9 Reacties

3 maanden geleden

Geen idee waar het mee te maken heeft maar wat wij wel eens doen als de kleine niet kan poepen is een knijpfruit pruimen geven (de paarse van Ella's kitchen). Dat vind hij lekker en daarna poept hij vaak weer goed.

3 maanden geleden

Is het geen looppoep wat er uit komt? Dan zit er wel een harde bonk, maar kan ze toch af en toe een vieze luiers hebben. Als ze ook veel scheetjes laat zit er misschien toch wat dwars. Knijpfruit pruimen werkt hier ook goed. Maar heb ook laatst een klysma moeten zetten. Toen kwam er een enorme bonk met poep uit. Zo sneu.

3 maanden geleden

Heeft ze geen blokkade, iets ingeslikt wat alles blokkeert? Als ze wel aandrang heeft, maar er komt niets uit of amper, zou ik het even laten checken.

3 maanden geleden

Reactie op Caatje013

Heeft ze geen blokkade, iets ingeslikt wat alles blokkeert? Als ze wel aand ...
Bedoel je met een blokkade obstipatie/constipatie?

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Bedoel je met een blokkade obstipatie/constipatie?
Nee ik bedoelde heeft ze niet iets ingeslikt wat het kan blokkeren. Is het inmiddels al wat beter?

3 maanden geleden

Reactie op Caatje013

Nee ik bedoelde heeft ze niet iets ingeslikt wat het kan blokkeren. Is het ...
Ohh sorry verkeerd gelezen. Ze heeft gisteren een spuitluier gehad, met onwijs veel ontlasting en vandaag weer niets. Terwijl ze wel dagelijks poepte voorheen

3 maanden geleden

Wat gek, waarschijnlijk spelen haar darmpjes gewoon op, of een virusje.

2 maanden geleden

Huisarts 😀

2 maanden geleden

Overloopdiarree dan komt alleen het dunner eruit langs het dikke. Obstipatie dus. Langs de huisarts gaan.