1446 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Anoniemmm12
Zo blij met dit topic! Niet voor jullie met slecht slapende babys. Maar wat ...
Dit dus.. Ik dacht op een gegeven moment dat alleen mijn baby niet doorsliep.. Dus je bent zeker niet alleen nee!
één jaar geleden
Reactie op Zeeenn
Dacht ik dat het eindelijk voorbij was met dat slecht slapen, is ze hartsti ...
Ahh zo sneu, hopelijk houdt het slecht slapen snel weer op als de verkoudheid over is.
één jaar geleden
Reactie op Mini_n
Mijn baby slaapt ook niet door en drinkt snachts in totaal meer dan overdag ...
Ik heb dat ook wel.. id nacht drinkt ze veel meer geconcentreerder dan overdag. Dan is ze alleen maar afgeleid en gaat ze spelen.
Probeer nu dus echt genoeg fruit en groente overdag te geven, kijken of dat iets helpt?
één jaar geleden
Reactie op Alleenmaarliefde
Hier is slapen ook een drama. Soms is ze ieder uur wakker, soms pas na 3 of ...
Dit had ik dus ook.. Dacht functioneer nog best goed zo na die 6 maanden gebroken nachten.. Tot ik 2 weken geleden dus toch instortte.. Werd ziek en toen was het klaar, haha ben toch geen superwoman.
Dus blijf wel waken voor jezelf hoor xx.
één jaar geleden
Reactie op NathalieA
Hahaha je bent geen zeur hoor, ieder lijf reageert anders hè. Dit topic is ...
Dit heb ik hier ook.. Als ze dan huilt in bed in de avond, gaat mijn man soms naar boven. Ik hoor dan via de babyfoon dat ze alleen maar harder gaat huilen tot ik naar boven kom. Dat maakt het indd nog zwaarder.
Wat is powerkolven precies?
één jaar geleden
Reactie op JG2
Weer een intens nachtje achter de rug….je begint ook overal aan te twijfele ...
I hope that works out for you!
Ik hoop hier ook dat ze het snel doorheeft.. Wat mij rust heeft gegeven is het laten gaan.. Want zoals je zegt, je kan hier weinig tot geen grip op hebben. Je kan dingetjes qua nachtvoedingen proberen etc, maar daar houdt het vgm ook wel een beetje mee op. Je kan jezelf er zo gek mee maken terwijl wij het niet in onze handen hebben maar onze baby's zelf.
Ik wilde zelf ook de nachtvoedingen (bv) langzamerhand afbouwen omdat ik geloof dat het voeden om de 2,5/3 uur ook merendeels gewenning is geworden na 6mndn.Dus soms sus ik haar met een speentje, en dat werkt vaker niet dan wel en dan kies ik toch voor voeden. Ik ben dan 1 sneller klaar dan steeds heen en weer, zij rustig, ik kan weer slapen.. Imma just let that go..
één jaar geleden
Hier echt enorm veel nachtvoedingen de laatste tijd ☹️ Begin echt heel verm ...
Hang in there mommy!
één jaar geleden
Reactie op Evaa1991
Wij zijn van doorslapen in december/januari naar momenteel 3 nachtvoedingen ...
Oh wauww.. Das een hele verandering dan, als je van doorslapen komt.. Hang in there!
één jaar geleden
Reactie op AMEKP
Hier van bijna doorslapen naar ook weer nachtvoeding + vroeg wakker (4:30/5 ...
Die kleine draakies weten ons ook zo goed te foppen he.. Denk je dat je er indd bent en dan gooien ze het weer compleet om.
één jaar geleden
Hier zijn we ook van 1 nachtvoeding weer naar 3 a 4 voedingen gegaan. Over ...
Heel zwaar maar dat lijkt mij de juiste insteek.. Anders wordt je gekkkkk. Hoop dat het nog enigszins lukt om hier en daar wat bij te tanken voor je begint met werken.
