1438 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

O same here! En dan krijg ik nog te horen van iedereen hij zou het toch moe ...
Goh, wat heeft gewicht daar nou mee te maken (wel een lekkere flinkerd heb je hahaha). Ik heb zelf de vraag van een collega gehad "En als ze zich meldt, dan ga je ook gelijk naar haar toe? Of kan je het sussen met speen?". Uhm jaaaa? Ze wil dan weer eten, wederom 2/2'5u later, maar geloof me, haar laten liggen midden in de nacht is echt geen optie hoor. Tuurlijk geef ik daar gehoor aan.. Ik heb mij ook zooooo alleen gevoeld een tijdje, vooral in het begin. Het leek echt alsof elke baby om mij heen, ook buiten 24baby om, doorsliep.

één jaar geleden

Reactie op Lokasenna

Langer dan 3 uur slapen is mijn dochter wel een paar keer gelukt maar het i ...
Ja precies, hier ook op 1 hand te tellen, hooguit 6x in 5 maanden dat ze uitschieters heeft gehad. Is ze bij jou ook vanaf een bepaald tijdstip onrustig in de nacht? Bij mij gebeurt het vanaf 04:00u tot 06:00u ongeveer. Hoe gaat het met je partner (als je die hebt) als je om 7u gaat slapen?

één jaar geleden

Hier ook vrijwel elke nacht meerdere voedingen. Vaak rond 19:00:(21:00)/22: ...
Pfff, zo herkenbaaaar. Soms zit ik te voeden en denk ik, wauw, dit is al de 4de keer.. Goed dat je positief probeert te blijven maar het is inderdaad zo zwaar.. Je merkt echt pas wat slaaptekort met je doet als je het op lange termijn mist. Toch verbaast het me wel dat ik me nog zo staande hou en ik werk ook al sinds begin januari. Dacht dat ik zou omvallen and I'm still standing. We zijn echt beresterk!

één jaar geleden

Reactie op svdk1234

Hahaha, echt hè! Ik sta er juist zo versteld van dat er blijkbaar kindjes z ...
Met een peuter erbij lijkt het me al helemaaaaaal zwaar en dat ie nog komt id nacht. Je hebt ook vele die hun babies volstoppen met melk om zo de nachten in te gaan, ja... moet je dat willen..

één jaar geleden

Reactie op Tssaaaa

Ook ik zit meerdere keren per nacht met mijn ventje en een fles. Ik verlang ...
Ik zou de gekste dingen doen voor een nacht doorslapen.. Ik weet niet eens meer hoe dat voelt? Ik haat die vraag ook zo erg, krijg dat ook regelmatig naar me kop geslingerd. Mijn visite vroeg vorige week of ik van plan ben om nachtvoedingen over te slaan.. Hoe tf moet ik dat doen als ze niet eens langer dan 4 uur slaapt. Zeg je man, jullie baby is awesome en doet dingen op zijn eigen tempo en zal dus langer slapen als hij daar aan toe is.

één jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Ik meld mezelf deze nacht Papfles op om 19 180cc 12u 120cc 4u 60cc Ben ban ...
Ja joh.. Die heb ik ook gehoord "niet aan toe geven in de nacht, dan gaat ze wel weer slapen". Als mijn baby zich meldt, dan wil ze wat, dat ga ik echt niet negeren en al helemaal niet in de nacht, terwijl ik of mijn man moet werken. Lekker de boel bij elkaar laten krijsen zeker. Wel gek dat ie zich eerder meldt door de pap fles? Wat voor pap is het?

één jaar geleden

Reactie op januarbaby2021

Oh halleluja voor dit topic. Onze dochter gaat naar bed (met ervoor een fle ...
150cc vind ik nog netjes hoor, ik heb hier een regelmatige flesweigeraar. Ene moment gaat het goed en ander moment is het een strijd om haar uit een flesje te laten drinken. Op momenten dat het wel goed ging, dronk ze niet meer dan 110cc. En wanneer het moeizaam gaat, niet meer dan 50 of 90 cc. Das echt kut. Merk je verschil met het slapen toen je borstv gaf en nu volledig flesjes?

één jaar geleden

Reactie op kaatje176

Oh ja, intimiteit is ver te zoeken. Ook geen behoefte aan, maar wel schuldg ...
Ik heb daarom ook tegen mijn man gezegd.. Mijn libido is echt ver te zoeken momenteel en daarnaast ben ik gewoon TE moe. Maar voel mij inderdaad ook schuldig naar hem toe, dus heb gezegd, wil je sexy times, gebeurt dat vóór we naar bed gaan. In bed = voor mij slapen en nothing else. Gister dus even ons momentje gehad toen ik onze nugget rond 21:00u in bed heb gelegd.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Ik wil dus ook beginnen met rijstebloem, het is dus niet zo dat ze daar iet ...
Over dat rijstebloem, klopt geen garantie dat ze daarvan “langer” slapen.. maar je probeert toch alles om je kleintje maar wat langer aaneengesloten te laten slapen..

