1446 Reacties
één jaar geleden
Reactie op tryn86
Je bent niet alleen!! Mijn wekker gaat om 5.30, en heb het gevoel dat ik we ...
Pfff.. ik denk echt dat het iets te maken heeft met slaapregressie hoor.. gezien vele dit nu hebben, om het uur wakker worden..
Na 23:00u kwam ze (gelukkig🥴) om 01:00u en daarna weer om 04:00u. Dus heb 5 uur slaap kunnen pakken😓. Wordt een lange dag. Heel veel succes vandaag! Hoop dat dit gauw ophoudt voor ons..
één jaar geleden
Reactie op wehoo
He dames, ik leef met jullie mee. Hier ook nog zeker niet doorslapen maar e ...
Super bedankt voor je tip.. een hele waardige denk ik ook. Hoe lastig ook, denk dat loslaten inderdaad het beste werkt. Wordt er zoo onzeker van anders.. 😩.
één jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Hoi dames,
Hier niet anders hoor. We mogen soms knijpen in de handen dat z ...
Vreselijk.. I feel you girl.. we are all in this together👊🏾!
Heel veeel succes vandaag! Houd vol en dan heerlijk weekend!
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Super bedankt voor je tip.. een hele waardige denk ik ook. Hoe lastig ook, ...
Ooh ja die onzekerheid is vreselijk he. Je denkt de heeeele tijd dat je iets fout doet of er iets verkeerd gaat. Leest het hele internet 10x uit op zoek naar “de oplossing”. Echt heel killing. Je bent niet alleen. En je doet het heus goed. Er gaat niks verkeerd, je doet het niet fout. Vee liefde voor jou ❤️❤️
één jaar geleden
Elwyn komt 3 keer per nacht, en is om 7 uur wakker dus dan is de nacht om;p ik moet dan ook opstaan want ik doe het helaas alleen. Maar een schatje is het wel hoor. Hij is bijna 7 maanden. Toch maar een lactatiekundige ingeschakeld!
één jaar geleden
Ik ben de wanhoop nabij, tandjes zijn onderweg dus zeer onrustige nachten. Sowieso 1x een voeding in de nacht ( prima want die waren we al gewent) maar elke keer het onrustig en krijsend wakker worden omdat tut er uit is of omdat ze er gewoon klaar mee is, dat trek ik even niet meer. De dag begint standaard om 04:30/05:00 uur. Probeerde ik vandaag haar namiddag dutje er uit te laten en ben ik even gaan wandelen met de wagen naar de winkel, pleurt ze gewoon in slaap?! Wat ze amper deed de laatste tijd.
één jaar geleden
Oh het ging drie weken goed maar inmiddels is alweer een week ellende. Vaak wakker, verkouden en heel vroeg klaarwakker. 🥱😵💫
één jaar geleden
Slaapregressie gaat mooi door op vakantie.. naar bed brengen wil maar niet lukken. Ze wordt DIRECT hysterisch, krijgt bijna geen lucht door t huilen.
Dat deze vakantie anders zou zijn, dat wisten we. Maar dachten gewoon, als ze ligt te slapen, kunnen wij nog in een andere ruimte spelletjes spelen, wat na praten..
nu kan dat zelfs niet meer want zodra ze mij niet ziet of voelt en wordt weggelegd is het drama..
Laten onze vakantie er niet door verpesten maar wel super jammer😭😓. Dit wordt elke avond deze strijd voeren om vervolgens maar met haar te gaan liggen.
één jaar geleden
Reactie op lavieenrose
Oh het ging drie weken goed maar inmiddels is alweer een week ellende. Vaak ...
Het houdt niet op deze slaaapdramaaaaaaa.
één jaar geleden
Reactie op Zeeenn
Ik ben de wanhoop nabij, tandjes zijn onderweg dus zeer onrustige nachten. ...
Hang in there! Hier hetzelfde echt tis echt super kut..
één jaar geleden
Elwyn komt 3 keer per nacht, en is om 7 uur wakker dus dan is de nacht om;p ...
Knap van je hoor! Hopelijk komt daar iets uittt!
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Slaapregressie gaat mooi door op vakantie.. naar bed brengen wil maar niet ...
Ach wat vervelend is dat!!! Je wil eigenlijk uit kunnen rusten hè.. is het misschien een idee om het slapen dan in de draagdoek te doen? Minder ideaal, maar altijd beter dan het hysterisch huilen 😢
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Slaapregressie gaat mooi door op vakantie.. naar bed brengen wil maar niet ...
Och wat sneu 🙁 Probeer er alsnog met z’n 3tjes er een fijne vakantie van te maken! Desnoods zit ze bij jullie op schoot (slapend?) totdat jullie naar bed gaan? Bij ons is het ook ‘s avonds drama maar dan houden we haar vaak nog maar even bij ons, i.p.v. dat we 20 keer naar boven moeten ‘s avonds 😉
één jaar geleden
Ooh man ik ben er zo klaar mee… 😭 ik wil langer dan 3 uur slapen achter elkaar. Weet ook gewoon niet wat ik fout doe en het haar niet lukt. 19.00-22.30-3.00-5.30 en klaar is de nacht. Ook niet dat ze rustig drinkt en meteen gaat slapen.
Kan gewoon niet eens meer slapen. 😳 meer mensen daar last van? Lig alleen maar in bed maar echt slapen is er niet meer bij. Gewend aan wakker zijn.
Nadeel is dat oudste zoon vanaf 5.00 ook vaak wakker wordt van zijn zusje. Niet gezellig in huis dus.
Vind haar heel leuk maar slapen overdag en in de nacht zou zo leuk zijn. 😅
één jaar geleden
Aah sterkte voor jullie allemaal!! Zo vermoeiend die nachten op deze manier ☹️
één jaar geleden
Reactie op Nicole26-11
Ooh man ik ben er zo klaar mee… 😭 ik wil langer dan 3 uur slapen achter el ...
Hier wordt ze wel 10x wakker ongeveer nadat ze op bed is gelegd en na half 4 ‘s nachts slaapt ze vrijwel altijd goed tot ongeveer 8/9 uur. Zo apart 🤷♀️
één jaar geleden
Reactie op Liisss
Pff ik merk dat ik ook gewoon soort van zenuwachtig wordt in de avond door ...
Dit is zo herkenbaar