34 Reacties
5 maanden geleden
Hier zelfs nog 3! Oeps.. weet dat het minder moet maar het is al geen spekkig mannetje. Eet over het algemeen ook gewoon goed.
Hebben hier ochtend 100+100 water
Middag ook maar die ben ik aan het afbouwen (geef nu bekertje melk of optimel bij de lunch)
Avond ook 200 (melk en water).
Ze gaan ook gewoon op. Drinken uit beker is ook helemaal geen probleem. Denk dat hij het ook gewoon nog nodig heeft 🤷🏻♀️
5 maanden geleden
Hier ook nog een melkfles! (Hij wil ook geen melk uit een beker 🤣 ), ochtend en middag 90 en avond gaat nog een volle fles van 200 er in, hoort bij zijn avond ritueel en hij kijkt daar ook echt met smart naar uit. 🙈 momenteel slaapt hij snachts ook niet door dus dan is het soms nog een beetje extra zelfs.
5 maanden geleden
Hier ook! Ik twijfelde er ook al over, maar onze zoon heeft een koemelk allergie en krijgt dus soya melk. Hebben ze dit überhaupt nog nodig? Op internet staat tot 4 jaar? En laatst zei iemand tegen mij dat ze dit echt niet meer hoeven te krijgen als ze gewoon goed eten? Maar bij ons is het ook een beetje een ritueel.
5 maanden geleden
Oh hier een zoon van eind okt’22 en die drinkt ook nog ochtend en avond een 210 fles hoor. Na z’n ochtend fles eet hij rustig nog een broodje of bakje yoghurt erbij en in de avond krijgt hij de fles rond 1900 voor het slapengaan (wij eten altijd vroeg rond 1730). Zolang hij er behoefte aan heeft vind ik het prima, zal me een biet wezen wat het CB ervan vind 😃
5 maanden geleden
Heerlijk toch! Ik vond het zelfs jammer dat mijn zoontje al rond 14 maanden de fles begon te weigeren. Had wel iets langer van die rustige knuffelmomentjes willen genieten… Ik heb zelf tot mijn 3e jaar altijd genoten van een fles pap in de ochtend. Ik stond dan met mijn handjes omhoog voor de magnetron te roepen “Ping! Klaar!”. Niks van het CB aantrekken en er lekker van genieten.
5 maanden geleden
Onze dochter drinkt savonds ook nog een flesje melk voor dat we met haar naar boven gaan. Ze pakt inmiddels zelf een kussen om op te liggen en roept dan melkie. Zo lang ze dit wil krijgt ze dit van ons. Hoort bij haar avond ritueel en daar hoeft het CB mij niks anders over te zeggen.