1446 Reacties

één jaar geleden

Na maanden met nachten waarin ze minimaal 4 keer wakker werd vannacht de hele nacht in haar eigen bed gelegen met maar 1 voeding om half 4 😱 uiteraard zelf waardeloos geslapen omdat ik steeds wakker werd om de babyfoon te checken. Ga er maar vanuit dat het eenmalig was...

één jaar geleden

Hier gaat het slapen normaal gesproken ook goed inmiddels. (Nu niet want hij is ziek) Over op pepti, eigen kamer en niet bij elke kik er gelijk heen waren de dingen die hier hielpen

één jaar geleden

Hi lieve mama’s en papa’s, Onze kleine kan goed ieder uur in de nacht komen. (zijn record is 4 uurtjes slapen aan een stuk maar deze nachten zijn helaas op een hand te tellen) Door de korte nachten en de hoge werkdruk was het helaas voor mij teveel en ben ik nu al 3 weken thuis van het werk, vandaag ga ik weer twee uurtjes proberen te werken. Soms wordt ik onzeker dat ik de enige moeder ben die dit niet trekt. Hoe combineren jullie het tekort aan slaap met het werk ?

één jaar geleden

Reactie op Oktober2022

Hi lieve mama’s en papa’s, Onze kleine kan goed ieder uur in de nacht kom ...
Herkenbaar, ook al slaapt ons zoontje wel meer dan die van jullie zo te lezen. Ik heb heel wat collega’s met ook jonge kindjes en het helpt mij enorm om het bespreekbaar te maken. Zij hebben precies hetzelfde en die herkenning helpt mij om het te relativeren. 😊 verder ga ik maar extra vroeg naar bed zodat ik al met al wel wat uren slaap heb, eet ik gezond en soms helpt een paracetamol ook! Zet ‘m op!

één jaar geleden

Reactie op Oktober2022

Heel herkenbaar. Ik ga zelf rond 20;00 naar bed toe zodat ik in ieder geval nog een redelijk aantal uren slaap kan pakken in totaal.. Verder inderdaad zoals hierboven ook vermeld staat gezond eten. En zorg dat je ook een keer iets zonder baby doet. Vaak kijk ik op tegen die afspraakjes maar krijg ik er zo veel energie van uiteindelijk 🙃

één jaar geleden

3 nachten doorgeslapen hier! We zijn op vakantie, en sinds dien slaapt ze door. We zijn in januari ook op vakantie geweest, toen sliep ze ook door. Thuis weer in bed was s nachts 1 groot drama. Dat camping bedje is echt goud. Mijn zoon sliep ook altijd door in dat camping bedje. Magic. 🪄

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

3 nachten doorgeslapen hier! We zijn op vakantie, en sinds dien slaapt ze d ...
Ik zou er thuis ook een neerzetten 🤣

één jaar geleden

Hier nog geen nacht door geslapen en over een paar dagen is onze zoon 7 maanden. Hij komt vaak om de 2-3u. Overdag sliep hij elk slaapje op mij. Sinds vorige week gaat het echt een stuk beter! We zijn wakkertijden gaan toepassen in z’n bedje overdag en dan steeds langer de kamer uit te zijn tijdens het spelen. Hij is echt meer vertrouwd geraakt met z’n kamertje en z’n bedje. Nu zijn we aan het oefenen dat het bedje ook fijn is om te slapen met de shushpad methode, al wiegend wegleggen is dat. Eindelijk zie ik na 1,5maand wat vooruitgang. Soort licht aan de tunnel gevoel 🥲 De avonden slaapt hij hierdoor nu soms 4 u achter elkaar het eerste stuk. Later in de nacht nog steeds om de 3u. Ook wil hij perse drinken.. Ik hoopte zo dat met de hapjes hij misschien een klein beetje door ging slapen, maar helaas 🥲 Het wordt vast wel beter… Hij kan bijna kruipen, dus dat helpt ook echt niet mee. 🥲

één jaar geleden

Riep vorige week blij dat ze het steeds meer aan het rekken is met om de 3 a 4 uur melden.. is ze uitgerekend vandaag terug naar strak om de 2 uur. De dag dat ik op werk voor t eerst op vrijdagen om 7 uur moet beginnen. Wekker gaat 05;00 en het is nu 04:22 en net klaar met voeden nadat ze om 02:14 weer kwam💀. Waaarom waarom waaarom. Nu al klaar voor de dag.

één jaar geleden

Reactie op Zonnig_13

Na maanden met nachten waarin ze minimaal 4 keer wakker werd vannacht de he ...
Heeeerlijk! Maar super ruk dat ze wanneer ze het een x doen, wij dan zelf zo ontregeld zijn pfff. Hoe is het verder gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Maartje0314

Hier gaat het slapen normaal gesproken ook goed inmiddels. (Nu niet want hi ...
Beterschap voor je kleine!

één jaar geleden

Reactie op Oktober2022

Hoop dat het weer een beetje beter met je gaat! Het valt idd echt niet mee, na 7 maanden gaf mijn lichaam t paar weken ook even op. Dacht er weer tegenaan te kunnen maar vandaag ben ik er ook even klaar mee. Om de 2 uur is ze gekomen weer (dacht dat dit beetje over was) en moet om 07:00u werken en wakker vanaf 04:00u.

één jaar geleden

3 nachten doorgeslapen hier! We zijn op vakantie, en sinds dien slaapt ze d ...
Wat heeeerlijkk! Waar zijn jullie? Ik zou echt een campingbedje thuis neerzetten dan hahaha.

één jaar geleden

Reactie op EJTH

Hier nog geen nacht door geslapen en over een paar dagen is onze zoon 7 maa ...
In ieder geval enige vooruitgang en verbetering, dat alleen al is heerlijk! Hopelijk wordt het steeds beter voor jullie! Had hier ook gehoopt dat ze minder in de nacht zou willen drinken door vaste voeding maar helaas😓.

één jaar geleden

Magic is over 🪄 3:00 is ook een mooie tijd. 🥲

één jaar geleden

Magic is over 🪄 3:00 is ook een mooie tijd. 🥲
Mijn ervaring is dat zodra je het hardop zegt je het jinxt 😂 ik ga het niet meer doen iig, want daarna hebben we een week terror nachten haha

één jaar geleden

Mijn ervaring is dat zodra je het hardop zegt je het jinxt 😂 ik ga het nie ...
Dit is echt zo. Ik zei het tegen mijn man "kan je geloven dat ik afgelopen dagen maar 1x voedt in de nacht en ze zich meldt om de 4 uur?". Bam, vandaag strak om de 2 uur gemeld weer als vanouds.. Zeg niksssss meer.

één jaar geleden

Ik zeg ook niks tegen niemand meer precies hierom 😆

één jaar geleden

Dit is wel zo inderdaad. Bij mijn zoon hebben we 2 jaar lang tegen elkaar gezegd: ik zeg dus niks 😬 dat was het teken van: slaapt. 🤣 maar als je het woord slaapt in de mond neemt worden ze spontaan wakker. 🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Wat heeeerlijkk! Waar zijn jullie? Ik zou echt een campingbedje thuis neer ...
Wij hebben het wel gedaan, word nu minder vaak wakker. Misschien omdat het toch wat afgesloten is en ledikantje met spijlen niet. Matrasje erin gedaan en werkt 👌 Alles voor meer slaap 😂