoeg om de kleine en mijn man bijpassende kleding te krijgen. Maar was heerlijk en gezellig ben heel benieuwd hoe de foto's zijn 馃榿
3 jaar geleden
Reactie op Sem_
Ja, ik wil graag wat foto's met de hond. Heb een Mechelse herder en ben dru ...
Lieve foto! Wij hebben een Friese stabij. Die hadden we nog niet toen we gingen trouwen anders had ik dit ook gedaan! Maar m'n man zegt: de kat is toch ook onderdeel van ons gezin? Die kunnen we niet meenemen naar de hei.. Dat is ook wel weer zo. Zonder onze pluizige knuffelkater is het plaatje dan eigenlijk ook niet compleet 馃槄馃ぃ Ach ik denk er nog even over.
MOD
3 jaar geleden
Reactie op Angeco
Lieve foto! Wij hebben een Friese stabij. Die hadden we nog niet toen we gi ...
Hahaha mijn kat blijft ook thuis. Een kat vindt het niet leuk, een hond wel (is mijn argument) 馃ぃ馃ぃ
Mijn kat jankt in de auto, probeert de hele tijd uit zijn vervoer ding te ontsnappen (hij gooit zijn pootjes ertussen en weet het zo zelf open te krijgen.....) en als ik hem aan een uitlaat lijntje wil meenemen verstijft ie waardoor ie omvalt 馃ぃ
3 jaar geleden
Ik ben geen type voor fotoshoots, gister waren wij toevallig aan het wandelen op de hei die zo mooi in bloei staat toen zelf maar even een foto genomen. zo hebben we toch wat vastgelegd van de zwangerschap馃槄 nu 33 weken!
3 jaar geleden
Iemand nog last minute een adres in Rotterdam of omgeving? Mijn fotograaf is misschien verhinderd door persoonlijke omstandigheden.
3 jaar geleden
Reactie op Jeanine-25
Iemand nog last minute een adres in Rotterdam of omgeving? Mijn fotograaf i ...
Yes! Ik! Puur Geluk Fotografie.
3 jaar geleden
Wij zijn bij Holland Fotostudio in Dordrecht geweest en de foto鈥檚 waren super mooi er waren meer dan 300 foto鈥檚 gemaakt en binnenkort laat ik een beeldje van me buik maken
3 jaar geleden
Zo happy maar zo confronterend soms haha. Heb zelfs mooie foto's met mijn nichtje er bij haha zo grappig. Die is nu 5 en heel erg bewust van dat er een neefje of nichtje komt en wil vaak voelen en luisteren, toen haar broertje in aantocht was heeft ze dat een stuk minder bewust meegemaakt (toen was ze 2.5) mijn neefje die snapt t allemaal nog niet zo en vind t maar raar en eng dat mijn buik beweegt dus die wou niet mee op de foto 馃槀馃槀馃槀馃槀