1446 Reacties

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

19:00u naar bed gebracht. 20:00u huilend wakker geworden. Even gewiegd en t ...
Je bent niet alleen 🩷 Hopelijk alsnog een fijne vakantie voor jullie!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

19:00u naar bed gebracht. 20:00u huilend wakker geworden. Even gewiegd en t ...
Dit had ze bij ons laatst ook 1 nacht (op vakantie..), ze leek heel erg last te hebben van tandjes ofzo, een dag later was het over. Sterkte deze nacht!!

één jaar geleden

Je bent niet alleen 🩷 Hopelijk alsnog een fijne vakantie voor jullie!
Super lief! Thank youu! Zit nu overigens een uur later weer bij haar nadat ze overstuur wakker is geworden. 🤯

één jaar geleden

Reactie op NathalieA

Dit had ze bij ons laatst ook 1 nacht (op vakantie..), ze leek heel erg las ...
Thanks😭! Heb nog niks gezien maar wellicht dat ze idd last krijgt? Na 22:30u zit ik er nu een uur later weeer. Helemaal overstuur was ze weer.

één jaar geleden

Update: 22:30u huilend wakker - 23:30 overstuur. Toen voeding gegeven en heeft ze geslapen tot 03:30u. Yes, dacht ik.. Na het voeden zelf weer in bed gedoken, daar kon ik na 20 min alweer uit.. Krijsen alsof iets haar dwars zit. Mijn man is er toen uitgegaan (ik kon ff niet meer🫠) en is met haar beneden gaan zitten. Ze viel toen bij hem in slaap en bracht haar weer naar bed. Ik viel toen ook bijna weg, yes! We gaan weer slapen. Dit duurde ongeveer 15 min.. het is nu 04:55u en ze ligt bovenop mij, bij ons in bed. Alle drie klaar wakker.. Vanaf 19:00u dus letterlijk elk uur gezien bijna. Er is volgens mij echt iets met haar🥺.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Update: 22:30u huilend wakker - 23:30 overstuur. Toen voeding gegeven en he ...
Nee hoor hier ook het geval! 18.40 in bed, sliep pas 19.45 toen 21.00 uur, 21.30, om 23.00 u maar een fles gegeven, sliep toen pas goed om 00.00 tot 04.00 en toen begon alles weer van vooraf aan. Elke keer als je haar neerlegt is het krijsen. Ben net naast haar gaan zitten op een stoel en ze slaapt nu nog. Hier is het een mengelmoes van verlatingsangst/tanden en willen rollen in bed. 🤯 Ik weet nog van mijn zoontje dat deze maanden hels waren maar dit was ik even vergeten. 🥲

één jaar geleden

Verlatingsangst kan inderdaad ook heel goed nu! Wij doen aan samen slapen, dat kan misschien voor jullie ook (tijdelijk) een oplossing zijn? Kijk wel even naar de veiligheid (als je googelt op veilig samen slapen vind je er veel over)

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Update: 22:30u huilend wakker - 23:30 overstuur. Toen voeding gegeven en he ...
Hier al maanden vaak wakker, maar afgelopen dagen zijn toch wel het toppunt. Weet ook niet meer waar we het zoeken moeten. Slaapcoach, GGD, alles al gehad en alles geprobeerd. Wss een hele lange fase🥺

één jaar geleden

Reactie op Mdr991

Hier al maanden vaak wakker, maar afgelopen dagen zijn toch wel het toppunt ...
Hier ook, zo vermoeiend! Ik probeer altijd positief te blijven en te denken het is een fase en deze tijd komt niet meer terug. Maar soms is het gewoon even teveel.. 🙈😕

één jaar geleden

Reactie op JG2

Nee hoor hier ook het geval! 18.40 in bed, sliep pas 19.45 toen 21.00 uur, ...
Teringg.. wat is er toch met onze baby’s. Dat ze al niet doorslapen is 1 maar dit is heftigg hoorr. Mag hopen dat dit niet te lang aanhoudt. Heb anders na mn vakantie weer vakantie nodig om bij te komen😓.

één jaar geleden

Reactie op NathalieA

Verlatingsangst kan inderdaad ook heel goed nu! Wij doen aan samen slapen, ...
Ja daar lijkt t wel weer op ja.. moet ook ineens weer huilen bij anderen. Terwijl dat over leek te zijn.. dus zou goed kunnen. Denk dat het for the time being indd samen slapen wordt als dit zo blijft.

