10 Reacties

5 maanden geleden

Biodermal vind ik heel fijn! Wel aan de dure kant maar is altijd wel ergens in de aanbieding (nu bij Bol met 50%)

5 maanden geleden

Wij gebruiken vision. Die vind ik echt heel fijn.

5 maanden geleden

Ik ben helemaal fan van de zonnebrand van de action, heel veel merken geprobeerd en ook veel dure maar deze van de action is echt top. Plakt niet, trekt snel niet, huid is lekker zacht erna. Echt top

5 maanden geleden

Wij gebruiken de minerale zonnebrand van young living. Deze weerkaatst uv-stralen ipv dat ze in de huid dringen. Smeert en ruikt prettig

5 maanden geleden

Ik heb dr leenarts geprobeerd ivm eczee, maar dat hielp niet voldoende. Heb nu vichy, maar moet nog testen. Kruidvat, zwitsal en biodermal kreeg ze hier ook reactie op, maar ze heeft dus een heel gevoelige huid.

5 maanden geleden

Had vorig jaar de niveau kids 50+ spray. Prima spul maar spray verstopte binnen no time dus over moeten gieten in een andere fles. Nu spray van de Kruidvat factor 50+. Werkt prima en smeert en sprayt fijn.

5 maanden geleden

Wij hebben nu de granier is een soort deo bus en echt super makkelijk aan te brengen.

5 maanden geleden

Reactie op noma14

Ik ben helemaal fan van de zonnebrand van de action, heel veel merken gepro ...
Ik ben het helemaal met je eens: was de beste koop, beste uit de test en beste groene koop (Reef bescherming, geen microplastic etc) van de consumentenbond maar hij trekt vooral idd heel snel in. Ze hebben ook zo’n roller, ideaal want die vindt mijn zoontje lekker interessant

5 maanden geleden

Ik gebruik voor onszelf en onze dochter biodermal. Ruikt niet, plakt niet, heel fijn! En vaak genoeg 1+1.

5 maanden geleden

Kruidvat eigen merk en dan de ‘milk’ variant. Smeert lekker soepel uit en ruikt een stuk beter dan die van Naif. Die gebruikten we voorheen en vond die ook niet lekker uitsmeren, heel dik.