61 Reacties

één jaar geleden

Ons vriendje heeft vandaag voor het eerst een halfuur een dutje gedaan in z'n eigen bedje! 🥰

één jaar geleden

Gisteren met 9w+5 heeft ze twee keer gerold van buik naar rug. Ik was helemaal verbaasd! Maar vandaag deed ze het nog een keer. Het gaat zo snel🥰

één jaar geleden

Reactie op Viviana

Gisteren met 9w+5 heeft ze twee keer gerold van buik naar rug. Ik was helem ...
Sorry met leeftijd gedeeld🤦‍♀️ en zie nu dat dit niet de bedoeling was. Maar was gewoon zo verrast 😇

één jaar geleden

Yay! Zij kan haar speelgoed vastpakken🥰😍

één jaar geleden

Ik wil echt alle berichten hier liken. Ik word er helemaal vrolijk van 🥰. Sinds deze week lukt het om mijn dochter in de box te leggen. Onder de babygym verteld ze hele verhalen en slaat ze met links tegen een speeltje. Mega leuk om te zien!

één jaar geleden

Mijn meisje heeft gewoon al 2 dutjes gedaan waarbij ze zelfstandig in slaap gevallen is 🤗 ben soms blij als het 1 keer overdag lukt, maar nu al 2 keer 🤗

één jaar geleden

Vandaag de eerste schaterlach gehoord met een ‘kiekeboe’ spelletje! Ikzelf en mijn man lagen ook helemaal dubbel 🥰

één jaar geleden

Gister 2.5 uur bij de kapper gezeten. Ze heeft tevreden rondgekeken in de wagen en zelfs nog een uurtje geslapen! Zo blij en trots dat dit kan.

één jaar geleden

Vandaag de eerste schaterlach gehoord met een ‘kiekeboe’ spelletje! Ikzelf ...
Hier ook vandaag de eerste schaterlach, toen ik een kus blies op haar wang. Mijn hart sloeg echt over, zo zoet!

één jaar geleden

Vandaag is ze voor het eerst omgerold van haar buik naar haar zij/rug 😍 ik dacht eerst dat het per ongeluk ging, maar nadat ik haar weer op haar buik legde heeft ze het nog 2 keer gedaan

één jaar geleden

Baby rolt van buik naar rug en van zijn rug naar zijn zij! 🎉

één jaar geleden

Vandaag zijn eerste hapje gehad. Hij heeft ervan gesmuld. Te schattig om te zien maar mijn moederhart huilt dat hij alweer toe is aan hapjes 😅

één jaar geleden

Ze heeft vandaag voor het eerst haar voetjes ontdekt. Zoooo grappig om te zien🤣

één jaar geleden

Voor het eerst hapjes gegeven. Aardappel. Ze wou zelfs meer denk ik. Het ging zo goed, had het niet verwacht. 💗🥹

één jaar geleden

Zoontje is vandaag 2x van rug naar buik gerold🥰 (terwijl we niet keken 😭)

één jaar geleden

Zo trots op ons meisje dat ondanks de ongemakken met oa een spreidbroekje zo vrolijk en tevreden is 🥰

één jaar geleden

5 weken geleden geleerd te rollen van buik naar rug en vandaag eindelijk ook van rug naar buik!

één jaar geleden

Twee tanden doorgekomen deze week zonder al te veel problemen!

één jaar geleden

Sinds begin deze week heeft mijn zoon het naar voren tijgeren ontdekt en ligt nu vaker buiten de speelmat dan erop 🤪

één jaar geleden

Sinds deze week krijg ik “bewuste” kusjes van ons meisje 🥰