11 Reacties
6 maanden geleden
Op amazon vind je draagbare verduisterende gordijnen met zuignappen. Die hang ik op de ramen en dan het rolgordijn, is zo veel donkerder.
6 maanden geleden
Als er budget voor is rolluiken laten plaatsen..? Houd ook gelijk de warmte buiten tijdens de zonnige dagen.
6 maanden geleden
Is de gordijnrails toen wel met de juiste schroeven opgehangen?
Rolluiken houden het meest tegen maar er moet idd wel budget voor zijn. Mijn ouders hebben binnen screens met zuignappen, ik denk hetzelfde wat DorienDHoe beschrijft. Dat werkt heel goed. Alleen niet gekocht via Amazon maar bij een goed bedrijf
6 maanden geleden
Wij hebben gordijnen van de IKEA die verduisterend zijn ervoor gehangen. Wij hebben ook de rolgordijnen. Nu is het helemaal donker op zijn kamer én het houdt warmte tegen.
6 maanden geleden
Reactie op DorienDHoe
Op amazon vind je draagbare verduisterende gordijnen met zuignappen. Die ha ...
Heb je een linkje welke jij hebt gekocht?
6 maanden geleden
Rolluiken! Hebben wij ook, aarde donker! Dreumes slaapt er altijd al onwijs goed op!
6 maanden geleden
Reactie op Salo1997
Dat zou ik niet doen. Daar kan je een thermische breuk van krijgen en knapt ...
Ja klopt, maar ons appartement bevind zich achter een extra dikke laag glas (omdat wij zo goed als naast het spoor wonen). Ook hebben we reflecterende folie aan de binnenkant geplakt. Dus er is aan alles gedacht 😂
6 maanden geleden
Reactie op manonnetje
Heb je een linkje welke jij hebt gekocht?
https://www.amazon.com.be/-/nl/Tommee-Tippee-verduisteringsrolgordijn-zuignappen-verstelbaar/dp/B08BD8YCC7?crid=6KITB9T6EU2B&keywords=verduistergordijn&qid=1692343408&sprefix=verduist,aps,119&sr=8-1&th=1&linkCode=sl1&tag=snugglesand01-21&linkId=87269f224d823002d78f4e6a0c9f320a&language=nl_BE&ref_=as_li_ss_tl