12 Reacties

8 maanden geleden

Mijn zoontje is van 21 oktober 2022 en sinds enkele dagen loopt hij af en toe los. Meestal kruipt hij nog lekker de kamer door. Hij durfde ook een hele lange tijd niet

8 maanden geleden

Mijn dochtertje had dit ook, wel al vanaf december aan een handje lopen maar nog niet los. Sinds deze week loopt ze niet een los maar rent ze zelfs door de woonkamer, hoe dan.....

8 maanden geleden

Onze zoon is bijna 17 maanden en loopt sinds vorige week steeds meer zelfstandig. Hij stond met 10 maanden en liep al 4 maanden langs de meubels. We hadden het ook het idee dat hij de durf nog steeds niet had. Ik heb hem dus midden op een schoolplein neergezet en ben hem aan gaan moedigen. Een paar keer vallen en opstaan en ineens liep hij een heel stuk aaneen. Hij had even het zetje nodig.

8 maanden geleden

Mijn dochter wordt volgende week 18 maanden en ze loopt maar 3 stapjes los, terwijl ze al met 8 maanden kon staan.. als ze aan het handje loopt dan stapt ze heel stevig maar ze durft het gewoon niet

8 maanden geleden

Herkenbaar! Onze dochter wordt volgende week 18 maanden, maar los lopen… Ho maar 😅 Aan twee handen loopt ze makkelijk het hele huis door (zelfs de ballenbak in stappen), maar één handje vindt ze eng. Terwijl ze genoeg kracht heeft in haar beentjes. Ze staat gerust een hele tijd los zonder iets vast te hebben en pakt dan ook met gemak wat op van de grond zonder iets vast te houden. Ach, het komt vanzelf wel 🙈

8 maanden geleden

Mijn jongste dochter loopt nog helemaal niet. Herken het spannend vinden wat jij zegt wel van de oudste. Mijn man/moeder/fysio en ik gingen dan tegenover elkaar zitten op de grond. Steeds een beetje verder weg en dan dochter van de 1 naar de ander laten lopen. Als het lukte straalde ze van zelfvertrouwen 🥰

8 maanden geleden

Ons zoontje wou graag lopen maar alleen als we zijn handjes vast hielden. Ons werd als tip gegeven om achter het kind mee te lopen maar bij de heupjes lichtjes vast te houden zodat hij met zijn armen zelf evenwicht probeert te houden, toen we dat 4 dagen deden liep hij zelf😄 inmiddels rent hij alle kanten op

7 maanden geleden

Ons zoontje is vandaag 18 maanden en liep op 4 maanden een paar pasjes los en sindsdien gooit hij zich achterover als wij hem stimuleren. We hebben maar gewoon geduld tot ie het gaat doen 🥲 het frustreert wel lichtelijk maar misschien ook maar beter dat ie t niet doet. Hij kruipt steeds op zn knieën en valt dan zelfs om de haverklap.

7 maanden geleden

Mijn dochter is van 19 oktober 2022 en loopt ook nog niet los. Zelfstandig staan zou ze denk ik prima kunnen maar dat durft ze nog niet. Mijn zoontje was 19 maanden toen ie los liep, maar dan kon ie het ook ineens wel 🤭 Heel herkenbaar dus hier. Geen zorgen maken! Ze ontwikkelen op andere vlakken ondertussen

7 maanden geleden

Reactie op smollpingu

Ons zoontje is vandaag 18 maanden en liep op 4 maanden een paar pasjes los ...
Ik bedoel 4 maart!!

7 maanden geleden

Wij hebben dit ook. Aan 1 hand gaat goed en zelf los staan (niet lopen) gaat ook goed zolang hij het niet doorheeft. Ik wacht rustig totdat hij gaat lopen, het is heel normaal dat ze dat nu nog niet doen zeiden ze bij cb. Ze gaven ook aan dat het een soort “hype” is dat kinderen zo vroeg moet lopen. Ik lees hier bij de mijlpalen ook dat ze nu aan een handje kunnen lopen (gemiddeld genomen), er staat niks over los. Dus wacht het vooral rustig af en stimuleer het op een leuke manier maar het komt echt wel

7 maanden geleden

Geeft toch niet? Ze gaat vanzelf wel lopen hoor..