1446 Reacties
één jaar geleden
Reactie op WDMdeG
Hier helaas ook een baby die vaak wakker wordt. Ze slaapt goed snachts, maa ...
Ja die laatste zin is wel echt wat het voor mij goed haalbaar maakt, sterker nog; ik geniet ook van de extra knuffelmomentjes in de nacht. Juist omdat ik weet dat het tijdelijk is en ze zo snel groot wordt
één jaar geleden
Hier ook een baby die niet doorslaapt en ik maak me er niet druk om. Ze wee ...
Dit doe je echt heel goed! Je hebt gelijk ook want wat kan je nog meer doen ook. Het hangt allemaal van onze baby’s af🤷🏾♀️.
Denk dat onze situatie ook gebruikelijker is dan de het vele doorslapen. Dat probeer ik mezelf aan te praten in ieder geval.😂
één jaar geleden
Reactie op kaatje176
Hij lijkt er wel genoeg aan te hebben. Maar ik niet 🤣 Plus met een verzakk ...
Oh neeee. Dat lijkt me niet prettig ja😩.
één jaar geleden
Reactie op kaatje176
Bloempap heeft hier ook niks uitgehaald, hij meldde zich zelfs eerder dan a ...
Jij bent de 3e waarvan ik zie dat ze zich eerder melden door pap. Wil t bijna niet eens meer proberen nu😂. Als ze nog eerder komt, zal dat een uur later zijn. Aubbbb niet.
één jaar geleden
Snap je wel hoor, over het samen slapen. Blijf vooral lekker doen wat goed voor jullie voelt!
4 voedingen? Over de gehele dag? Ja daaaaag.
Ja misschien beetje onwennig maar soms even nodig om het te plannen.
één jaar geleden
Reactie op sterretje2021
Yaay! Een topic naar mijn hart 🤣♥️
Soms is het hier elke 2 uur. Heel uitz ...
Herkenbaaaaar. Ik heb alleen niks gemerkt van de slaapregressie, dat ging gewoon zoals altijd hahaha. Dus toch een voordeel😂.
Moet jij je bed echt uit of co-sleeper?
één jaar geleden
Reactie op januarbaby2021
Unpopular opinion maar toen ik bv gaf, sliep ze vaker langere stukjes dan o ...
Ja ga sws bv blijven geven zolang dat mogelijk is! Ik hoor vaak juist het tegenovergestelde maar zo zie je maar.
Moest je gedwongen stoppen met bv?
één jaar geleden
Reactie op Kersopdetaart
Mijn dochter van bijna 5 mnd komt zelfs elk uur als sinds ze ong 2 maanden ...
Och wijfie! I feel (for) you! Elk uur is zo heftiggg🤯. Je vraagt je echt af vgm hoe je je nog staande houdt..
Ben je naar een osteopaat geweest? Er kan iets bekneld zitten? Reflux?
En als ze soms elke 20 min huilt, wat maakt dat ze ermee ophoudt? Wanneer je haar oppakt of iets?
één jaar geleden
Reactie op WDMdeG
Hier helaas ook een baby die vaak wakker wordt. Ze slaapt goed snachts, maa ...
Wauww.. dus met een baby is al zwaar.. let alone met een peuter erbij. Echt knap hoe je dat doet hoor👏🏾.
Echt wat je zegt, ze wordt eerst jammerig wakker en daarna huilen en als ik er niet snel genoeg ben, wejooooow...
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Och wijfie! I feel (for) you! Elk uur is zo heftiggg🤯. Je vraagt je echt a ...
Ja wist ik het maar.. als ik het oppak of de speen er in doe is ze weer even stil. Totdat ik bijna zelf in slaap val en dan begint het weer. Zo vermoeiend want het duurt zo weer een half uur voor ik zelf weer in slaap val. Osteopaat zit ik ook aan te denken, ik dacht dat het bij de sprong 4 hoorde want daarvoor ging het prima. Maar daar zijn we nu al ruim uit en nog steeds hetzelfde verhaal. Ze ook wel veel scheetjes en is ook al best lang verkouden. We wachten nog steeds op een keer een goede nacht (lees: 4 uur aan een stuk slapen)😅. Succes mama's xx
één jaar geleden
Zo hier ook mijn neefje sliep geweldig door rijstebloem. Nou inplaats van 3uur melde die zich na 2uur en na 2,5uur😅
Ze zeggen dat je ook pas met 6 maanden mag verwachten dat ze beter slapen. Dus nog een maand en dan hoop ik verbetering te zien.
Thanxs voor dit topic! Maakt echt minder onzeker
één jaar geleden
Ik ben ook hierdoor heel erg gaan twijfelen over mezelf en of ik het allemaal wel goed doe en dan ook nog dat commentaar van anderen over de nachten. Verschrikkelijk 😥 Ik probeer het los te laten voor nu..
Daarom aan alle ouders in dit topic: Jullie zijn allemaal toppers! 💖
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Herkenbaaaaar. Ik heb alleen niks gemerkt van de slaapregressie, dat ging g ...
Wij hebben gelukkig een cosleeper. Kon hem gewoon bij me nemen, even drinken. En weer verder slapen. Hij dan. Ik bleef nog altijd wel even naar het plafond staren 🤣
één jaar geleden
Mijne varieert heel erg op het moment tussen 6u doorslapen en elke 2u wakker. Maar ik acht mezelf gelukkig. Ik weet niet wat het is in Nederland dat er zoveel van baby's verwacht wordt. Hier in Spanje zijn de meeste moeders die ik ken in jouw situatie en hebben het er open over. Wordt normaal gevonden.
één jaar geleden
Vanacht waar onze boef alleen om 12 uur gekomen, volle fles gehad en kwam toen om 6 uur pas 😱 maar mama was wel om half 5 wakker tot dat de wekker ging om 5.45u. papa sliep dit het gebruik heen als enigste echt zoontje van 2 werd ook wakker. Dus hebben we papa maar wakker gemaakt zodat ie de fles hij geven
Ben benieuwd hoe het vannacht gaat....
één jaar geleden
Reactie op Ilsevangeffen
Vanacht waar onze boef alleen om 12 uur gekomen, volle fles gehad en kwam t ...
Fijn die automatisch correctie haha hopelijk snappen jullie het toch
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Ojeee...Don't mind her saying that. En het 'slechte slapen" alleen al. Dit ...
Haha, ik noem het zelf eigenlijk ook gewoon slecht slapen hoor. Je kunt het beestje soms maar beter bij de naam noemen. Haar huidige patroon is dat ze het liefst 75% van haar calorieën in de nacht drinkt volgens mij. 😅
Elke 2 uur drinken. Maar ze zal het wel nodig hebben, het is al best een zware dame met ruim 8 kilo.
één jaar geleden
Onze kleine meid slaapt s nachts 1,5 en met geluk 2 uur achter elkaar 😅
één jaar geleden
Reactie op Kersopdetaart
Ja wist ik het maar.. als ik het oppak of de speen er in doe is ze weer eve ...
Ja snap echt wel dat t vermoeiend is. Jij kan zo ook niet goed je slaap vatten. Ik zou echt een osteopaat proberen. Je weet t echt maar nooit. Schijnt voor sommige te helpen.
één jaar geleden
Reactie op Anoniemmm12
Zo hier ook mijn neefje sliep geweldig door rijstebloem. Nou inplaats van 3 ...
En dat is precies waarom ik zo’n topic heb geopend🖤! We are all in this together.
Ik hou mijn hart vast! Inderdaad nog een maandje dan en afwachten. Laten we hopen op het beste.