13 Reacties

7 maanden geleden

Ik gooi op alle vlekken eerst kokend water, dan trekken ze direct weg.

7 maanden geleden

Reactie op LauraHaa

Ik gooi op alle vlekken eerst kokend water, dan trekken ze direct weg.
Ah goeie tip!!! Ik ga het proberen! Werkt het ook als de vlekken wat ouder zijn

7 maanden geleden

Hier ook vooral pasta vlekken die ik er niet uit krijg op redelijk nieuwe shirts 😫😫😫 meestal hielp insprayen met dasty wel maar sommige krijg ik er gewoon echt niet uit. Dus tips zijn zeker welkom!

7 maanden geleden

Ophangen in de zon na het wassen werkt top, meeste vlekken bleken er dan uit. Zie foto :) Daarnaast ben ik echt fan van de vlekkenduivels van dr Beckmann, zijn bij Blokker goedkoper als via bol.com!

7 maanden geleden

Ik gebruik wasmiddel van Attitude maar voor vlekken heb ik de wasblok van seepje om er over te wrijven en het baby wasmiddel van Frosch helpt ook goed bij vlekken 👏🏼 maar laat het dan eerst wel even weken in een sopje

7 maanden geleden

Ik gebruik ossengalzeep in een spray van dr beckmann, tot nu toe alle vlekken nog eruit gekregen 👌🏻

7 maanden geleden

Dutsy 🙈 alle vlekken weg ff afspoelen er na en dan in de was. Nog nooit verkleuring of iets gehad van kleding

7 maanden geleden

Gebruik of afwasmiddel (voor vette vlekken of ossengalzeep. Maar voor aardbeien en bessenvlekken helpt kokend water het beste 😁

7 maanden geleden

Weet iemand hoe je watermeloen uit (witte) kleding krijgt?

7 maanden geleden

Reactie op Miracle.

Weet iemand hoe je watermeloen uit (witte) kleding krijgt?
In de zon hangen na het wassen werkt hier echt het beste. Geldt ook voor aardbeien en pastasaus vlekken

7 maanden geleden

Reactie op MamaBamboe

In de zon hangen na het wassen werkt hier echt het beste. Geldt ook voor aa ...
Ah dat is waarom er ineens de spagethi saus uit was verdwenen. Ik vond het al eigenaardig hoe deze er ineens uit ging 😂

7 maanden geleden

Neutral of Puur AH maar voor vlekken spuit ik even vooraf de vlek in met ossengal. 😊

7 maanden geleden

Ah puur. Echte vlekken smeer ik in met dreft of groene zeep. Soms als de Nederlandse lente het toe laat 😅 leg ik het in de zon om weg te bleken.