11 Reacties
4 maanden geleden
Tandjes worden hier alleen spelenderwijs gepoetst (tandenborstel met trilling en lampje via bol). Ze knaagt er wat op en gaat ermee door haar mond. Vinden wij prima genoeg. Vind het belangrijker dat ze een positieve associatie heeft met tandenpoetsen dan dat het op deze leeftijd geforceerd keurig moet gebeuren
4 maanden geleden
Sinds wij hem in de wasbak zetten zodat hij in de spiegel kan kijken, gaat het beter. We laten hem eerst zelf poetsen (en zingen dan zelf het liedje van Joki en Jet), daarna poetsen wij even de kiesjes goed na. Soms doen we het samen 🤗 Maar ik herken de strijd, heeft hier ook echt maanden geduurd!
4 maanden geleden
We poetsen elektrisch en gaat goed. Ze mag eerst zelf wat bijten en sabbelen, dan nemen wij over terwijl we een liedje zingen of verhaaltje vertellen. Ze ligt heel rustig op het verschoonkussen. Er zijn momenten dat het poetsen wat aan de kortere kant is, maar ze doet het prima.
4 maanden geleden
Bij ons ook sinds de elektrische tandenborstel heel chill. Hij speelt er soms overdag mee zelf (vindt het geweldig en poetst het hele huis …..), en sinds een week of 2 is het tandenpoetsen heel rustig ‘s avonds. 2 minuten prima te doen. Hij ligt altijd op z’n rug op mijn benen en ik probeer zijn handjes een beetje vast te houden. Verder zing ik altijd een liedje.
4 maanden geleden
Misschien een idee: u vormige tandenborstel op bol.com. Zie ik net voorbijkomen en bij ons zoontje is het ook drama. Lees er wel goede reviews over dus ga deze maar eens proberen.
4 maanden geleden
Ik kan al tandenpoetsen boekje. Sinds die meeneem mag ik het bijna zonder strijd doen. Ik doe precies hetzelfde als de krokodil, en daarna mag hij nog een keer poetsen
4 maanden geleden
Luvion kinder tandenborstel met lampje, vind ze reuze interessant ☺️