1446 Reacties

één jaar geleden

Reactie op NathalieA

Ach wat vervelend is dat!!! Je wil eigenlijk uit kunnen rusten hè.. is het ...
Ja draagzak hebben we idd ook ingezet. Heb nu een oplossing gevonden dat ze bij mij in slaap valt in onze grote bed, ik haar wegleg met kussens om haar heen en tegen haar aan. Ze denkt op die manier dat ik nog bij haar lig. Ze heeft zo overdag zelf 2 uur geslapen. Niet ideaal maar t werkt eventjes.. tot ze veel beweegt en merkt dat mama geen kussen is.

één jaar geleden

Och wat sneu 🙁 Probeer er alsnog met z’n 3tjes er een fijne vakantie van t ...
Ja alleen is zij zo alert dat ze wakker zou worden pff. Maar we gaan sws van deze vakantie genieten, hoe dan ook..🤞🏾

één jaar geleden

Reactie op Nicole26-11

Ooh man ik ben er zo klaar mee… 😭 ik wil langer dan 3 uur slapen achter el ...
Wat lastigggg.. ik heb helaas geen tips want heb hetzelfde maar laat me zeggen dat je helemaal niks fout doet.. het is heel makkelijk om aan jezelf te twijfelen maar don’t. Ik geloof niet dat we dit in de hand hebben en veel kunnen sturen. Mijn dochtertje is echt niet eens volgens het boekje kind, meer “ik doe het volgens mijn eigen boekje kind” en daar heb ik me maar bij neergelegd..

één jaar geleden

Reactie op Mdr991

Ah, zo vervelend voor jullie 3tjes😔 Hoelang blijven jullie? Hopelijk wordt ...
11 dagen dus begin juni weer terug. Hoop dat het langzamerhand zakt maar als ik lees dat deze onzin wel 2 tot 6 weken kan duren heb ik er wel een hard hoofd in🫠.

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Pff ik merk dat ik ook gewoon soort van zenuwachtig wordt in de avond door ...
Zooooo herkenbaar. Dit had ik echt toen ze 3 maanden zo was.. wilde de avond niet in omdat ik gewoon wist dat t drama zou worden.

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Ahh nee en dat op vakantie 😭 Hopelijk wordt het gauw beter en kunnen julli ...
Ja echt zwaar shitty.. maar we gaan sws hoe dan ook van deze vakantie genieten want dit hebben we zwaar nodig en verdiend.

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Dit heb ik bij 3 maanden ook gehad. Zo erg dat ik uiteindelijk zelf niet meer kon slapen door angst/onrust. Uiteindelijk medicatie van huisarts gehad. Dus probeer het los te laten. Klinkt veel te makkelijk, maar alleen dat heeft mij geholpen. Het is pittig maar echt een fase.

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Inderdaad heel herkenbaar, dat zorgt er dan ook weer voor dat ik slechter in slaap kom, terwijl je het zo goed kan gebruiken 🙈

één jaar geleden

EINDELIJK vandaag is de eerste nacht in bijna 8 maand dat ze 10 uur heeft geslapen!!!! Ik geloof het zelf niet 💀 normaal komt ze sowieso nog 2 x 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️wat is er gebeurd 😂 … zal wel eenmalig zijn 💀

één jaar geleden

Mijn zoontje van 7 maanden wordt tussen 19.30 en 06.00 vaak 6x wakker en drinkt nog 2/3x aan de borst. Om 06.00 begint de dag dan ook. Ik maak me er niet druk om en probeer ook niks te veranderen. Het ene kindje slaapt beter dan de andere denk ik dan maar. Je doet als ouder niks ‘fout’ ik spreek moeders die alles in het boekje hebben uitgeprobeerd waarbij baby’s niet doorslapen en moeders die helemaal niks doen en daarbij slapen de baby’s 12 uur aan een stuk. Ik denk altijd zo ik wordt waarschijnlijk 85 jaar en mijn kindje slaapt waarschijnlijk 1 jaar slecht. Dat is 1/85ste van mijn leven, dan is het best weinig! 😂😂 Dit is overigens nummer 1 en wil er als het ons gegund is 4 maar dan is het nog een prima verhouding 😂😂 Sterkte voor iedereen met slapeloze nachten! Het enigste wat ik doe is goed zoveel mogelijk dutjes met mijn zoontje mee te doen. Lief zijn voor jezelf en ik ben altijd oppad zo vliegen de dagen voorbij🩵

één jaar geleden

Reactie op Miracle.

EINDELIJK vandaag is de eerste nacht in bijna 8 maand dat ze 10 uur heeft g ...
Wooow!! Er is nog hoop 🤩

één jaar geleden

Ga voor aankomende nacht duimen voor je 😂👍🏻

één jaar geleden

Reactie op Miracle.

EINDELIJK vandaag is de eerste nacht in bijna 8 maand dat ze 10 uur heeft g ...
There is hope😭😭😭😭! Dit typ ik terwijl ik nu weer voor de 2e keer bij haar lig binnen 1,5 uur. Hoop zo erg dat dit voor herhaling vatbaar is, wauw🤞🏾!

één jaar geleden

Reactie op okt22

Mijn zoontje van 7 maanden wordt tussen 19.30 en 06.00 vaak 6x wakker en dr ...
Wat een super lief bericht! En indd, haha je kan het ook zo bekijken. Als het goed is, is dit een tijdelijke fase! Topper ben je!🖤

één jaar geleden

Hier was het ook weer goed raak vannacht. Ze vond het wel gezellig om van 0.00 tot 3.00 uur wakker te zijn. Niet huilen ofzo, gewoon wakker en kletsen. Normaal komt de ook nog wel 2-3 keer per nacht, maar dan slaapt ze direct weer na (of zelfs al tijdens) het drinken aan de borst. Nu niet. Ni naar m’n werk… heb nu al medelijden met mijn klasje, ik vrees dat ik een iets korter lontje heb dan normaal vandaag

één jaar geleden

Ben al 2 uur bezig met baby in slaap krijgen. Al extra fles aangeboden maar mevrouw is helemaal wakker en aaaan. Mijn partner heb ik maar naar logeerbed gestuurd. 😴 dit word er weer 1 voor in de boeken hoor.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Wat een super lief bericht! En indd, haha je kan het ook zo bekijken. Als h ...
❤️❤️❤️❤️

één jaar geleden

Hier weer 2 nachten wat beter!! Nog ‘maar’ 2 keer wakker en na de voeding meteen verder geslapen! Ik voel me helemaal herboren haha! Ik duim voor jullie op betere nachten!

één jaar geleden

Ik denk dat ik nu ook wel kan aansluiten.. eerste 4 maanden lang mega makkelijke baby, viel zelf in slaap en sliep vanaf 5 weken al door. Niks te klagen dus. En opeens sinds de slaapregressie is het omgeslagen, eindstand ze slaapt bij mij in bed en word zo'n 3 keer wakker vanaf 11 uur. De periode tussen 7 uur en 11 uur slaapt ze soms helemaal niet en krijst ze net zolang tot dat ik ook op bed ga😅 het liefst kruipt ze terug mijn buik in heb ik het idee, ze word al panisch als ik stiekem uit bed wil glippen en dan word ze helemaal wild.. Ze is overigens wel vrolijk om 11 uur savonds wanner ze even mee naar beneden mag zoals op de foto..

één jaar geleden

Ik voel mij zo ontzettend gefrustreerd over het feit dat het alleen maar slechter lijkt te gaan met slapen en huilen etc. 😢 Wat doe ik verkeerd? Pfff verschrikkelijk zeg. 😞