44 Reacties

één jaar geleden

Ik heb toch de youha besteld. Ben helemaal blij, werkt echt top!! En lekker zo handsfree! Die van mij was 90€ voor een dubbele.

één jaar geleden

Ik heb hem ook maar besteld de youha dubbel inclusief verkleiners voor 90 euro

één jaar geleden

Ik heb ook de Youha borstkolf. Super tevreden. Had hiervoor een van Avent en dit is zo veel makkelijker!

één jaar geleden

Dames, is deze kolf aan te raden? Ik ben op zoek naar een kolf nl.. zal deze alleen gebruiken als ik bijv een dagje weg ga. Ervaringen/aanraders? 😁

één jaar geleden

Ik heb ook de Youha. Werkt helemaal prima! Ik heb alleen nog niet helemaal door hoe je de melk knoeiloos in een flesje kunt gieten. Iemand tips? En nog een tipje die ik van iemand kreeg en waar ik zelf helemaal niet aan gedacht had. De kolf kan je ook gewoon indienen bij de verzekering. Viel bij mij onder kraamzorg (?). Ik kon gewoon een screenshot van de factuur van bol.com indienen. Ligt natuurlijk wel aan je verzekering maar proberen kan altijd!

één jaar geleden

Reactie op Liisss

Dames, is deze kolf aan te raden? Ik ben op zoek naar een kolf nl.. zal dez ...
Dan is de youha echt ideaal!

één jaar geleden

Reactie op Yvonnedv

Ik heb ook de Youha. Werkt helemaal prima! Ik heb alleen nog niet helemaal ...
Welke zorgverzekering heb jij als ik vragen mag. Ik was inderdaad ook aan het kijken of ik hem kan indienen bij de verzekering, maar kan het nog niet helemaal vinden. Had hiervoor een dubbele kolf van philips avent en wil nu graag de draadloze van youha aanschaffen.

één jaar geleden

Reactie op RobinDylan

Ik volg even zit met het probleem dat ik schild maat 21 heb van Medela en z ...
Nutrea heeft ook een draadloze kolf. Deze heeft wel borstschild maat 21. Wellicht iets voor je? Gewoon te bestellen via bol.com

één jaar geleden

Reactie op Steph93

Welke zorgverzekering heb jij als ik vragen mag. Ik was inderdaad ook aan h ...
Ik zit bij VGZ en dan het middelste aanvullende pakket!

één jaar geleden

Een vraagje aan andere gebruikers van deze kolf. Ik ben in bezit van een Youha kolf. In januari begin ik weer met werken en zal ik de kolf meerdere keren op een dag gaan gebruiken. Ik ben even benieuwd hoe jullie het doen na een kolf sessie. Ik spoel de kolf af en bewaar hem in een theedoek. Als ik hem dan nog een keer op de dag wil gebruiken zijn alle onderdelen nog nat. In de handleiding staat dat het echt belangrijk dat de onderdelen droog zijn. Drogen jullie deze af met een theedoek? Ik ben even benieuwd hoe anderen dit doen.

één jaar geleden

Reactie op Jane1991

Een vraagje aan andere gebruikers van deze kolf. Ik ben in bezit van een Yo ...
Yes, ik spoel ze af na gebruik en droog ze ook direct af met een schone theedoek. 'S avonds voor t slapen gaan kook ik ze weer uit en zijn ze de volgende ochtend weer droog en klaar voor een nieuwe dag.

één jaar geleden

Reactie op Jane1991

Een vraagje aan andere gebruikers van deze kolf. Ik ben in bezit van een Yo ...
Hey! Ik zou dat idd niet zo hygienisch vinden. Ik maak mijn kolf na elk gebruik schoon met water en zeep, daarna goed droogmaken. Hiervoor haal ik hem wel uit elkaar steeds. ‘S avonds grondig schoonmaken en uitkoken weer

één jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie. Ik kook hem inderdaad sowieso elke avond uit😊

één jaar geleden

Krijgen jullie alle onderdelen goed schoon? Ik blijf af en toe een witte waas houden..

één jaar geleden

Reactie op Maayraa

Krijgen jullie alle onderdelen goed schoon? Ik blijf af en toe een witte wa ...
Ik kook de set wel eens in de paar dagen uit ;)

één jaar geleden

Reactie op Jane1991

Een vraagje aan andere gebruikers van deze kolf. Ik ben in bezit van een Yo ...
Ik heb ook een handsfree kolf (van Elvie) maar ik bewaar de kolf in het koeltasje samen met de afgekolfde melk en maak hem aan het einde van de dag thuis weer schoon

één jaar geleden

Reactie op Yvonnedv

Ik heb ook de Youha. Werkt helemaal prima! Ik heb alleen nog niet helemaal ...
Waarschijnlijk heb je het inmiddels al ontdekt, maar als je ze via de kleine gaatjes bovenop de kolf leeg schenkt, is het geen knoeiboel meer. (Gaatje zie je als je de pomp weg haalt.)

één maand geleden

Hoe vergaat dit bij degene die dit hebben. En waar hebben jullie hem besteld? Ik vandaag via Ali, stond in het grote youha topic. Heb ook een Medela maar dacht handig dit voor uitjes eventueel

één maand geleden

Reactie op Tigerlilly

Hoe vergaat dit bij degene die dit hebben. En waar hebben jullie hem beste ...
Inmiddels gebruik ik hem niet meer, maar tot mijn dochter 1 jaar was altijd gebruikt met werken. Ik geef nog steeds bv en als ik nu iets stuwing heb kan ik het wel met de hand weg'kolven'. Voor mij was de youha krachtig genoeg, daar heb ik weleens verschillende reacties over gelezen. Ik denk dat elke kolf z'n voor en nadelen heeft, in het begin thuis gebruikte ik ook de medela, maar die heb ik sinds ik aan 't werk ben gegaan niet weer gebruikt. Ze liggen nu netjes opgeborgen en hoop ze ooit voor een tweede te kunnen gebruiken. ☺️

één maand geleden

Reactie op Tigerlilly

Hoe vergaat dit bij degene die dit hebben. En waar hebben jullie hem beste ...
Ik heb hem een jaar naar volle tevredenheid gebruikt! Ook besteld via Ali. Hij ligt op het moment in de kast, maar ben van plan hem weer te gebruiken als de tweede geboren is!