1055 Reacties

één jaar geleden

Woehoee deel 3 🥳 Hahah ik zie zwemmende Pien al voor me! Hilarisch zijn ze, ik moet er ook zo hard om lachen altijd. Ze ligt hier ook regelmatig boven in haar bes, of draait als 360graden rond in haar box. En superfanatiek tegen de speelboog van de wipstoel meppen!

één jaar geleden

Deel 3, lekker bezig dames 😎🥳 Haha zwemmende baby. Ik zie het ook helemaal voor me hahaha

één jaar geleden

Haha zwemmende baby, heerlijk! Ik kom zostraks thuis van werk en het eerste wat de peuter zei; mama daar is een cadeautje 😂 en daarna hele tijd vertellen waar die ligt 🙈

één jaar geleden

Reactie op Steph93

Haha zwemmende baby, heerlijk! Ik kom zostraks thuis van werk en het eerst ...
Shiiittttt ik ben een kaartje voor m'n moeder vergeten op de bus te doen 😖

één jaar geleden

Mensen, ik zie de hele tijd dat iedereen een reactie plaatst maar ik zie 2 reacties 🙄 app is helemaql up to date. Wat verveleeeeenddd!!

één jaar geleden

Hm, daar heb ik niets van gemerkt? Nou, spannende ontwikkelingen hier. We doen eindelijk wat aan ons "vervoerprobleem". Mijn man vond dat lange tijd onzin, maar heeft nu initiatief genomen om een draagzak plus duobuggy te bestellen. Hallo mobiliteit! Plus: we hebben vandaag voor het eerst een basisschool bezocht! Grote kans dat deze het wordt, maar we kijken nog wel even verder.

één jaar geleden

Och, en hulde voor mijn herstellende moeder. Wij waren gisteravond naar een concert op 2u rijden. De baby bleef bij oma logeren en werd om de 3u wakker. Blij dat dat ons bespaart is gebleven. Mijn zwager paste thuis op de peuter en die keek me toch een potje ondeugend toen hij zijn oom zag! Haha. Ze zijn mooi nog samen naar de speeltuin geweest voordat hij naar bed ging. Zo fijn dat dit kon en dat ik nu niet half dood ben van vermoeidheid.

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Och, en hulde voor mijn herstellende moeder. Wij waren gisteravond naar een ...
Wat leuk! Fijn dat jullie lekker wegkonden, je moeder het aan kon om op baby te passen en dat peuter je zwager heeft uitgeput haha. Ook lekker van die draagzak en duobuggy, is toch wel handig!

één jaar geleden

Dit 'probleem' is ook goedgekomen 🥳

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Och, en hulde voor mijn herstellende moeder. Wij waren gisteravond naar een ...
Wat heerlijk zeg!

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Hm, daar heb ik niets van gemerkt? Nou, spannende ontwikkelingen hier. We ...
Aaaah basisschool! Ook weer zo'n fase. Wij zijn ook alvast wat aan het orienteren qua bso enzo. Schoolkeuze staat al redelijk vast. Maar echt hoor, basisschool?! Hoe dan?! Hoe is mn baby ineens zo groot 🥹

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Och, en hulde voor mijn herstellende moeder. Wij waren gisteravond naar een ...
Wat goed van je moeder! Dat ze zo goed hersteld en dat ze kan oppassen. Fijn voor iedereen

één jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Aaaah basisschool! Ook weer zo'n fase. Wij zijn ook alvast wat aan het orie ...
Wij moesten peuter al inschrijven toen ze net 2 was. Dus dat staat allang vast hier. Gelukkig maar, want voor de bso was ook een wachtlijst van heb ik jou daar.

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Wij moesten peuter al inschrijven toen ze net 2 was. Dus dat staat allang v ...
Ik woon in een mini dorpje he 🤪 heeft zn nadelen maar ook zeker zn voordelen 👌🤣

één jaar geleden

Goedgekeurd door peuter, het is haar nieuwe hut 😂

één jaar geleden

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer? We zijn rond half 12 naar het strand gegaan. De peuter ging met papa het meer in plus kliederen met het zand en ik zat met de baby op een terras een latte macchiato te drinken. Heeeeerlijk. 🥰 Ik vind het ook zo fijn dat we tegenwoordig uit lunchen kunnen. Een jaar geleden sliep de peuter al op dat moment. Vandaag geen slaapje voor hem, maar lekker thuis verder spelen met water en zand. Ik heb er geen kind aan!

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Goedgekeurd door peuter, het is haar nieuwe hut 😂
Oh fantastisch! 😅

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer? We zijn rond half 12 naar he ...
Hier genieten we ook heerlijk van het weer! 😍 Strand beetje ver weg voor ons, maar dit keukentje van de action waar water in kan is fantastisch! Ze is heerlijk aan het knoeien met water

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer? We zijn rond half 12 naar he ...
Heerlijk zeg! Klinkt goed, zo lekker aan het strand 🤩 Strand is voor ons ook te ver weg voor een middagje, maar wij zijn lekker naar de dierentuin gegaan. We hebben een abonnement dus kunnen dan lekker een paar uurtjes en als we het zat zijn gaan we weer!

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Goedgekeurd door peuter, het is haar nieuwe hut 😂
Hahaha niks meer aan doen zo 👌