één jaar geleden

Reactie op Mdr991

Hier al maanden vaak wakker, maar afgelopen dagen zijn toch wel het toppunt ...
Jeetjee.. zoo zwaar als je hulp inschakelt en dit dus nog steeds geen oplossing brengt.. Heb je tips gekregen om iets anders te doen of gewoon op dezelfde voet verder en hopen😓?

één jaar geleden

Hier ook, zo vermoeiend! Ik probeer altijd positief te blijven en te denken ...
Precies.. ik voel me dan nog schuldig ook als ik het even niet meer zie zitten.. dacht vannacht ook na zovaak erheen van “laat haar maar even huilen, want niks helpt”. En later dacht ik, ik sta daar niet eens achter om haar zo te laten huilen en toch was ik het zo zat dat ik gewoon deed🥺.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Jeetjee.. zoo zwaar als je hulp inschakelt en dit dus nog steeds geen oplos ...
Nee niks nieuws wat ik nog niet wist of geprobeerd heb. Ggd is komen kijken naar haar slaapomgeving of dat goed zit, maar ook dat is allemaal goed, dus helaas ook geen gouden tip. En ze is ook eenkennig, dus iemand laten oppassen lukt ook niet🥲 Jij ook nog steeds geen oplossing gevonden na al die tijd nog dus?🥹

één jaar geleden

Reactie op Mdr991

Nee niks nieuws wat ik nog niet wist of geprobeerd heb. Ggd is komen kijken ...
Pfff.. wel goed dat t bij jullie qua slaap omgeving etc iig wel goed zit maar echt zwaar klote allemaal hoor.. Hier begint ze ook weer soort verlatingsangst te tonen. Hier helaas ook geen oplossing.. had gehoopt dat mn situatie na 6 maanden wel verbeterd was maar helaas..

één jaar geleden

We gaan weer dezelfde nacht in hoor.. 19:30 op bed - 22:00 huilend wakker en nu weer (23:00u).. wekker gaat om 05:00u. 💔

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

We gaan weer dezelfde nacht in hoor.. 19:30 op bed - 22:00 huilend wakker ...
Je bent niet alleen!! Mijn wekker gaat om 5.30, en heb het gevoel dat ik weer mag werken op 4 uur slaap. Hij ging 19.30 slapen na een uur weer wakker, gelukkig was wiegen voldoende. 22 uur weer wakker voeding gekregen en nu 00.30 weer krijsen 😳😳

één jaar geleden

He dames, ik leef met jullie mee. Hier ook nog zeker niet doorslapen maar er zijn wel goede nachten van maar 1x wakker worden en dan voeden. Mijn oudste heeft maaaaaandenlang ieder uur (of iedere 10 minuten) van de klok gezien. Niks hielp. We hebben haar toen maandenlang tussen ons in in bed gehad én zijn gestopt met tellen hoe vaak en hoe laat en hoe lang ze dan wakker werd en dat scheelde me echt. Klinkt wellicht vreemd maar probeer de klok en de aantallen eens los te laten. Ik voelde me de volgende ochtend stukken beter door juist niet te weten of het nou 10x was of 17x. Het maakte toch niet uit. Dus misschien de tip: probeer eens te kijken wat jou helpt om dit vol te houden en niet je kindje proberen te veranderen. Succes!! Ik duim mee!

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

We gaan weer dezelfde nacht in hoor.. 19:30 op bed - 22:00 huilend wakker ...
Hoi dames, Hier niet anders hoor. We mogen soms knijpen in de handen dat ze een 6 uur door pakt in de nacht... Maar vanacht weer drama. Wekker gaat om 4:45, het is nu 2:30... Wish me luck vandaag 😭

één jaar geleden

Reactie op wehoo

He dames, ik leef met jullie mee. Hier ook nog zeker niet doorslapen maar e ...
Thanks!! Het komt ook echt wel goed! Wij hadden dit niet met onze oudste.. dus valt ons wel rauw op ons dak. Op de dagen dat ik niet werk is het wel ok, dan slaap ik wat langer door als het kan. Maar zoals vandaag moet ik werken. Heb om 4 uur nog voeding gegeven. En heb nog 1 uur kunnen slapen voor de wellen gaat. Dat vind ik echt zo killing… Gelukkig heeft ook wel goede nachten gehad de afgelopen weken! Dus ik hou hoop!