3 Reacties
5 maanden geleden
Leuk! Wij zijn nu al meerdere keren met de tent weggeweest met onze dreumes en baby. We hadden best wat speelgoed mee.. maar daar werd totaal niet mee gespeeld. Normaal loopt onze dochter altijd weg en moet ik er achteraan rennen. Tijdens het kamperen was dat heel anders. Ze liep wel eens weg maar eigenlijk nooit te ver. We hadden wel een step mee, dat vond ze echt heel leuk. Vooral als je mee ging steppen. Daarnaast is een bal ook altijd leuk. Meer had ze eigenlijk niet nodig! Heeel veel plezier!!!!
5 maanden geleden
Wij zijn recent een weekendje met de vouwwagen en onze dreumes en baby weggeweest. De camping waar wij stonden hadden campingbedje, kinderstoelen en zelfs een kacheltje voor koude nachten te huur, ik zou zeker kijken of dat voor jullie een optie is, dat scheelt weer gesleep ;)
Probeer qua plek een beetje in de schaduw te staan, dat scheelt 's avonds en 's ochtends enorm qua temperatuur. Wij waren weg in een koud weekend, maar alsnog was het 's avonds heel warm binnen.
De eerste avond was onze dreumes echt wel aan het spoken, het is natuurlijk ook wel wennen om in een tent te slapen. Wij hadden onze tas met kleding bij haar staan, daar heeft ze zich goed mee vermaakt, dus ze heeft vrij weinig gehuild, maar ik denk dat ze pas tegen een uur of 11 echt in slaap is gevallen. En de tweede nacht ging al een heel stuk beter!
Qua speelgoed hadden we vrij weinig mee, maar onze dreumes speelt echt met alles wat los en vast zit. Een paar boekjes en haar twee lievelingsknuffels, verder is ze met een schoen en een lepel al gelukkig 😂 Wij hadden ook een bolderkar mee (voor de spullen), die was ook enorm populair om mee te spelen en ze vond het fantastisch om rondgereden te worden. Buiten is genoeg te zien en te doen, zeker met een strandje en speeltuin dichtbij, dus veel zul je echt niet nodig hebben.
Op de camping zou ik hem lekker los laten, zelf met een boek en kop koffie voor de tent gaan zitten zodat je een oogje in het zeil kan houden, maar laat hem vooral lekker zelf verkennen op het veldje. Duidelijk grenzen aangeven wanneer het echt nodig is ("we blijven op het veldje", "we gaan niet een andere tent in", etc), maar verder lekker laten gaan. Een camping is echt wel dé plek om ze even los te laten en zelf te laten ontdekken.