1446 Reacties
één jaar geleden
Jaaaa.. zo fuckedup wat dit met je kan doen. Terwijl dit helemaal niet in onze handen ligt. En we doen wat we kunnen, als we hier controle over hadden, sliepen ze allang al langer.
Makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het indd los te laten. Go with the flow. Doe ik ook.. het is super vermoeiend ja maar stressen erom will make things worse.
één jaar geleden
Reactie op sterretje2021
Wij hebben gelukkig een cosleeper. Kon hem gewoon bij me nemen, even drinke ...
Oh das wel fijn ja haha. Ik moet echt mn bed uit en gelukkig is haar kamer vlak naast die van ons. Maar dan is slaap hervatten al helemaal een klus😂.
één jaar geleden
Reactie op KlaraE
Mijne varieert heel erg op het moment tussen 6u doorslapen en elke 2u wakke ...
Je hebt helemaal gelijk. Men verwacht echt veel van een baby.. terwijl zij moeten ook alles maar leren en ondervinden. Ik zou willen dat moeders met dezelfde situatie zich niet zo onzeker hierover hoeven te voelen. Je wordt zowat raar aangekeken als je zegt dat je baby nog niet doorslaapt.
één jaar geleden
Reactie op Ilsevangeffen
Vanacht waar onze boef alleen om 12 uur gekomen, volle fles gehad en kwam t ...
Oh wauw wat heeeeerlakkk! Laat hij het volhouden aubb! Laat weten hoe vannacht gegaan is!🤞🏾
één jaar geleden
Reactie op Lokasenna
Haha, ik noem het zelf eigenlijk ook gewoon slecht slapen hoor. Je kunt het ...
Als jij t ook zo noemt dan is t goed hahahah!
Echt zo, overdag kan ze hier echt 2 min drinken en snel afgeleid. Id nacht is t echt langer dan 5 min en zoo hongerig😂.
Ze zullen t idd nodig hebben. Flinke sterke meissie heb je hoor.
één jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Onze kleine meid slaapt s nachts 1,5 en met geluk 2 uur achter elkaar 😅
Welcomeee to the clubb😭😭. Hoe voel je je mentaal en fysiek?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Oh wauw wat heeeeerlakkk! Laat hij het volhouden aubb! Laat weten hoe vanna ...
Half 7/7 uur de fles. Stipt weer om 12 uur! Hoe die dat doet geen idee haha 😂. Toen om half 6 90cc gehad liggend in bedje, dan slaapt ie tenminste nog door. Papa had hem gisteren eruit gehaald en dat was niet goed meer daarna. Heeft toen om 6 uur de volle fles gehad uit eindelijk. Maar ik heb zo iets voor 6 uur is nog nacht, na 6 uur niet meer.
Nu slaapt iedereen nog om 5.45u en mama is klaar wakker, en heeft voor de eerste keer avonddienst. Dat wordt zwaar haha normaal gesproken lig ik om 9 uur al in bed, vanavond tot 23u werken
één jaar geleden
Oooh wat een horrornachten hier de laatste weken. Onze kleine man (4mnd) is sowieso al wisselvallig in het slapen (soms héél goed en soms heel bagger), maar nu na de buikgriep waardoor de nachten logischerwijs K-U-T zijn, komen we niet meer terug in een fijn ritme. Opeens is het al drie nachten 19:00-00:00-01:30-04:00 en vandaag zelfs na 05:00 niet meer willen slapen 😩😩
We dachten de slaapregressie al gehad te hebben (maand januari was ook slaaphel), maar meer ouders bekend met slecht(er) slapen na een week ziekte?
één jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Welcomeee to the clubb😭😭. Hoe voel je je mentaal en fysiek?
Dankje!😂 nou echt helemaal gebroken en uitgeput… dit gaat al 5 maanden zo, en heb nog een zoontje van 21 maanden.. ook altijd een slechte slaper geweest tot z’n zusje geboren werd, dus ik heb al 2 jaar niet fatsoenlijk kunnen slapen😅 dat begint ondertussen wel z’n tol te eisen 🙈
één jaar geleden
Hier ook..steeds als ik denk dat het beter gaat dan is het weer ellende. Zoontje is 19 weken en kreeg eerst borstvoeding, recent overgestapt op flesvoeding. Snachts komt hij doorgaans 1 x en dan geef ik hem nog borst. Gaat om 19 uur naar bed en om 22.30 geef ik dan nog een fles. Afgelopen weken komt het ook steeds meer voor dat hij elke 2 uur komt, verschrikkelijk 🥵. Ik heb soms het gevoel dat ik iets fout doe ofzo..we hebben ook een paar keer gehad dat hij savonds niet wilde slapen en dan maar met ons ging slapen (rond 23 uur), en dan wel 5 a 6 uur door sliep. Hebben meer kindjes dit? Dat hij dus de eerste uren doorslaapt en daarna vaker wakker wordt?
één jaar geleden
Reactie op NinaNova87
Hier ook..steeds als ik denk dat het beter gaat dan is het weer ellende. Zo ...
Ja hier was dat ook zo! Sinds een aantal weken wel over, maar hiervoor altijd hetzelfde. Wij zijn dan gestopt met droomvoeding te geven want dit maakte het erger omdat we ze dan wakker maakte.
één jaar geleden
Hier een mannetje van 20 weken en gaat om 20:00 naar bed. Voor dat hij echt slaapt is het 21:30 en meestal wordt hij tussen 01:00 en 02:00 wakker. Ik heb in zijn kamertje helaas geen stoel of iets, zodat ik hem een fles kan geven. Dus doe ik dit in mijn bed en als ik hem terug wil leggen weigert hij dit of ben ik weer een uur verder voordat hij weer in zijn bedje slaapt. Vervolgens wordt hij dan weer tussen 05:00 en 06:00 wakker.. ik dacht echt ik ben de enige met nog een baby die snachts echt nog behoefte heeft aan zijn voeding. Hebben jullie tips voor mij hoe ik hem snachts makkerlijker terug in zijn bed krijg?
Respect voor sommige ouders hier! Zo slecht heb ik het niet eens als sommige echt ieder 2 uur komen. Trots op ons allemaal dat we dit kunnen en ondanks het soms echt toppunt van frustratie bereikt we dit blijven volhouden.
één jaar geleden
De vraag van van ‘hoe slaapt je kind’ is precies de barometer van hoe flink je kind is. Vreselijk!
één jaar geleden
Het is weer bal geweest de afgelopen dagen. 12 uur fles 4 uur fles 7 uur weer, 😪 sinds vraag ik me echt af doe ik er goed aan om hem de fles te geven
één jaar geleden
Oh voel jullie zo! Hier van 2-11 weken maar 1x per nacht maar sinds 11 weken elke drie uur weer en met sprong 4 nu ruim een week goed merkbaar (17 weken) is het bijna elk uur hommeles ‘s nachts (speen/borst/onrust). Overdag ook elke keer een gevecht om in slaap te vallen.
één jaar geleden
Het was vannacht echt bal! Elke 2 uur werk gezien ene keer de speen de andere keer echt een voeding zucht 😪
Denk toch dat ie de slaapregressie is van 4 maanden waar vele het over hebben