1446 Reacties

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Update betreft het slapen met de armen uit de slaapzak. 1 week dus aangehou ...
Hier echt exact hetzelfde. Nu 2 armen eruit 2 nachten en hij wordt alleen 2 x wakker (rond 2330 en rond 300) om te drinken. Sochtends als hij eruit wil ook tegen de spijlen aanslaan haha!

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Mijn verhaal! Sliepen net weer redelijk door en bam, Corona…. Hoesten, vers ...
🥲

één jaar geleden

Hier ook een update, na twee maanden met veel nachten van wel 10x onrust per nacht (waarvan 3-4 keer drinken) lijkt het voorbij. Ze komt nu een aantal dagen nog ‘maar’ 2x voor voeding terwijl wij slapen en is een stuk rustiger in de nacht. Over naar haar ledikant in haar eigen kamer én op haar buik slapen lijkt goed te helpen. Hopelijk houdt het zo aan want oh wat is het fijn om weer wat dieper en meer te kunnen slapen. 🙌🏼

één jaar geleden

Na sprong 5, Corona nu een verkoudheid + hoesten. Sliep hij zondag opeens d ...
Wel lekker hooor dat doorslapen. Lets hopee dat hij het weer snel doorzet. Beterschap🤞🏾!

één jaar geleden

Gelukkig zijn er nu ook soms nachten bij die iets beter gaan! Dus dat geeft ...
Gelukkig! Ja hetzelfde. 2 nachten geleden kwam ze na 02:10u ineens om 07:45u😱. En net weer gemeld na 2,5 uur. Geen pijl op te trekken hahaha, maar indd alles wat langer is dan 2 uur vind ik prima.

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Mijn verhaal! Sliepen net weer redelijk door en bam, Corona…. Hoesten, vers ...
Klinkt heftiggg😓. Beterschappp!

één jaar geleden

Reactie op Fleurtjeeeeeeee

Hier echt exact hetzelfde. Nu 2 armen eruit 2 nachten en hij wordt alleen 2 ...
Hoe vaak werd ie wakker met de armpjes erin? Ben trouwens zo blij dat ik heb doorgezet met de armpjes eruit. Vanochtend was zij al wakker, ik bleef nog liggen en liet haar nog in bed liggen. Halfuur later tref ik haar in de “tummy time” stand😭.

één jaar geleden

Reactie op lavieenrose

Hier ook een update, na twee maanden met veel nachten van wel 10x onrust pe ...
Joepieeeee🥳🥳! Klinkt goeeed! Hopelijk blijft kleine meid dit aanhouden ja!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Hoe vaak werd ie wakker met de armpjes erin? Ben trouwens zo blij dat ik ...
Met armpjes erin ook 2 x om te drinken :) Jaaaa, ik ook! Fijn dat ze zich kunnen opdrukken met de armpjes vrij als het nodig is!

één jaar geleden

Even een dikke pluim naar alle mama’s die nog nooit een nacht door hebben kunnen slapen hoor. Pfff na bijna 7 maanden begint het toch echt wel op te breken

één jaar geleden

Sorry even klagen! Onze kleine man slaapt al sinds dag 1 kut snachts. Soms zitten we met 2 uur slaap op werk. Onze eerste (nu 18 maanden) sliep ook tot 9 maanden klote dus ik had hoop dat het bij de 2de anders zou zijn. Hij slaapt enkel goed wanneer hij buikgriep heeft dat is nu 2x gebeurt en dat was eerlijk gezegd zo fijn haha. Nu vannacht weer vanaf 1.30 in de weer met speen in doen, aai over de bol maar hij is enkel stil als we in de kamer zijn. Ook bij ons en samen slapen maakt allemaal niets uit. Vervolgens krijst hij zn broer wakker (ondanks dat we 2 white noise machines keihard aan hebben) die het ook op een krijsen zet en zit ik nu as we speak met 2 kids beneden teletubbies te kijken. Soms denk ik echt waar is mn leven gebleven😢 ik ben zo moe… oja en wij hebben geen village of een achterban die het even van ons kan overpakken

één jaar geleden

Slaapt baby een keer door, word je peuter wakker 🤣🤣 😭

één jaar geleden

Hier gaat het weer iets beter met het slapen. Het lukt pas laat om haar naar bed te brengen (tegen 21 uur) maar daarna wordt ze al een paar dagen maar 2 keer wakker! En vannacht zelfs een paar uur in haar eigen bedje, toch lekker als ik even vrij kan bewegen ipv steeds zo'n plakbaby tegen me aan.

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Even een dikke pluim naar alle mama’s die nog nooit een nacht door hebben k ...
Maar toch went het een soort van, voel me al zo herboren nu ze terwijl wij slapen nog ‘maar’ 2x komt ‘s nachts! 🥰

één jaar geleden

Reactie op lavieenrose

Maar toch went het een soort van, voel me al zo herboren nu ze terwijl wij ...
Hier komt ze de laatste tijd ook 2x voor voeding (ipv 3-4x). Wij doen soms wishfull thinking “oooh wat als ze vannacht maar 1x komt 🙏🏻” en de overtreffende trap “wat als ze de nacht ineens doorslaapt” 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

A.s. vrijdagmiddag gaan we voor het eerst. Ik ben heel erg benieuwd en hoop ...
Hoe is het gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Even een dikke pluim naar alle mama’s die nog nooit een nacht door hebben k ...
Echt he.. Echt super zwaar indd.. Gelukkig rekt ze het nu langer dan 2 a 2,5 uur maar nog steeds heftig.

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Sorry even klagen! Onze kleine man slaapt al sinds dag 1 kut snachts. Soms ...
Klinkt heavy, pfff.. Vervelend dat het bij de 2e dan ook zo gaat he. Hang in there!

één jaar geleden

Reactie op Lokasenna

Hier gaat het weer iets beter met het slapen. Het lukt pas laat om haar naa ...
Wat goed! Das al heel wat toch? Zou fijn voor je zijn als ze het aanhoudt om in haar eigen bedje te slapen.

één jaar geleden

Reactie op WDMdeG

Hier komt ze de laatste tijd ook 2x voor voeding (ipv 3-4x). Wij doen soms ...
Hier ook.. Wat normaal om de 2 a 2,5 uur was, rekt ze nu met 3,5/4 uur. Ze ligt 19:00u te slapen, voed dan ongeveer rond 22:00/22:30 (ben dan nog wakker) en daarna 1x id nacht en dan in de ochtend weer. Dit is voor mij echt al een hele verademing haha.