13 Reacties
6 maanden geleden
Dit hadden wij ook.
Wij gebruiken nu maat 5 luier pamper premium protection voor de nachten. En soms nog een broekje over de pamper.
En we doen de romper maar met 1 knoopje dicht zodat de luier kan groeien.
Dit werkt bij ons
6 maanden geleden
Ik heb nu luierbroekjes Etos maat 4, sindsdien gaat het goed. Ik kreeg ook de tip van iemand over de extra droog luiers van de albert heijn. Schijnen ook goed te zijn!
6 maanden geleden
Wij hebben het ook regelmatig😵💫 Hij drinkt bij het avondeten vaak nog 200 ml en dan voor het slapengaan 180 fles. Ik probeer het water bij het eten te minderen, maar aan de andere kant denk ik dan ja hij heeft dorst🤷🏻♀️ Ik zweer hij pampers harmonie. Overdag maat 5 en ‘s avonds voor de nacht maat 6 en die dan goed strak dichtdoen. Eerst fles en dan pas luier verschonen en pyjama aan etc. Maar dan nog lekt hij regelmatig door bij zijn buikje!
6 maanden geleden
Wij hebben grotere rompers gekocht en een grotere luier. De grote luier bleef eerst wel lekken met een strakke romper. Nu met de grotere rompers geen natte pyjama’s meer gehad.
6 maanden geleden
Wij hadden hetzelfde probleem. Laat de romper snachts los zodat de luier alle ruimte heeft om uit te zetten. Nu bijna nooit meer nat en niet hoeven veranderen van luier 😁