4 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb in 2021 een miskraam gehad en daar misoprostol voor gebruikt. Ik herken het "zonder uitsluitsel" heel goed, ze willen er 100% zeker van zijn dat het niet goed is voor ze stappen ondernemen. Dat klinkt natuurlijk heel logisch, maar op het moment is het heel naar. Ik had meteen een paar uur na de eerste dosis heftige krampen en bloedverlies, de volgende dag was het al bijna voorbij. Het zou kunnen dat bij jou het meeste bij de bloeding er al uit is gekomen dat het daarom wat minder is. Bij mij deden ze 2 weken later nog een controle echo. Heel veel sterkte in ieder geval ❤️

6 maanden geleden

Jep, ervaring mee hier helaas. Heeft niks gedaan, kon later alsnog voor curettage..

6 maanden geleden

Dank jullie wel voor de reactie. Ik heb het ziekenhuis een bericht gestuurd en zij zeiden dat het ook later nog kan gebeuren en we de belafspraak van woensdag laten staan en het dan verder bespreken. Ben benieuwd, want ik heb verder geen bloedverlies gehad. En.. nu een negatieve zwangerschapstest. Dat is denk ik toch goed nieuws?

6 maanden geleden

Helaas wel bij mij is het geëindigd in een spoed curretage ivm rest weefsel. Stop met die pillen en als er nog wat zit laat het weghalen. Ik heb twee maanden lang met een infectie tot gevolg gelopen. Zolang je bloed blijf je ook kwetsbaar voor van alles dus hoog risico op infecties en alle ellende die erbij komt. Laat het echt goed controleren want bij mij was het een heel klein stukje rest weefsel wat voor heel veel ellende heeft gezorgd. Sterkte!