11 Reacties
5 maanden geleden
Aardappel schijfjes, vissticks & sperziebonen
Pesto met courgette en cherrytomaatjes met pasta
Oh en wat ik doe om in de avond niet snel te hoeven koken na werk (red ik niet eens) is: sauzen maken en in boterhamzakjes invriezen. Dan hoef ik in de avond alleen de saus te ontdooien en rijst/pasta te koken 🥳
5 maanden geleden
Tomaten risotto,
pasta gerechten,
nasi,
rijst met roerbakgroenten en stukje vlees, vis, kip of ei
Aardappeltjes opbakken of koken (al geschilt) met groenten als worteltjes broccoli of boontjes en gekookt ei
Groenten omelet
Of avond ervoor al voorbereiden (bijv preischotel, lasagne oid en vast in ovenschaal dan is het puur nog oven in).
Scheelt hier al veel als de groenten etc al gesneden zijn en echt meteen kan beginnen met koken
5 maanden geleden
Soep doet het hier goed. Zelfgemaakte chinese tomatensoep of pindasoep zijn wel favorieten.
4 maanden geleden
Pasta met heel veel groenten in de saus
Ik maak meestal de saus van paprika broccoli courgette wortel selderij bosui .. en tomate saus erbij.. beetje melk en mozzarella..alles koken en mengen met kip gehaakt.
Of kipmacaroni schotel ook met verschillende groenten
Deze gaat altijd goed .. lekker simpel en zij gooit deze bijna niet op de grond 🤣 lekker simpel en schoon
4 maanden geleden
Reactie op Bitterzoet
Soep doet het hier goed. Zelfgemaakte chinese tomatensoep of pindasoep zijn ...
Hoe eet je kindje soep?
4 maanden geleden
Reactie op Pindarotsjes
Hoe eet je kindje soep?
Hier gewoon met een lepel. Gaat prima, ik maak wel een wat dikkere soep.
Verder kook ik veel vooruit of extra, vries het in en dat krijgt zij dan op mijn werkdagen. Meestal eet ze op haar opvangdagen brood omdat ze bij de lunch warm eten, echt ideaal.