1446 Reacties

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

En eerder niet?
Nee sinds sprong 4 echt vermoeiend! Daarvoor 1x om te drinken alleen

één jaar geleden

20:00u op bed gelegd na voeden - kwam toen 23:00u.. Manlief en ik waren toen net naar boven. Viel bijnaa in slaap en toen ik eruit. Naja, dan daarna slapen. Toch? Ze meldt zich, ik kijk naar de tijd. 00:00u. Een uur verder? Besloot haar niet te voeden maar enkel te wiegen. Ze viel toen weer in slaap en toen weer weggelegd. In totaal bijna een uur geslapen. Ondertussen heb ik een nachtmerrie gehad en helemaal bezweet wakker geschrokken. Naja, gelukkig kan ik nog even opnieuw mijn slaap hervatten. Toch? Net weer om 01:46uur gemeld. In totaal 2 uurtjes geslapen💔☠️.

één jaar geleden

Reactie op Tamara2022

Nee sinds sprong 4 echt vermoeiend! Daarvoor 1x om te drinken alleen
Wat kutt dann. Sws is t vermoeiend maar lijkt me al helemaal lastig als het eerst anders ging en je hier nu mee te kampen krijgt.

één jaar geleden

Elk uur wakker afgelopen nacht 🫠

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Sjesassss. Laat het beter gaan vannacht! 🤞🏾
Nope, was toch weer hetzelfde verhaal deze nacht 😭 we zijn bijna uit sprong 4 dus hoop dat het snel betert

één jaar geleden

Elke 3 uur voeden noem ik momenteel een fantastische nacht 😬 Volgens de app zit ze in sprong 4, dus ik hoop dat dit tijdelijk is.. Maar vannacht bijvoorbeeld: 22.30 sliep ze (duurt altijd wel zo'n 1.5 uur) Vervolgens wakker/voeden om: 00.30, 01.30, 02.00, 03.30, 04.15, 5.00, 5.30, 6.45, 7.45. Halverwege de nacht heb ik haar maar naast me gelegd (uit cosleeper), omdat ik dan liggend kan (borst)voeden. Anders houd ik het echt niet vol om 10x per nacht te gaan zuilen met bijna 7 kilo aan baby 😂 Ik probeer haar als ze wakker wordt altijd eerst liggend te sussen, aaitje, speentje etc., maar eigenlijk werkt dat zelden en gaat ze binnen no time van 0 naar 100 (krijsen) en houdt het pas op als ze aan de borst ligt. Dit duurt nu al bijna 2 weken..😵 Ik heb me vandaag dan ook ziek gemeld en ben naar mijn ouders gegaan om bij te slapen. Voorheen kon ze er dus wel prima 3 uur tussen laten. Overdag is 4 uur vaak ook geen probleem, dus het lijkt echt een troostdingetje. Ze heeft sowieso nog heel veel last van krampjes..

één jaar geleden

Elk uur wakker afgelopen nacht 🫠
Pffff😭. Zo kutttt.

één jaar geleden

Reactie op Melmama

Nope, was toch weer hetzelfde verhaal deze nacht 😭 we zijn bijna uit spron ...
Hoop t ook zo voor je🤞🏾! Hier ook vreselijk weer.

één jaar geleden

Reactie op Sanna91

Elke 3 uur voeden noem ik momenteel een fantastische nacht 😬 Volgens de ap ...
Hoop zo erg dat dit indd door de sprong komt want heel heftagg😭😭. Heb hier ook gemerkt, hoe kort het ook geleden is, als ze zich meldt wil ze gewoon eten. Haar anders troosten is echt een no go😩.

één jaar geleden

Reactie op Sanna91

Elke 3 uur voeden noem ik momenteel een fantastische nacht 😬 Volgens de ap ...
Hier precies zo. Elke 2 uur is onze kleine wakker. Ik ben ook gestopt met terugleggen (want 7,5 kilo). Lekker naast mij laten liggen. Vannacht werd ik wakker van m'n dochter en was m'n borst blijkbaar nog ontbloot, dus kon zo weer aanleggen 🤪 Ik zou tekenen voor elke 3u wakker!

één jaar geleden

Ik kwam dit mooie gedicht tegen op Facebook ❤️ Ik hoop dat dit bij iedereen het geval mag zijn.

één jaar geleden

Reactie op EARTHCHILD

Hoop zo erg dat dit indd door de sprong komt want heel heftagg😭😭. Heb h ...
Ik onze kleine hummel ook niet anders stil krijgen door de fles te geven…. 100 x speentje en wiegen ze blijft huilen . Vannacht was het hier ook weer feest, gister ook prikjes gehad zal daar ook weer mee te maken hebben gehad

één jaar geleden

Reactie op Mandy93

Ik onze kleine hummel ook niet anders stil krijgen door de fles te geven…. ...
Aww wat sneu🥺. Wij zijn net geweest voor prikjes dus ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. Het was vannacht ook dramaa. 19:00 - 22:00 - 00:00 - 04:00(🥳🤯) - 05:30 - 07:20.

één jaar geleden

Ik kwam dit mooie gedicht tegen op Facebook ❤️ Ik hoop dat dit bij iedereen ...
Hou ik me mooi aan vast🖤🤞🏾.

één jaar geleden

19:00 - 21:00 - 23:00 - 03:00 - 05:00 - 09:00u. Vaak eruit? Ja.. maar toch 2x 4 uur en dat terwijl ze niet lekker was door haar prikje gister.

één jaar geleden

Zal eens ook positief iets plaatsen tot nu toe! Onze kleine grote man, kwam normaal gesproken altijd rond de klok van 12, die fles heeft ie een keer afgeslagen 😍. Nu kwam die pas om 3.45u. heb hem net als anders op dat tijd stip maar 90cc gegeven dus 🤞🏻 en hopen dat ie door slaapt tot een uurtje of 7 half 8 😬 Het enige wat anders was vandaag dat ie niet veel geslapen heeft, en meer groentes binnen heeft gekregen. Vanuit het consultatiebureau waar ik goede contacten mee heb, mag ik onbeperkt groentes geven 😇 in de hoop ook dat ie een fles minder zou drinken.

één jaar geleden

Na 4 weken dacht ik dat het slapen niet slechter kon: van soms 6-7 uur doorslapen na om de 3 uur komen voor voeding, tussen de 3 uur ook paar keer wakker worden en om speentje vragen naar nu om de 20 minuten wakker worden als het speentje uitvalt. Ze begint dan te draaien en wrijft continu in haar oogjes. Slaapregressie, doorkomende tandjes en last van verstoppingen, veeg mij maar op.

één jaar geleden

Reactie op Ilsevangeffen

Zal eens ook positief iets plaatsen tot nu toe! Onze kleine grote man, kwa ...
Watt goed johh! Hopelijk kan je op deze voet verder zo!

één jaar geleden

Reactie op Countess_heleen

Na 4 weken dacht ik dat het slapen niet slechter kon: van soms 6-7 uur door ...
Zooo vermoeiend hee. Hang in there en laat deze fase snel over zijn pfff.

één jaar geleden

Hoe gaat het hier ? Ik mag denk ik niet meer klagen. Ze slaapt rond 18u30 19u, dan wordt ze tussen 23 en 1u wakker voor te drinken, vervolgens rond 4 of 5u drinken, en dan slapen tot 7u.