1446 Reacties

één jaar geleden

We zijn sinds vandaag in ons tuinhuisje waarbij ze tijdelijk in een logeerbed slaapt.. en tis momenteel 04:46u en ze wil vanaf 04:00u niet meer slapen, zodra ik haar wegleg gaat ze huilen. 2 weken geleden was het hier ook om het 1,5u raak en daarna sliep ze wel bijna 5 uurtjes. Ons bed hier is natuurlijk veeeel kleiner dan thuis dus haar met ons in bed nemen gaat lastig(er). Zit nu dus op de bank met haar in mn armen. Gelukkig heb ik een afspraak om 10 uur en gaat de wekker over 3 uurtjes☠️☠️🤯🤯🤬.

één jaar geleden

Reactie op Nicole26-11

De nacht is nog niet gestart en het gaat hier al slecht. Uurtje op bed en v ...
Pffff. Je vreest dan indd gewoon voor de nacht als het zo al begint. Ik hoop op ‘t beste!

één jaar geleden

Weeeer hetzelfde. Vanaf 4 uur wakker en niet meer slapen. Nacht zit erop want over een uurtje gaat de wekker.

één jaar geleden

Zo blij met dit topic! Niet voor jullie met slecht slapende babys. Maar wat fijn dat je hier leest dat het niet alleen de jouwe is😅 In mijn omgeving slapen bijna alle babys door.. Hier is het de laatste tijd bal met elk slaapje zelfs overdag.. en die gingen zo goed.

één jaar geleden

Dacht ik dat het eindelijk voorbij was met dat slecht slapen, is ze hartstikke verkouden en wordt nu 3/4 x per nacht wakker omdat ze zo’n last heeft van het hoesten en slecht kunnen ademen🥲

één jaar geleden

Mijn baby slaapt ook niet door en drinkt snachts in totaal meer dan overdag (afgekolfde moedermelk). Sinds de 4 maanden slaapregressie is begonnen zo’n 8 weken geleden, heeft ze nooit meer dan 3 uur achter elkaar geslapen 🙄

één jaar geleden

Reactie op Nicole26-11

Weeeer hetzelfde. Vanaf 4 uur wakker en niet meer slapen. Nacht zit erop wa ...
Nou dat was hier ook bijna het geval! 4u wakker en met moeite weer in slaap gekregen poos later. En vervolgens wakker moeten maken om 5:45 ivm opvang en werk….. 😭 Net van opvang gehaald en slapen ging daar heeeel slecht vandaag (gisteren thuis ook overdag) heeft 1 (!!!!) uurtje geslapen. Nu net thuis dr nog weer even in om 16:45 (wakker vanaf 12:30). Tja en dan wakker maken om 17:15? Anders wordt de nacht weer zo laat… man wat is het soms toch een struggle 😂😂 #mijnfrustratie

één jaar geleden

Hier is slapen ook een drama. Soms is ze ieder uur wakker, soms pas na 3 of 4 uur voor een flesje. Ik ben inmiddels over m’n vermoeidheid heen en functioneer prima 🤣 Herkenbaar? Ik ben ook niet meer moe. Geen behoefte aan dutjes overdag of vroeg naar bed. Bijzonder haha

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Hier is slapen ook een drama. Soms is ze ieder uur wakker, soms pas na 3 of ...
Hier precies hetzelfde! Ik voel me hartstikke fit terwijl ik al bijna 8 maanden niet langer dan 4 uur achter elkaar heb geslapen. Zo gek!

