11 Reacties
7 maanden geleden
Ik zou gewoon streng en consequent blijven zeggen dat de kraan dicht moet blijven en haar vlug wassen en als ze nog wil spelen moet de kraan dus dicht blijven. Doet ze hem na een waarschuwing toch open dan is het badje klaar . Waarom doet ze het? Fascinerend? Of vind ze het badje koud?
7 maanden geleden
Reactie op joyinaya
Jaa misschien dat proberen.. maar vind het zo jammer dan om haar eruit te h ...
Het is nu ook heel fascinerend voor ze om dingen te laten gebeuren, zoals de deurbel indrukken of het licht aan en uit, er is ook bad speelgoed dat je op de muur kan plakken met een zuignap en als je er een water in doet dan gebeurd er van alles, is dat geen mooie afleiding misschien?
7 maanden geleden
Waarschijnlijk ook de actie-reactie ding. Ik doe de kraan omhoo, komt er water hieruit
Maar een elastiekje erond doen kan ook helpen. Ze kan het dan wel even open zetten, maar door het elastiekje gaat het weer dicht, als het blijft zitten.
Heb ducktape op de ijskast moeten doen, anders werd die altijd geopend door de jongste.
Dit is ook weer die grens opzoeken/jouw uitdagen.
Het is een fase. 馃槄
7 maanden geleden
Bijvoorbeeld deze, ik heb zelf een goedkopere variant vd kruidvat: https://mijn-hummeltje.nl/products/baby-dino-gemakkelijk-in-bad-badspeelgoed?variant=42580800012513&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8J6wBhDXARIsAPo7QA_BDSpmhArEKB6oBrBlElNOBk5ZvcOYmgjM0jxE4K63w4VTS8nE7bQaAgzaEALw_wcB
7 maanden geleden
Reactie op joyinaya
Dankjewel! Die wat jij van het kruidvat hebt.. heb je die al lang?
3-4 maanden, zag m niet meer staan
7 maanden geleden
Wij beginnen gewoon met het bad maar half zo vol als we het uiteindelijk willen hebben en laten hem dan z'n lol hebben met de kraan. Hij vindt het super interessant (en logisch ook, vanuit zijn perspectief) en grappig om met het water te spelen. Ik zie het probleem niet zo.