289 Reacties
één jaar geleden
Komende week gaat mijn vriend met dochter op vakantie voor aantal dgn Thuis krijgt ze drie maal bv en een maal kunstvoeding. Voor die dagen overstappen op kunstvoeding zou t makkelijkst zijn. Hebben jullie enig idee of ik daarna de bv gewoon weer kan oppakken (als ik uiteraard blijf kolven), of levert dat in de regel problemen op?
één jaar geleden
Komende week gaat mijn vriend met dochter op vakantie voor aantal dgn Thuis ...
Ik ben zelf laatst een weekend weg geweest zonder baby. Hij was bij mijn moeder en kreeg daar deels kv (had niet genoeg kolf voorraad meer) en ik heb gewoon gekolft. Is bij mij helemaal goed gegaan! Het maakt hem volgens mij niks uit of hij kv of bv drinkt en mijn productie is ook gewoon stabiel gebleven.
één jaar geleden
Voor de dames die geen nachtvoeding(en) meer hebben, is dat vanzelf gegaan of hebben jullie dat afgebouwd? En indien het laatste, hoe?
Mijn baby van negen maanden wil nog altijd ergens tussen 03:00 en 04:00 uur een voeding. Het lukt mij sinds een paar nachten om een borst i.p.v. twee aan te bieden, alleen drinkt hij nu extra lang waardoor ik onder de streep even veel tijd kwijt ben😅
één jaar geleden
Reactie op Pluim
Voor de dames die geen nachtvoeding(en) meer hebben, is dat vanzelf gegaan ...
Ik merkte dat onze zoon steeds sneller weer in slaap viel aan de borst en daardoor dus elke keer minder lang dronk.
Toen hij op een gegeven moment echt nog maar een paar slokjes dronk heb ik geprobeerd om hem een speentje te geven om weer verder te slapen ( hij slaapt/sliep daarnaast nooit met de speen ) en na een paar nachten werd hij nog wel wakker maar viel zelf weer in slaap binnen een paar minuten.
één jaar geleden
Damesss. Ik ben bij de kapper en bedenk me net dat ik tussendoor vergeten ben te kolven (baby is op de opvang) en mijn kolfapparaat niet mee heb. Heb haar voor t laatst gevoed om 09:00u en tis nu 15:10u. Ik voel het nu al😭😭😭. Wat moet ik doeeen.
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Damesss. Ik ben bij de kapper en bedenk me net dat ik tussendoor vergeten b ...
Moet je melk voor haar houden of is het alleen een kwestie van ontploffen?
Want als het het laatste is, zou ik even naar de wc gaan en met de hand wegkolven tot je je comfortabel voelt 😅
één jaar geleden
Reactie op KlaraE
...
Normaliter melk voor haar houden maar in dit geval ben ik aan het ontploffen🤯. Hoe doe ik dat met de hand wegkolven?
één jaar geleden
Reactie op KlaraE
...
Tis gelukt het handkolven! Voelt iets beter nu.. thanks so much!
één jaar geleden
Reactie op Meki
Toevallig voelde ik het vandaag ook toen ik bij de kapper zat, alleen hou i ...
Zo toevallig haha. Als ik haar rond 09:00u voedt, kolf ik daarna ook tussen 12u en 13u. Maar was zo druk bezig, we gaan in de nacht op vakantie, dus was het in alle hectiek vergeten😅.
één jaar geleden
Reactie op Meki
Veel plezier op vakantie! Je haar zit in ieder geval goed 💁🏻♀️
Thank youu! En dat zeker hahaha. Borsten hebben het ook overleefd!
één jaar geleden
Beetje miss.laatate hoop.....
Ik denk dat mijn borstvoedingsavontuur stopt. Productie keldert drastisch. Leah wilt niet meer echt drinken. Hooguit in de ochtend beide borsten krap 5 minuten. De rest van de dag wilt ze niet meer. Gewoon voedsel is de bom.
Zelfs in de avond voor het slapen gaan zijn het kort een paar teugen en that's it.
Men ik baal, ik begrijp goed dat mijn productie anders is nu ik 10 weken zwanger ben. Maar gisteravond na 9 uur geen bv te hebben gegeven nog maar krap 50 mil gekolfd (Met moeite want pijnlijke tepels) in 2x 10 minuten.
Waar ik altijd wilde bv geven tot 2e levensjaar, nu weg 😭. Of is er ergens nog hoop om dit weer op te gaan krikken... Of moet ik mij er bij neerleggen?
één jaar geleden
Reactie op xxTessa
Ik zou proberen de ochtenden te geven, in 5 minuten kan ze nog best veel er ...
Ja ga ik doen...
Zou productie dat dan ook in stand houden alleen de ochtend?