61 Reacties

één jaar geleden

Sinds deze week trekt ons mannetje zich op aan de bank/stoel etc. super trots😍

één jaar geleden

Mijn kleintje zei net 'Mama' 🥹

één jaar geleden

Nou, van zitten is echt nog geen sprake, maar ik heb wel een tijger in de woonkamer!

één jaar geleden

Nadat ie al zelfstandig ging zitten, de hele kamer rond tijgert, gaat meneer sinds vorige week ook constant overal staan. Zo trots op m’n grote kleine aapje.

één jaar geleden

Ze kan kruipen sinds een weekje 🥰

één jaar geleden

Yay!! Vandaag voor t eerste keer dat zij kruipt en ook staan met haar handjes aan de rand van haar bedje😱😱 rechtop zitten is ook veel stabieler🥰🥰 #7maandjes

één jaar geleden

Sinds deze week loopt die van ons langs de bank/tafel etc. 🥰

één jaar geleden

Hij danst als ie muziek hoort 😊😊😊 (beetje headbang style hahaha)

één jaar geleden

De laatste tijd grote vaart in haar ontwikkeling... Drie weken geleden zelfstandig gaan zitten, sinds een paar dagen kruipen, nu gaat ze zich op haar knieën optrekken aan tafelpoten e.d om een nieuwe dimensie te ontdekken. 😯 Ondertussen valt ze elke dag wel eens om, meer schrik dan schade...

één jaar geleden

Ons zoontje loopt langs de tafel en probeert steeds los te staan! Ik weet niet of ik trots moet zijn of bezorgd, hij valt ook zo vaak nu 🥲

één jaar geleden

Super trots recap 😝 nu al in dik 1 week vol in de ontwikkeling. Kruipen, op trekken en langs de meubels lopen gaat super. Tandje 6 is inmiddels een feit en taal ontwikkeling is ook lekker aan de gang 😂😂 mama dada papa baba(hond naam) eten. You go girl ! ❤️

10 maanden geleden

Elke dag word zijn woordenschat groter, zo leuk. Bijvoorbeeld eend, hond, hand, aap, uit en die 🥰

10 maanden geleden

Wat gaat het ineens snel! Opeens ontdekt meneer dat hij zich kan optrekken. En dat het leuk is om dingen van tafel op de grond te gooien en dan bukken en het weer proberen op te rapen 😄

8 maanden geleden

Paar weken geleden met kdv begonnen en vandaag heeft ie daar voor het eerst goed gegeten! Blijkbaar begint ie zich op zn gemak te voelen 😊

8 maanden geleden

Sinds eergisteren loopt ze aan de bank! En soms ook een stapje los ! Ik ben trots🥰

8 maanden geleden

Vanmorgen 3x een kusje gekregen, mn hart ❤️❤️❤️🫶🏼

8 maanden geleden

Ik krijg sinds kort ‘hapjes’ van het eten van onze kleine boef ❤️

6 maanden geleden

Ik probeer een samenvatting te maken van de woorden die mijn dochter tot nu toe in 3 talen kan zeggen.. zo trots op haar🥰