1446 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Kersopdetaart
Mij vragen ze ook altijd of het niet gewoon honger is. Ik weet zeker dat he ...
Ik heb letterlijk precies hetzelfde met onze dochter. Ik weet ook dat het geen honger is. En ieder half uur/uur huilend wakker, speen erin en ze slaapt weer. Maar ik trek het niet meer. Ik weet niet meer wat ik moet doen, elke keer denk ik het zal nu wel beter gaan, maar elke keer weer hetzelfde liedje🥺
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Ja ik heb maandag weer een consult bij een slaapcoach. Heeft het bij jou ge ...
Ik heb het webinar gevolgd maar nog niet echt begonnen omdat de eerste check was of er geen lichamelije dingen spelen. Moest gisteren naar CB en daar heeft de arts hem even nagekeken en vanwege exceem, slecht slapen en veel spugen, kan het ook koemelkallergie zijn. We zijn gelijk met pepti begonnen en geven dat eerst een kans voor we verder aan de gang gaan met andere tips
één jaar geleden
Hoe doen jullie mama’s het met verschonen id nacht? Ik moet hier echt 6 uur later verschonen anders lekt ze door. Geen pamper kan op tegen het vele drinken😂😓.
één jaar geleden
Reactie op Mdr991
Wat een goede moeder ben je toch! Maar je moet echt even aan jezelf denken ...
Super lief van je🥰! Dat hebben we indd gedaan en heb echt even kunnen slapen. Sinds vorige week vrijdag ziek gemeld op werk, haar gisteren alsnog naar de oppas gebracht zodat ik even kon rusten.
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Je kunt ook denken aan donormelk, ik heb ook heel veel in de vriezer dus je ...
Heel lief van je aanbod! Ze heeft overdag even dagje kunstv gekregen zodat ik kon kolven en mijn man dat id nacht kon geven.
één jaar geleden
Reactie op D1908
Nou wel fijn dat hij even met haar buiten is zodat jij bij kan tanken!
Ik ...
Wat je zegt, zelf ontspannen zijn helpt ook een boel. Heb me deze hele week ziek gemeld op werk en echt even rustig aan gedaan.
één jaar geleden
Reactie op Zeeenn
Nee gelukkig niet elke nacht, alleen vannacht maar na 6 maanden geen slaap ...
Begrijp je helemaal. There is so much you can take.
Hoe gaat t ermee?
één jaar geleden
Reactie op Mandy93
Ik hoop het zo, zag het even heel zwart wit allemaal… wordt zo onzeker erva ...
Echt goed van je hoor! Dat maakt je juist sterk, door ook te kiezen voor jezelf. Daar heeft je dochtertje het meest aan.
Ik snap je gevoel wel hoor. Ben zelf deze week ziek gemeld van werk omdat ik ook echt niet lekker was en mijn lichaam gewoon op is. Ik heb haar woensdag alsnog naar de oppas gebracht terwijl ik gewoon thuis was. Had het echt even nodig om te slapen maar later voelde ik die mom guilt. Zullen we denk ik altijd blijven houden ook al doen we het juiste🌹.
één jaar geleden
Reactie op Zeeenn
Ik heb weer contact gehad met het CB en zij adviseerde mij om de kleine mei ...
Wauwww! Wat goeeeddd.
Ik ga ook pap proberen🤔.
één jaar geleden
Reactie op Kersopdetaart
Mij vragen ze ook altijd of het niet gewoon honger is. Ik weet zeker dat he ...
Ten eerste, je zeikt niet! Daarom heb ik zo’n topic geopend, om met zn allen in dezelfde situatie lekker alles eruit te gooien! Voel je dus vooral vrij om dat elke keer te doen als je daar behoefte aan hebt🖤!
Denk dat het bij ons ook gewoonte is geworden hoor en idd die k*t speen af en toeeee🤯. Wil er ook vanaf maar cold turkey wordt strijddd, al hoewel je er wel doorheen moet.
Geef je voeding als ze elk uur wakker wordt?
één jaar geleden
Reactie op Maartje0314
Mag je hier gewoon kwijt hoor. Snap je radeloosheid wel. Als je wilt stoppe ...
Wat naar voor je☹️! Hoop dat je idd snel de oorzaak vindt en een oplossing. Echt super zwaaar.
één jaar geleden
Reactie op Nicole26-11
Ooh poeh ik trek het niet meer. Wat doe ik fout.. 19.00y voeden en naar bed ...
Je doet niks fout!! Het is echt even zwaaaar shitty allemaal maar je komt hier hoe dan ook doorheen!
Slaapt ze in eigen kamertje of bij jou/jullie in bed?
één jaar geleden
Reactie op Nicole26-11
Grapje.. dat slapen duurde precies 5 minuten om daarna weer wakker te worde ...
Ojeee😓.. hopelijk blijft dit bij deze nacht en gaat het vannacht beter.
Of heb je dit al een tijdje?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Wat naar voor je☹️! Hoop dat je idd snel de oorzaak vindt en een oplossing. ...
Ik juich nog niet te hard maar lijkt nu al beter te gaan :) overdag teminste. De nacht nog niet, maar we zijn pas net een dag bezig
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Hoe doen jullie mama’s het met verschonen id nacht? Ik moet hier echt 6 uur ...
Wasbare luiers 🙌 wij doen overdag ook wasbaar maar je kunt ook alleen de nachtluier wasbaar doen. Of een waterdicht overbroekje over de pamper.
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Je doet niks fout!! Het is echt even zwaaaar shitty allemaal maar je komt h ...
Eigen kamer maar als dat niet meer lukt proberen we bij ons in bed. Ook dat was niet succesvol.
Ben docent, mega veel leerlingen vroegen vandaag of ik ziek ben. 🙈 zie der niet best uit vrees ik.
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Ojeee😓.. hopelijk blijft dit bij deze nacht en gaat het vannacht beter.
...
Dit is al een tijdje. Nu 3 maanden slecht maar deze nacht was mega slecht.
één jaar geleden
De nacht is nog niet gestart en het gaat hier al slecht. Uurtje op bed en vanaf dat moment niet meer kunnen/willen slapen. Onwijs boos als ze bijna in slaap valt of alleen in bedje ligt. Nu maar weer de borst. 😭 plan was zelf op tijd naar bed maar dat is misslukt. Bang voor de nacht….