44 Reacties

één jaar geleden

.

één jaar geleden

Ik ben heel tevreden met Youha! Eerste keer in elkaar zetten en melk eruit halen is even puzzelen, maar daarna gaat dat super. Tijdens het kolven kan ik vast wat dingen doen. Scheelt echt tijd. Tip: zoek voor een goede bh waarin de cups goed blijven zitten. Klein nadeel: als ik in de nacht kolf moet ik eerst mijn bh aantrekken. In een eerder topic over draadloos kolven hebben meerdere mensen een positieve reactie over Youha geplaatst. N.a.v. dat topic heb ik deze gekocht. Succes met de zoektocht.

één jaar geleden

Volgens mijn vroedvrouw beiden hele goeie, waar meerdere van haar kraamvrouwen tevreden over zijn. Ik ga de vulpes bestellen denk ik maar ben ook benieuwd naar reacties

één jaar geleden

Ik volg even zit met het probleem dat ik schild maat 21 heb van Medela en ze verkopen voor de youha geen 21 bn ook geen voorstander om dan siliconen verkleiners te halen

één jaar geleden

Ik heb er 1 te koop omdat bij mij helaas de bv niet wilde lukken. Zit nog ongebruikt in de doos. Ik vraag er 50 euro voor. Doos is enkel open geweest om te bekijken.

één jaar geleden

Reactie op RobinDylan

Ik volg even zit met het probleem dat ik schild maat 21 heb van Medela en z ...
Dat probleem had ik ook maar er zijn siliconen inzetstukken te koop die prima in de kolf passen was voor mij de oplossing. Gaan zelfs tot 15 mm terug

één jaar geleden

Reactie op Colet

Dat probleem had ik ook maar er zijn siliconen inzetstukken te koop die pri ...
Waar zou je die eventueel kunnen bestellen ? En merk je er dan iets van ?

één jaar geleden

Reactie op Peetje1980

Ik heb er 1 te koop omdat bij mij helaas de bv niet wilde lukken. Zit nog o ...
Hoi! Is dit een dubbele? Ik neem hem graag over

één jaar geleden

Reactie op Peetje1980

Ik heb er 1 te koop omdat bij mij helaas de bv niet wilde lukken. Zit nog o ...
De dubbele draadloze bedoel ik dan 😊

één jaar geleden

Reactie op A.R.M.93

De dubbele draadloze bedoel ik dan 😊
Ja dit is een dubbele draadloze. Handsfree.

één jaar geleden

Reactie op Peetje1980

Ja dit is een dubbele draadloze. Handsfree.
Ik neem hem graag over! Heb je vinted? Of kunnen we contactgegevens uitwisselen ?

één jaar geleden

Reactie op A.R.M.93

Ik neem hem graag over! Heb je vinted? Of kunnen we contactgegevens uitwiss ...
Ja heb vinted. Mijn naam daar is esmi1980

één jaar geleden

Ik ben tot nu toe ook super tevreden over de Youha! Nooit een andere kolf geprobeerd overigens en ik heb goede melkproductie.

één jaar geleden

Reactie op ninale

.
Weten jullie wat de verschillen zijn?? Ik vind het zo onduidelijk

één jaar geleden

Reactie op B.91

Weten jullie wat de verschillen zijn?? Ik vind het zo onduidelijk
Op het oog alleen de prijs 😅 Ik heb 2 weken geleden een dubbele besteld voor 70 euro, de prijzen op bol fluctueren nogal. Soms is hij in de avond/nacht een paar tientjes goedkoper dan overdag, heel vreemd.

één jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Op het oog alleen de prijs 😅 Ik heb 2 weken geleden een dubbele besteld vo ...
Zo gek! Ze staan nu wel naast elkaar te koop 😅

één jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Op het oog alleen de prijs 😅 Ik heb 2 weken geleden een dubbele besteld vo ...
Zo maar echt denk 5 weken geleden was die voor 1 dag en dan een dubbele voor 60’euro ! Zo veel spijt dat ik hem toen niet besteld had

één jaar geleden

Vulpes babycare is top!!

één jaar geleden

Ik heb de youha the ins, vandaag voor het eerst gebruikt en werkt helemaal top! Voor 60 eu een dubbele gehaald op bol.com

één jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Ik heb de youha the ins, vandaag voor het eerst gebruikt en werkt helemaal ...
Jaa maar hij is inmiddels niet meer 60 helaas nu 80 of 99 als je de verkleiners er bij neemt en sommige verkopers zelf 120 voor de dubbelen