1595 Reacties

één jaar geleden

Jaaaa ik ben er bij 🥳

één jaar geleden

Ik reserveer m’n plekje vast 🤣

één jaar geleden

Gezellig 🥳🥳

één jaar geleden

Leuk!

één jaar geleden

Laat die kleine maar komen🙏🏼 ben zo benieuwd hoe m’n kleine grote man erop gaat reageren🙈👶🏻

één jaar geleden

Ik ook!

één jaar geleden

Hier al bevallen en een ventje van 2 jaar en 2 maanden. Hij reageert super lief op de baby maar we merken nu na een week dat de jaloezie stiekem ook begint. En hij heeft meer opstandige momenten/ meltdowns dan voorheen 😅 maar vandaag al te twee keer te horen gekregen dat we tot nu toe niet mogen klagen.. haha ben benieuwd hoe de verdere periode zal gaan!

één jaar geleden

Omg ik schrik en denk "Neeee er is al iemand bevallen van mijn zwanger en peuter topic!!" maar okee, dit is het vervolg haha. Ik kom sowieso bij het clubje, alhoewel mijn dame nog even mag blijven zitten 😊

één jaar geleden

Reactie op Snuupie

Omg ik schrik en denk "Neeee er is al iemand bevallen van mijn zwanger en p ...
Hahaha nee we zijn vast begonnen 😋

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Hahaha nee we zijn vast begonnen 😋
Jaaaa, mini hartaanval haha!!

één jaar geleden

Ik volg hier ook voor toekomstige tips. Oudste is 20 maanden de jongste 1,5 week. Het is toch wel anders hoor, zeker nu ik hem niet mag dragen. Ben ook benieuwd straks voeden (geef borstvoeding) en hem bezighouden. Straks na 3 weken alleen met twee mannen thuis.

één jaar geleden

Reactie op Sannevdr

Ik volg hier ook voor toekomstige tips. Oudste is 20 maanden de jongste 1 ...
Het is meer slap geouwehoer hoor.😂😂 soms wel met wat tips .. maar dit is t vervolg

één jaar geleden

Reactie op Snuupie

Omg ik schrik en denk "Neeee er is al iemand bevallen van mijn zwanger en p ...
Neeeee nog niet .. weekend duurt wel opeeeens heeel lang. Peuter is vanaf morgen avond weg 2 weken lang😭maar we gaan eerst nog der verjaardag vieren🥳🥳🥳

één jaar geleden

Ik ben afgelopen maandag bevallen. Het gaat super goed met ons gelukkig. Maar onze oudste van bijna 2 is behoorlijk van slag door de veranderingen en de kraamzorg in huis. Nu 1,5 uur bezig met haar in slaap krijgen. Best pittig om zelf rustig aan te doen, want je wil de oudste ook de aandacht geven als je niet met de borstvoeding bezig ben.

één jaar geleden

Reactie op Michellevk

Neeeee nog niet .. weekend duurt wel opeeeens heeel lang. Peuter is vanaf ...
Oh lijkt me ook moeilijk hoor, 2 weken is lang!! Maarja jij hebt je hersteltijd ook wel nodig straks..

één jaar geleden

Reactie op Tenr

Ik ben afgelopen maandag bevallen. Het gaat super goed met ons gelukkig. Ma ...
Oh dat klinkt me echt een partijtje heftig, dat ze zo van slag zijn. Ik hou me hart ook vast als ze straks weer thuis is. Sterkte & nog gefeliciteerd!

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Oh lijkt me ook moeilijk hoor, 2 weken is lang!! Maarja jij hebt je herstel ...
Jaaa , zeker met die keizersnede " en een baby' iedereen weet hoe die nachten zijn 0o . Ik weet dat ze het erg naar haar zin gaat hebben. Dus dat stelt me ook wel erg gerust.

één jaar geleden

Ik kom er ook graag bij, nu 36 weken. Ben maar met thee op de bank gaan liggen, nog geen oog dicht gedaan sinds 22.30 uur. Onze peuter van bijna 2 ligt sinds een uur tussen ons want die was steeds aan het huilen maar echt slapen doet hij nu ook niet. Heb wat buikpijn maar wil vooral slapen nu. Hoe kon ik het als zwaar hebben ervaren toen ik zwanger was en nog geen kindje had 🤣

één jaar geleden

Reactie op Sharkie89

Ik kom er ook graag bij, nu 36 weken. Ben maar met thee op de bank gaan li ...
Hier zijn we ook alweer vanaf KWART voor 4 wakker ! -_- vandaag der verjaardag. Ja ik dacht dus dat ik het 3jaar geleden al zwaar had .. maar dit is wel echt next next next levelllllllll 😂😂

één jaar geleden

Hier nog geen baby hoor. De ballon is er gister na amper 4u uit gevallen, na ff flink wat buikkrampen. Daarna werd het rustig en kon ik normaal slapen. Om 6u stond er al een verpleegster naast mijn bed, dus ik lig weer aan de ctg voor controle. Ik verwacht dat ze tussen 7 en 8 mijn vliezen breken.