één jaar geleden
Ja hier ook weer van 1 nachtvoeding naar vaak 2 en dan nog een poepbroek tu ...
Hier geen poepbroek maar moet ook wel na 6 uurtjes luier verschonen anders lekt ze echt wel door.
Ik wilde nachtvoedingen ook afbouwen en sussen met speen maar dat werkt niet altijd. Ik ben daar dan langer mee bezig dan het aanleggen en weer terug in bed leggen. Ik geef het op denk ik..
Niet twijfelen, die baby's doen echt hun eigen ding haha!
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Hier geen poepbroek maar moet ook wel na 6 uurtjes luier verschonen anders ...
Ja inderdaad, heeft allemaal maar weinig zin! Gewoon maar lekker laten doen en aan toegeven, maar is de ene dag makkelijker dan de andere 🫣
één jaar geleden
Reactie op Evaa1991
Ja klopt, maar echt zooooveel respect voor alle mama's die dit al lange tij ...
Haha je bent zeker geen aansteller, tis hoe dan ook gewoon zwaar. Snap best dat als je doorslapen gewend bent, je gesloopt bent als het even niet zo is. Naast dat wij (die het al vanaf het begin zo hebben) het als zwaar ervaren, raakt onze lichaam er ook soort van gewend aan.
één jaar geleden
Onze kleine slaapt nu nog in haar puckababy slaapzak (mini) met armpjes binnen. Ze is nog best klein (draagt ook nog steeds maat 56) dus die slaapzak zit niet strak om haar heen.. maar bedacht me natuurlijk dat ze elk moment kan omrollen.. dan moeten haar armpjes eruit.
Dit dus geprobeerd in de eerste helft van de avond en ze sliep wel maar kwam steeds en werd dan onrustig..
Op een gegeven moment was ik het zat na vele heen en weer en armpjes weer terug in de slaapzak gedaan. Toen kwam ze ineens 4,5 uur later..
Ik weet dat ik dit moet doorzetten omdat het vgm straks helemaal niet meer mag😭, toch?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Onze kleine slaapt nu nog in haar puckababy slaapzak (mini) met armpjes bin ...
Klopt, misschien over op de slaapzakken en lakens van Fedde en Kees voor een afbouwperiode?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Zodra ze kan rollen wordt het inderdaad gevaarlijk! Hier slaapt ons zoontje in de nacht ook nog in de puckababy en overdag oefenen we met een gewone slaapzak. Dat gaat eigenlijk best goed, maar toch vind ik het nog spannend om ook in de nacht over te gaan 🙈
één jaar geleden
Reactie op lavieenrose
Klopt, misschien over op de slaapzakken en lakens van Fedde en Kees voor ee ...
Ja wellicht een optie indd. Zojuist weer geprobeerd met de armpjes eruit en wat een dramaaa. Echt krijsen gewoon, speen eruit slaan en daar boos om worden.
Tot ik armpjes weer terug deed en toen ging ze slapen😭.
één jaar geleden
Reactie op Evaa1991
Zodra ze kan rollen wordt het inderdaad gevaarlijk! Hier slaapt ons zoontje ...
Ja dit kan ik misschien ook gaan doen ja. Id middag oefenen met haar armpjes eruit.
Zojuist weer geprobeerd en ze ging echt krijsen en de speen wegslaan. Heb nu weer armpjes id slaapzak gedaan maar merk dat ze echt ontregeld was even. Nu slaapt ze weer rustig😭.
Wordt nog wel een dingetjee.. ga jij t binnenkort proberen id nacht?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Wij zijn met 4 maanden cold turkey overgegaan naar een gewone slaapzak. Wel een winterslaap met lange mouwen, ze was een paar nachten wat onrustig maar daarna was ze er wel aan gewend. Het is even door de hele zure appel heen bijten.. Maar ik zal het gewoon opnieuw proberen als ik jou was! 😊