34 Reacties

één maand geleden

Onze oudste deed het net zo. Uiteindelijk liep hij toen hij eenmaal liep veel stabieler dan onze andere kinderen die sneller liepen.

één maand geleden

Mijn dochter loopt ook nog niet, ze begint nu met het staan tegen meubels en banken etc. Ze is bijna 1.5

één maand geleden

Hij stapt! En ineens echt hele stukken en stevig. Mega trots hier🤩🤩

één maand geleden

Hier identiek hetzelfde. Is 17 maanden en stapt nog niet los. Wij moeten starten met kine/fysio van de kinderarts om hem te motiveren…

één maand geleden

Reactie op Waterval

Hij stapt! En ineens echt hele stukken en stevig. Mega trots hier🤩🤩
Oh zo leuk! Is het spontaan begonnen bij jullie?

één maand geleden

Reactie op Roossje

Oh zo leuk! Is het spontaan begonnen bij jullie?
Ja. Ik kreeg plots een bericht van het kdv. Ze waren aan het dansen met de kindjes en ineens was hij van links naar rechts aan het stappen. Daarna heeft ze een filmpje gemaakt. Hij loopt echt ineens hele stukken van 15meter ofzo. Voorheen geen enkele stap echt heel gek!

één maand geleden

Reactie op Roossje

Hier identiek hetzelfde. Is 17 maanden en stapt nog niet los. Wij moeten st ...
Oh serieus? En waarom dat dan? Ik lees overal dat als ze met 2 jaar nog niet lopen ze dan pas actie gaan ondernemen..

één maand geleden

Reactie op Waterval

Ja. Ik kreeg plots een bericht van het kdv. Ze waren aan het dansen met de ...
Wat knap! En begonnen op het kdv, heel grappig! Onze meid loopt nu inmiddels aan 1 hand maar dan alleen als ze in ander hand iets vast heeft en bij mama. Bij anderen gaat ze echt niet op der benen staan. Ene dag denk ik ja t komt wel want ze kan t volgens mij goed zat en andere dag denk ik. Je bent zo lui, als t moeilijk wordt pas je er voor.. mag van mij onderhand wel gaan gebeuren, ze is nu 1,5 maar hoor ook zat mensen rond de 20 maanden pas dus ik heb nu ingezet op die 20 maanden 🥴

één maand geleden

Reactie op conny236

Oh serieus? En waarom dat dan? Ik lees overal dat als ze met 2 jaar nog nie ...
Ik denk dat t afhankelijk is van waar je vandaan komt, denk in België dat ze eerder actie onder nemen

één maand geleden

Reactie op conny236

Wat knap! En begonnen op het kdv, heel grappig! Onze meid loopt nu inmiddel ...
Ja heel grappig en het gaat snel ook! Wel goed dat ze al aan de hand loopt. Ze kan het sowieso al dus. Ik duim mee voor de 20maanden!

één maand geleden

Jaaa ze loopt!! Meteen het hele huis rond, zonder te vallen! Zo trots

één maand geleden

Reactie op Lilly0711

Jaaa ze loopt!! Meteen het hele huis rond, zonder te vallen! Zo trots
Aah kei leuk!!! En meteen zo goed! Knap! Kan niet wachten hier 😂

23 dagen geleden

Ongelooflijk, onze meid loopt ook ineens! Vanmorgen 3 stapjes los en vanmiddag ineens hele stukken 😅, bizar! Je merkte wel aan haar gedrag dat ze er tegenaan zat maar nu ineens loopt ze! Ruim 18 maanden nu dus eerder dan die 20 maanden 🤭🤭

23 dagen geleden

Reactie op conny236

Ongelooflijk, onze meid loopt ook ineens! Vanmorgen 3 stapjes los en vanmid ...
Ooooh zooooo fijn toch! Ineens een hele ontlading! Maar ook heel gek he ineens weer zo veel groter dat ze lijken daardoor.