13 Reacties

6 maanden geleden

En een grotere romper zodat de luier meer ruimte heeft om uit te zetten?

6 maanden geleden

Hier slaapt ze ook op haar buik en lekte bij Kruidvat elke nacht door, drama. We hebben nu inderdaad Pampers night pants en sindsdien nog maar 1 keer gebeurd (gebruiken het al maanden)

6 maanden geleden

Dit hadden wij ook. Wij gebruiken nu maat 5 luier pamper premium protection voor de nachten. En soms nog een broekje over de pamper. En we doen de romper maar met 1 knoopje dicht zodat de luier kan groeien. Dit werkt bij ons

6 maanden geleden

Ik heb nu luierbroekjes Etos maat 4, sindsdien gaat het goed. Ik kreeg ook de tip van iemand over de extra droog luiers van de albert heijn. Schijnen ook goed te zijn!

6 maanden geleden

Ik heb wel eens gehoord dat je bij buikslapers de luier achterste voren aan kan doen, geen idee of dat helpt, maar je kunt het proberen 😁 En grotere romper idd!

6 maanden geleden

Ik verschoon altijd even voor we gaan slapen. Gewoon in ledikant

6 maanden geleden

De wasbare luier broekjes er om heen van happy bear geloof ik. Nooit meer een ongelukje.

6 maanden geleden

Wij hebben het ook regelmatig😵‍💫 Hij drinkt bij het avondeten vaak nog 200 ml en dan voor het slapengaan 180 fles. Ik probeer het water bij het eten te minderen, maar aan de andere kant denk ik dan ja hij heeft dorst🤷🏻‍♀️ Ik zweer hij pampers harmonie. Overdag maat 5 en ‘s avonds voor de nacht maat 6 en die dan goed strak dichtdoen. Eerst fles en dan pas luier verschonen en pyjama aan etc. Maar dan nog lekt hij regelmatig door bij zijn buikje!

6 maanden geleden

5+ luiers!!! Gewoon bij kruidvat ook. Die kunnen meer vocht opvangen en maakte voor ons buikslapertje.

6 maanden geleden

Pampers baby dry night pants is echt het enige wat hier hielp!

6 maanden geleden

Wij hebben grotere rompers gekocht en een grotere luier. De grote luier bleef eerst wel lekken met een strakke romper. Nu met de grotere rompers geen natte pyjama’s meer gehad.

6 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde probleem. Laat de romper snachts los zodat de luier alle ruimte heeft om uit te zetten. Nu bijna nooit meer nat en niet hoeven veranderen van luier 😁

6 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties!!! Afgelopen nacht inderdaad de romper met 1 knoopje dicht gedaan en droog🙏🤞