8 Reacties
6 maanden geleden
Geen idee of het eraan ligt maar volgens mij wordt er geadviseerd om je kindje tot 3 jaar voorop te doen in een zitje. Misschien ziet hij dan wat meer en vindt hij het ook leuker?
6 maanden geleden
Reactie op Shannon1994
Geen idee of het eraan ligt maar volgens mij wordt er geadviseerd om je kin ...
Thanxs dit zie ik nu ook op internet. Omdat het een flinke kerel is zei de fietsen maker toen dat het zonde was nog een voorzitje te kopen. Hij mag er qua gewicht nog net aan in dus toch maar proberen voorop..
6 maanden geleden
Reactie op Anoniemmm12
Thanxs dit zie ik nu ook op internet. Omdat het een flinke kerel is zei de ...
Ja achterop kan ook wel al vanaf 9 maanden volgens mij maar miss helpt voorop als je kindje dan miss wat meer ziet.
6 maanden geleden
Hier ook een fietshelm en stoeltje van Bobike. Zoontje is 1,5 jaar en zit goed! Qua gewicht kon hij ook bijna niet meer voorop, dus daarom voor dit stoeltje gekozen. Denk wel dat het kan zijn dat de help ‘irritant’ kan zijn icm met de achterkant..
6 maanden geleden
Wij hebben de urbaniki super prima ding. Maar als mn dochtertje haar help op heeft zit ze ook Uhh alsof ze steeds naar beneden kijkt 😋. Zij heeft er geen last van dus prima. Hebben sinds kort wel een fiets kar en dat bevalt haar en mij een stuk beter. Vooral omdat die in lig stand kan
6 maanden geleden
Reactie op RobinDylan
Wij hebben de urbaniki super prima ding. Maar als mn dochtertje haar help o ...
Deze hebben wij nu ook! En hier zit die heel anders in deze, dus hier lag het toch echt aan het stoeltje denk ik.
Ahh ja zo een kar lijkt me ook top!