1595 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Michellevk

Hier zijn we ook alweer vanaf KWART voor 4 wakker ! -_- vandaag der verjaa ...
Wow wat een tijd 😵‍💫 hier ook geen vlekkeloze nacht gehad door de dreumes die lang wakker was. Maar gefeliciteerd hoor! Fijne dag vandaag

één jaar geleden

Ik volg ook graag mee :-) mijn zoontje is van januari 21 (dus bijna 21m) en ben nu 39+5 zwanger van nr 2

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Hier nog geen baby hoor. De ballon is er gister na amper 4u uit gevallen, n ...
Zal vandaag de dag zijn? 😱 Heel veel succes ♥️

één jaar geleden

Ik volg graag weer mee. Hier nog geen baby, wel een peuter van april2020

één jaar geleden

Ik volg ook graag mee. Nu 38+5 zwanger en een zoontje van 18 maanden. We zitten nu in de slaap regressie 😑.

één jaar geleden

Reactie op Michellevk

Hier zijn we ook alweer vanaf KWART voor 4 wakker ! -_- vandaag der verjaa ...
Neee doe EVEN normaal, kwart voor 4... maar van harte gefeliciteerd met je kleine meisje 🥰

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Hier nog geen baby hoor. De ballon is er gister na amper 4u uit gevallen, n ...
Spannend!! Hebben ze inmiddels je vliezen gebroken?

één jaar geleden

Reactie op Michellevk

Hier zijn we ook alweer vanaf KWART voor 4 wakker ! -_- vandaag der verjaa ...
Hier ook wakker geweest van half 3 tm half 5 en om half 6 kwam de peuter 😵‍💫 wat een hel zeg! En papa is ook nog is ziek en de baby stront verkouden.. dit is zeker next level idd! Alle kraamvisite voor vandaag en morgen maar afgezegd😔 En gefeliciteerd natuurlijk!!

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Hier nog geen baby hoor. De ballon is er gister na amper 4u uit gevallen, n ...
Oooh spannend! Wel mooie datum 1oktober🥳 succes♥️

één jaar geleden

Reactie op MomOfL

Wow wat een tijd 😵‍💫 hier ook geen vlekkeloze nacht gehad door de dreumes ...
Dankjewel, ik ben nog maar even zelf na bed gegaan.. dit is toch geen tijd kwart voor 4!!!! Ik vroeg nog amy , ben je gek? Zeg ze ja mama. Ik zeg je indd je bent indd gek😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Neee doe EVEN normaal, kwart voor 4... maar van harte gefeliciteerd met je ...
Dankjewel❤️❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Iriskepp

Hier ook wakker geweest van half 3 tm half 5 en om half 6 kwam de peuter 😵 ...
Oh jeetje dit lijkt me dus echt zo hel , ik ben hier dus zo bang voor.. hoe kom je de dag door ? Hoeveel liters energie drink je ? Redbull 😂 sterkte... Heel veel sterkte.. voor vandaag .. en de volgende uren. 😱Dankjewel♥️

één jaar geleden

Reactie op Iriskepp

Hier ook wakker geweest van half 3 tm half 5 en om half 6 kwam de peuter 😵 ...
Oh dat klinkt ook verschrikkelijk.. wij hebben zo'n mazzel gehad altijd met het slapen van onze dochter dat ik echt vrees voor wat komen gaat met een tweede 🙈

één jaar geleden

Reactie op Michellevk

Oh jeetje dit lijkt me dus echt zo hel , ik ben hier dus zo bang voor.. ho ...
Heb gelukkig de peuter ff een ochtendje aan het spelen bij de buren. Heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en het gevraagd want we kunnen nu beide weinig 😅 ik nog herstellende en de zorg voor de baby en hij hangt boven de wc 😒 idd veel koffie vandaag en hopelijk timen ze kids hun slaapje zo dat ik ook ff plat kan vanmiddag. En m'n moeder komt straks ff boodschappen brengen gelukkig 😅 wordt een hele pittige dag iig.. Heb al 2 keer gehuild inmiddels! Was er ook al bang voor want we kwamen thuis uit het ziekenhuis vorige week en onze peuter had 2 gele snottebellen 🤧 voel het zelf ook lichtelijk dus extra aan de vitamines en paracetamol

één jaar geleden

Mijn vliezen zijn om half 8 gebroken en toen heb ik 2u de tijd gehad om weeën af te wachten. Die kwamen helaas niet vanzelf, dus nu aan de opwekkers. Elk half uur verhogen ze de dosis. Ik zit nu aan de eerste dosis en merk nog niet zoveel eigenlijk. We doen het rustig aan. Ik lig op een verloskamer met bad, daar ben ik erg blij mee.

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Mijn vliezen zijn om half 8 gebroken en toen heb ik 2u de tijd gehad om wee ...
Oh wat spannend, heel veel succes! Zo'n bad lijkt me heerlijk. Mocht ik onverhoopt toch in het ziekenhuis moeten bevallen dan zou ik dat ook wel willen!

één jaar geleden

Reactie op Iriskepp

Heb gelukkig de peuter ff een ochtendje aan het spelen bij de buren. Heb ge ...
Jaaa het schijnt weer te heersen! Hier ook kind met snottiesss . Fijn.. 😱not. Oh wat lekker ! Ja hier vieren we der verjaardag vandaag.. ik ben nu er al klaar mee.😱

één jaar geleden

Reactie op Bitterzoet

Mijn vliezen zijn om half 8 gebroken en toen heb ik 2u de tijd gehad om wee ...
Heeeel veeel succes ❤️

één jaar geleden

Reactie op Michellevk

Hier zijn we ook alweer vanaf KWART voor 4 wakker ! -_- vandaag der verjaa ...
Sjezus, kwart voor 4. Je hebt er nu al 2 dagen opzitten 🙃 hele fijne dag vamdaag, hopelijk heb je er wat energie voor 😘

één jaar geleden

Oh jemig, dat klinkt indd ook wel pittig. Slim dat je alles af hebt gezegd. Even zelf op adem komen