één jaar geleden

Mijn schoonmoeder zei laatst dat dat slechte slapen vast van mijn kant komt, want die van haar waren altijd zulke slaapkoppen. ...thanks.

één jaar geleden

Hier ook een baby die niet doorslaapt en ik maak me er niet druk om. Ze weet gelukkig heel goed wat ze waneer nodig heeft en ik probeer er gewoon voor haar te zijn en er verder niet te veel over na te denken. Het resultaat is dat we een super relaxte en tevreden baby hebben. En ja, ik ben kapot moe 😬 maar ik vertrouw er op dat ze vanzelf meer gaat slapen. En de vraag of ze al doorslaapt kan ik ook niet meer horen. Nee ze slaapt niet door, en dat is wel normaal voor een baby.

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Over dat rijstebloem, klopt geen garantie dat ze daarvan “langer” slapen.. ...
Ja precies.. Ik ga het proberen en zie wel..

één jaar geleden

Reactie op Lokasenna

Mijn schoonmoeder zei laatst dat dat slechte slapen vast van mijn kant komt ...
Ojeee...Don't mind her saying that. En het 'slechte slapen" alleen al. Dit is gewoon je kind zijn patroon.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

I feel youu.. Hier net zo, vanaf 04:00u wordt ze echt onrustig. En dan niet ...
Hij lijkt er wel genoeg aan te hebben. Maar ik niet 🤣 Plus met een verzakking (dankzij een bevalling van 5 kwartier 😒) is dat trap op en trap af voor de hele dag van die minislaapjes ook niet ideaal.

één jaar geleden

Bloempap heeft hier ook niks uitgehaald, hij meldde zich zelfs eerder dan anders. Maar ja, je probeert wat 😅

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Blijft ze na de nachtvoeding dan bij jou in bed slapen? En dat ze overdag o ...
Ja, ze ligt vanaf 20.00 uur in de co-sleeper, maar na de eerste voeding leg ik haar bij me neer. Ik doe dit in de veilig samen slapen houding omdat het natuurlijk niet het veiligst is, maar zo slaapt ze gewoon het snelst weer na een voeding. En stiekem vind ik het ook gewoon heel gezellig. Overdag om de 3 uur is prima ja! Overal lees je dat ze nu met 4 voedingen uit zouden moeten kunnen, maar dat is hier echt nog geen optie hoor, haha. Ohh wat onhandig dat ze in het begin ook niet alleen sliep.. fijn dat dat nu al verbeterd is! Misschien moeten wij als zij ligt te slapen onze sexy times idd maar gaan plannen ook.. voelt ook zo stom, maar is nog altijd beter dan niks doen natuurlijk, haha

één jaar geleden

Yaay! Een topic naar mijn hart 🤣♥️ Soms is het hier elke 2 uur. Heel uitzonderlijk elke 3 uur. Maar laatste weken (slaapregressie denk ik) elk anderhalf uur. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Hij drinkt dan snel snel even en slaapt weer verder dus op zich valt het nog mee. Maar toch soms wel zwaar..

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

150cc vind ik nog netjes hoor, ik heb hier een regelmatige flesweigeraar. E ...
Unpopular opinion maar toen ik bv gaf, sliep ze vaker langere stukjes dan op de flesjes. Vooral bv blijven geven zou ik dus zeggen als je je druk zou maken om ‘op flesjes slapen ze wel door’ 🙊. Maar dat is onze ervaring natuurlijk.

één jaar geleden

Mijn dochter van bijna 5 mnd komt zelfs elk uur als sinds ze ong 2 maanden is. Daarvoor ging het wel goed. Ze komt Niet eens voor voeding want dit hebben we geprobeerd en maakt geen verschil. Ze krijgt flesvoeding dus ook dat maakt niets uit. Ik weet het af en toe ook niet meer. Ik voel me overdag een zombie en heb daardoor ook geen weerstand. Ik blijf me vooral afvragen of er iets aan de hand is, omdat ze elk uur en soms elke 20 minuten huilt. Zou ze de bevalling moeten verwerken? Heeft ze kramp? Krijgt ze nu tandjes? Mist ze geborgenheid? We hebben haar ingebakerd en dat helpt iets, maar nog steeds minstens elke 2 uur wakker. Later naar bed dan 7:00 uur gaat ook niet want ze is echt kapot dan. Ze slaapt overdag nog ongeveer 3-4 uur verdeeld over 3 slaapjes. Als iemand nog tips heeft, hoor ik het graag dus ik lees mee. Jullie zijn niet alleen! Xxx

één jaar geleden

Hier helaas ook een baby die vaak wakker wordt. Ze slaapt goed snachts, maar heeft HONGER - en dan ook direct van 0 naar 100 als het niet komt 😅 Om de 3u, soms 2.5 soms 4u. We hebben er ook nog een peuter van 2+ naast die 4mnd in een slaapregressie heeft gezeten en ook nu nog regelmatig wakker wordt. Ik heb sinds juli geen nacht meer doorgeslapen. Maaaaaar alles is een fase 🥹🥹