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Hier is slapen ook een drama. Soms is ze ieder uur wakker, soms pas na 3 of ...
Haha ik vind wel geinig dat jij zo luchtig hierover doet. Ik voel me dan echt een zeur die steeds vermoeider raakt🤣🥹

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Haha ik vind wel geinig dat jij zo luchtig hierover doet. Ik voel me dan ec ...
Hahaha je bent geen zeur hoor, ieder lijf reageert anders hè. Dit topic is er voor alle mama’s die ‘s nachts wakker worden. Bij mij gaat het qua energie ook heel goed, maar de laatste week is wel ingewikkeld. In de avond is het krijsen zodra ze in bed ligt en merkt dat ik niet in de kamer ben. Ze wordt alleen rustig van mij dus ik ben hele avonden naar boven aan het lopen. Als m’n vriend het probeert gaat ze alleen maar harder krijsen. En dat vind ik dan wel weer heel vermoeiend. Dat merk ik direct aan m’n melkproductie, maar powerkolven als ze op bed ligt zit er ook niet in omdat ik continu naar haar toe moet. Heb wel vaker een dipje in de productie gehad en dan hielp het altijd wel om een paar dagen te powerkolven. Zo onhandig dat dat nu niet gaat. Maar gelukkig is ze overdag nog steeds heel vrolijk en zo leuk 🥰 haha. Die productie komt wel weer goed, gewoon heel vaak aanleggen enzo. Maar het is nu wel even pittig

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Haha ik vind wel geinig dat jij zo luchtig hierover doet. Ik voel me dan ec ...
Oh nee joh.. Ik had ook nooit verwacht dat mijn hoofd zo zou reageren. Mijn lichaam laat duidelijk op andere manieren merken dat het moe is. En echt helemaal niet raar dat je moe bent. 🧡

één jaar geleden

Weer een intens nachtje achter de rug….je begint ook overal aan te twijfelen dat vind ik het meest irritante…je wilt er zo graag grip op hebben maar helaas dit werkt alleen maar tegen. Mijn zoontje sliep pas met 9 maanden door dus we hebben nog even. We gaan vanaf vanavond wel de avondvoeding op verzoek doen. Hopelijk werkt dit een beetje z’n vruchten af uiteindelijk. Geduld…🥲

één jaar geleden

Hier echt enorm veel nachtvoedingen de laatste tijd ☹️ Begin echt heel vermoeid en gefrustreerd te raken merk ik… 😔

één jaar geleden

Wij zaten vanaf december op nog 1 nachtvoeding. Sinds een week weer op 2... herkenbaar?

één jaar geleden

Reactie op CIS4

Wij zaten vanaf december op nog 1 nachtvoeding. Sinds een week weer op 2... ...
Wij zijn van doorslapen in december/januari naar momenteel 3 nachtvoedingen gegaan..

één jaar geleden

Hier van bijna doorslapen naar ook weer nachtvoeding + vroeg wakker (4:30/5u). Denk je ritme te hebben… afgelopen dagen zelf ook kapot icm even veel werken 🥲

één jaar geleden

Hier zijn we ook van 1 nachtvoeding weer naar 3 a 4 voedingen gegaan. Over twee weken begin ik weer met werken 🫣 ze zal het nodig hebben en ze slaap vast vanzelf weer een keer langer.

één jaar geleden

Ja hier ook weer van 1 nachtvoeding naar vaak 2 en dan nog een poepbroek tussen 3 en 4! Ik vind het vooral lastig dat je overal bij gaat twijfelen. Wel voeden/niet voeden, s avonds nog aanleggen of niet etc… blij te lezen dat we niet de enige zijn, al hoop ik natuurlijk voor iedereen dat de nachten snel beter worden! 🙂

één jaar geleden

Ja hier ook weer van 1 nachtvoeding naar vaak 2 en dan nog een poepbroek tu ...
Dit inderdaad, die twijfels! Gaat hij te vroeg of te laat op bed. Te veel of te weinig slaap op een dag. De conclusie bij ons is dat het allemaal niet uit maakt. 18:15-20:00 bedtijd geprobeerd. Dag met 1u of max 5u slaap op een dag. Gewoon de fase nu 🤷🏻‍♀️ Sinds gisteren ook aan het tijgeren dus dergelijke dingen spelen vast ook mee qua prikkels en energieverbruik.