8 Reacties

één jaar geleden

In de nek

één jaar geleden

Pindakaas allergie 😭

één jaar geleden

Oksel en arm

één jaar geleden

Dit is de hier de reactie op pinda (of cashew, wij gaven gemengd: moeten eind mei voor nieuwe testen).

één jaar geleden

Och die arme kleintjes! Ik vind dit topic heel nuttig! Ik zat afgelopen weekend het hele internet af te zoeken hoe een ei allergie er uit ziet. Maar zo te zien is het wel heel duidelijk zichtbaar.

één jaar geleden

Reactie op Nevi

Och die arme kleintjes! Ik vind dit topic heel nuttig! Ik zat afgelopen w ...
Ik ben heel benieuwd of mijn dochter allergisch voor ei heeft🥲 van pindakaas heeft zij best heftig gereageerd (zoals op de foto hieronder, en op haar hele lichaam ook nog) We hebben allergietest vorige week al gedaan, nu afwachten voor de uitslag. Finger crossed dus😔

één jaar geleden

Dit is de hier de reactie op pinda (of cashew, wij gaven gemengd: moeten ei ...
Ocherm.. hier ook heel slecht gereageerd op pindakaas/pinda We hebben vorige week test ook gedaan, nu afwachten op de uitslag🥲 Hebben jullie ei geprobeerd? Ik durf nog niet om ei te geven tot we de uitslag krijgen. En een nieuwe testen? Hebben jullie al test gedaan?

één jaar geleden

@Vicaico: wat spannend, snap wel dat jullie eerst de uitslag willen hebben voor je begint met ei. Dat gaat hier gelukkig goed, geven nu 2x per week een half ei (gepureerd met staafmixer en half potje fruit). Wij dachten eerst dat het een reactie op ei was en zijn toen voor provocatie test geweest maar dat ging goed. Toen gingen we weer pinda/cashew geven en bleek het daarvan te zijn, dus nu eind mei krasjestest voor een reeks noten. We hebben desloratadine in huis als antihistamine mocht het onverhoopt nog een keer voorkomen.