121 Reacties
3 jaar geleden
Ik gun echt iedereen een hele mooie shoot van deze bijzondere tijd. Iedere keer denk ik ‘’meer foto’s maken’ want ik wil niet later met het idee zitten ‘had ik maar meer/leukere foto’s ‘
Wij hebben een shoot gehad, maar helaas was de fotografe niet wat ik had gehoopt en eigenlijk ook had verwacht. Ze was heel laks, raffelde het af, luisterde niet naar wensen en hadden we gevraagd of we alvast 2-3 foto’s 4 dagen na de shoot mochten ontvangen om het op social media te plaatsen op onze trouwdag. Dit was ‘geen probleem’ gaf ze aan maar toen de dag aanbrak vroeg ik of het nog was gelukt en ze gaf als antwoord dat ze het echt heel druk had gehad. Dat snap ik, kan altijd, maar geef het dan gewoon aan denk ik dan. We hadden voor een uurtje 200 euro uitgegeven en waren ook nog eens een uur onderweg voor een locatie wat dichtbij zou zijn voor haar. Ik vond het echt zonde. Dus een tip voor anderen: als het niet goed voelt, gewoon iets laten weten!
3 jaar geleden
Reactie op flé
Ik gun echt iedereen een hele mooie shoot van deze bijzondere tijd. Iedere ...
Super jammer dat je zo'n ervaring hebt. Heeft ze dat voor jullie nog opgelost?
Ik vind het als fotograaf super belangrijk dat mijn klanten tevreden zijn! Zonde dat je er zo'n nasmaak aan hebt overgehouden.
3 jaar geleden
Super jammer dat je zo'n ervaring hebt. Heeft ze dat voor jullie nog opgelo ...
Nadat ik de foto’s had bekeken vond ik deze tegenvallen, maar heb er niets over gezegd (vond het mijn tijd gewoon niet waard) en zij heeft er verder ook niet naar gevraagd. Merkte ook aan haar instagram account dat ze er niet echt enthousiast over was als in ze deelt normaal van elke shoot wel iets maar van die van ons niet (zijn aannames natuurlijk, maar het maakt me ergens wel verdrietig). Ik laat het daarom gewoon hierbij en maak zelf thuis mooie foto’s van mijn preggy belly🤍
3 jaar geleden
Reactie op flé
Nadat ik de foto’s had bekeken vond ik deze tegenvallen, maar heb er niets ...
Zo zonde zeg!!! :(
3 jaar geleden
Ik heb niet echt een fotoshoot gehad maar een vriendin van mij had aangeboden om wat mooie foto’s te maken ( gaat ze dalijk ook doen als de kleine geboren is ) en hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Dit is 1 van de foto’s die zij heeft gemaakt 😍 i love it!
3 jaar geleden
Vraagje als fotograaf: wat zoeken jullie als zwangere dame in een fotoshoot? Mag vanalles zijn 😄
MOD
3 jaar geleden
Vraagje als fotograaf: wat zoeken jullie als zwangere dame in een fotoshoot ...
Ideeën voor mooie poses, zwangerschapskleding aanwezig (ook al heb ik er uiteindelijk bijna geen gebruik van gemaakt), mogelijkheden voor zowel binnen als buiten, iemand die de tijd neemt voor je
Zoiets? 😝
3 jaar geleden
Reactie op Sem_
Ideeën voor mooie poses, zwangerschapskleding aanwezig (ook al heb ik er ui ...
Ja precies. Maar bijvoorbeeld ook connectie? Speelt de stijl van bewerken mee? Speelt de prijs een grote rol?
MOD
3 jaar geleden
Nou voor mij was het simpel omdat dit bedrijf onze trouw video hebben gemaakt en 2e shoot hebben gedaan. Dat we een tweede shoot hebben gedaan zegt natuurlijk wat over de eerste 🙈
Prijs is voor mij minder relevant omdat ik voor kwaliteit wil gaan ipv de scherpste prijs.
Klik met de fotograaf vind ik belangrijker dan de prijs. Uiteraard speelt de kwaliteit van foto's en dus bewerking ook een grote rol daarbij