1446 Reacties

één jaar geleden

Hier opeens weer twee nachtvoedingen, meer die dit hebben? Ik ben soms zo bang voor slechte associaties maar we kunnen niet zoveel aangezien we een peuter hebben die deze week naar school gaat om te wennen. Zijn nachtrust is me even wat meer waard op het moment… Overdag een baby uit een boekje slaapt super goed en snachts wakker om 23.00 en 03.30 en niet in slaap te krijgen. Je bent zo een uur verder. Ze gaat opeens wel heel hard in haar ontwikkeling…hopelijk is dit weer tijdelijk. 😔

één jaar geleden

Wiehoee eindelijk voor het eerst maar 1x wakker geweest vannacht!!

één jaar geleden

Slaapt de kleine voor het eerst door van 19u-7:30, ligt moeders de halve nacht wakker met kiespijn (wortelkanaalbehandeling gehad ivm ontsteking) 😭😭

één jaar geleden

Reactie op JG2

Hier opeens weer twee nachtvoedingen, meer die dit hebben? Ik ben soms zo b ...
Hier ook weer telkens 2 voedingen, na weer een periode met maar 1 nachtvoeding:(. Valt overdag en s avonds heel goed alleen in slaap! Ben ook telkens bang dat het meer gewenning aan het worden is… hopelijk snel weer terug naar 1 voeding!

één jaar geleden

Reactie op JG2

Ook herkenbaar met een dreumes in de kamer naast ons dochtertje. Zijn nu aan het afbouwen en zitten op 90CC per flesje. Ze komt 2 keer tussen 18.30-07.00 uur. De ochtendfles drinkt ze nog steeds niet goed dus moeten verder gaan afbouwen. Denk dat we die 2de fles eerst gaan afbouwen en als ze die niet meer “nodig” heeft en niet meer komt ze 1ste fles.

één jaar geleden

Wat een drama is het naar bed brengen een weer paar dagen. Is niet weg te leggen en begint al te krijsen.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Wat een drama is het naar bed brengen een weer paar dagen. Is niet weg te l ...
Hier ook! En ook in de nacht weer enorm spoken. Normaal was het na het voeden direct weer slapen, nu niet. En we zijn weer op 3 nachtvoedingen. En ze drinkt veel minder, waardoor ik stress heb over m’n productie, haha. Het is allemaal even ingewikkeld. Maar… het is een fase 🙃

één jaar geleden

Bij iemand ook het geintje dat die kleine zich omdraait in bed en de grootste lol heeft terwijl er niks te vinden is in bed en dat precies wanneer ze moeten gaan slapen? Die van mij valt soms dan ook op haar buik in slaap. Ik laat haar maar liggen anders wordt ze weer wakker en denkt ze dat het feest is 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier gaan de nachten nu wel goed, alleen is het nu tussen 19-23 klote… hij slaapt 1,5-2 uur en wordt dan krijsend wakker… erg boos en verdrietig! Troosten helpt niet. Dan maar weer aan de borst. Hij is dan ook klaar wakker.. hebben jullie dit ook? En wat doen jullie in z’n geval?

één jaar geleden

https://www.mamamagazine.nl/intelligente-babys-slapen-minder/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR07jUhwYS6QDCA3lNA4VVMBlznqE9hE-nCL3IgcwAbd1eNUmzRAeqNDFCs#Echobox=1683869969 We hebben gewoon allemaal kleine Einsteintjes

één jaar geleden

Reactie op tryn86

Hier gaan de nachten nu wel goed, alleen is het nu tussen 19-23 klote… hij ...
Onze dochter doet dit ook vaak. Als we er op tijd bij zijn lukt het nog wel om haar te troosten en terug te leggen, dus we wisselen af dat er continu een van ons bij haar is tot we zelf ook naar bed gaan, zodat we kunnen troosten zodra de onrust begint in plaats van wanneer ze ontroostbaar wakker wordt. Niet ideaal en niet gezellig maar beter dan tot middernacht met een klaarwakkere chagrijnige baby te zitten.

één jaar geleden

Ben ik de enige moeder die gewoon niét kan slapen als de kleine op de andere kamer ligt te slapen 😳 Ik ben zo blij dat hij wakker wordt, zodat hij de rest van de nacht tegen mij aan kan slapen en ik ook kan slapen 🫣

één jaar geleden

Reactie op EJTH

Ben ik de enige moeder die gewoon niét kan slapen als de kleine op de ander ...
Ik slaap zelf ook veel beter als ze naast mij ligt, dit is de meeste nachten gelukkig ook het geval. 🥰

één jaar geleden

Reactie op Maartje0314

Wij hebben het wel gedaan, word nu minder vaak wakker. Misschien omdat het ...
Hahaha, why not inderdaad.. Met moederdag weekendje weggeweest in een hotel voor het eerst met haar, campingbedje mee.. 2e nacht was dramaaa. Wilde maar niet erin slapen, dus bij ons in bed gelegen. We gaan aanstaande zondag naar Kreta.. Vrees alweer voor t ergste hahah. Moet wel zeggen dat er een pis matras in lag, misschien dat ze daar niet lekker op lag.

één jaar geleden

Reactie op JG2

Nachtvoedingen waren hier altijd wel aan de orde maar ineens een week lang maar 1 nachtvoeding en nu is ze opeens weer terug naar om de 2 uur melden en dus weer 2 a 3 nachtvoedingen. Echt ruk. Maar met een peuter erbij kan ik me voorstellen hoe zwaar dat is. Hopelijk is het een korte fase ja.

één jaar geleden

Reactie op AMEKP

Slaapt de kleine voor het eerst door van 19u-7:30, ligt moeders de halve na ...
Wat pijnlijkkkk. Beterschappp en hopelijk voor jou snel mee doorslapen!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Wat een drama is het naar bed brengen een weer paar dagen. Is niet weg te l ...
Zo van de rel dat mijn hele zin niet eens klopt maar goed jullie begrijpen het haha.

één jaar geleden

Reactie op NathalieA

Hier ook! En ook in de nacht weer enorm spoken. Normaal was het na het voed ...
Wat vervelend he pfff.. Snap t echt niet. Wil echt niet denken dat ik iets fout doe en ik WEET dat ik dat niet doe maar dit kan je soms zoo onzeker maken.. Zat vannacht ook weer op 3 nachtvoedingen.

één jaar geleden

Reactie op tryn86

Hier gaan de nachten nu wel goed, alleen is het nu tussen 19-23 klote… hij ...
Zo sneu.. Hoop dat t snel overgaat. Lijkt me echt frustrerend. Ik probeer niet elke keer te voeden, maar even met haar zitten en wiegen. Het is 1x goed gegaan..

één jaar geleden

19:00u naar bed gebracht. 20:00u huilend wakker geworden. Even gewiegd en toen weer slapend weggelegd. Om 21:00u weer huilend wakker.. toen niet rustig te krijgen dus maar voeding gegeven. Nu weer 22:40u huilend wakker.. nu weer wiegen.. Dit wordt een hel nacht.. ik weet niet wat er ad hand is maar dit is nog dramatischer dan normaaal.. Zondag gaan we op vakantie, ik vrees ook daar t ergst😭🥲.