1446 Reacties
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Onze kleine slaapt nu nog in haar puckababy slaapzak (mini) met armpjes bin ...
Hier hetzelfde, zodra beide armen los zijn is hij zowat elk uur wakker. Doodvermoeiend.. consultatiebureau zegt dat het een kwestie is van doorzetten tot hij gewend is 😭
één jaar geleden
Reactie op Fleurtjeeeeeeee
Hier hetzelfde, zodra beide armen los zijn is hij zowat elk uur wakker. Doo ...
Ja dat is het ook inderdaad.
Volgens mij heeft fedde en Kees een slaapzak waarbij je de mouwen vast ritst aan de zijkant van de slaapzak. Die kun je steeds losser ritsen zodat ze er langzaam aan wennen geloof ik.
één jaar geleden
Zijn er nog meer met nachten van heel veel onrust? Overdag gaat het steeds beter en kan ze langere dutjes doen in bed of kinderwagen maar de nachten zijn al weken een drama met heel vaak wakker worden - mopperen/huilen - proberen te sussen - toch maar aanleggen - tussen ons in slapen (bed no go ‘s nachts) en een half uur à uur later weer opnieuw ↪️ …
Nu meivakantie dus ga proberen wat ritme te creëren en zelfstandig leren slapen maar pff ik hoop zo dat ze hier snel overheen groeit.
één jaar geleden
Reactie op lavieenrose
Zijn er nog meer met nachten van heel veel onrust? Overdag gaat het steeds ...
Hier ook hoor. Overdag slaapt ze best goed in haar eigen bedje! Maar ‘s nachts wordt ze vaak huilend wakker.. Eerder gaf ik altijd een voeding zodra ze huilde, maar daar ben ik mee gestopt. 😉
één jaar geleden
Reactie op lavieenrose
Zijn er nog meer met nachten van heel veel onrust? Overdag gaat het steeds ...
Hier ook 🙋🏼♀️
De nachten zijn hier maanden zo verschillend. We hebben nachten van 1 voeding en meer niet. Nachten dat we 10x de speen moeten geven. Nachten dat hij soms huilt en 3 voedingen moet. Echt geen peil op te trekken 😅 maandag is hij zes maanden. Ik heb ook alles al geprobeerd (white noise, genoeg voeding overdag, Fedde en Kees enz). Ik hoop dat het met de tijd minder wordt….. hoop het zo haha.
Overdag heeft hij een perfect ritme en slaapt hij ook keurig de tijd die nodig is voor zijn leeftijd (3,5 uur).
één jaar geleden
Reactie op lavieenrose
Klopt, misschien over op de slaapzakken en lakens van Fedde en Kees voor ee ...
Heb trouwens gelezen dat dit niet echt ideaal is voor beweeglijke baby's en dat ze er gewoon onderuit komen. Dat zie ik ook echt gebeuren bij mijn meisje, ze is nu echt veel te sterk daarvoor.
één jaar geleden
Wij zijn met 4 maanden cold turkey overgegaan naar een gewone slaapzak. Wel ...
Thank you! Ik geef misschien ook te snel op omdat ze zo onrustig wordt en gister ook echt ging huilen. Ga het vandaag weer proberen en doorzetten.
één jaar geleden
Reactie op Fleurtjeeeeeeee
Hier hetzelfde, zodra beide armen los zijn is hij zowat elk uur wakker. Doo ...
Pffff, precies dat. Elk uur is zo heftigg johh. Bij mij ook, ze was zo onrustig als de pest en was ook totaal not amused. We moeten helaas doorzetten ben ik bang.
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Ja dit kan ik misschien ook gaan doen ja. Id middag oefenen met haar armpje ...
Blijkbaar heeft ze dan echt nog behoefte aan het comfort van het ingebakerd liggen 🥹
Ik ga het binnenkort wel een keer proberen ja, maar ik blijf het maar uitstellen. Zeker nu de nachten al niet heel soepel gaan durf ik het niet zo goed 🙈
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Thank you! Ik geef misschien ook te snel op omdat ze zo onrustig wordt en g ...
Je kunt ook eerst 1 armpje er buiten doen om te oefenen. Hier slaapt ze ook nog in de puckababy mini maar sinds deze week heeft ze 1 armpje er buiten en dat gaat redelijk. (Beide armpjes was echt drama namelijk) 🤣
één jaar geleden
Reactie op Evaa1991
Blijkbaar heeft ze dan echt nog behoefte aan het comfort van het ingebakerd ...
Ja die behoefte heeft ze echt nog ja, arm meisje..
Precies dat, de nachten zijn al heavy en dan komt dit er ook nog eens bij.. Ik zet ook maar niet door haha, geef het zo snel op.
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Onze kleine slaapt nu nog in haar puckababy slaapzak (mini) met armpjes bin ...
Bij onze eerste werkte het beter om meteen 2 armen te doen dan 1 tegelijk omdat ze anders het verschil merkte en daar pissig van werd. Onze knul hebben we al heel vroeg niet meer in de mini kunnen stoppen (5maanden en maat 74) dus die hebben we in een slaapzak strak onder een deken gelegd (maar die had vooral last van zwaaiende benen) mijn ervaring is dat na 3 dagen het echt beter gaat...