6 Reacties

12 dagen geleden

Mij lijkt 4-5 flessen van 240 erg veel naast vast voedsel. Kan het zijn dat hij gewoon minder honger heeft? Verklaart nog niet waarom hij ook geen warme hapjes wil, dat weet ik niet...

12 dagen geleden

Mijn zoontje kreeg 4x210 Nu sinds hij volledig vast voedsel eet is dan 4x180 en soms laat hij wat staan Dat is helemaal prima, ze moeten naar vast voedsel. Wel belangrijk dat je alles goed verdeeld over de dag. De fles te kort op hapjes, brood, fruit is niet zo handig dan is het buikje vol.

12 dagen geleden

Het is idd veel, maar hij is bijna 10 kg en altijd een grote eter. Ik zou 150-180 per keer ook prima vinden, maar nu drinkt hij dus een derde dáárvan 😉

12 dagen geleden

Je account is al verwijderd, maar misschien lees je nog mee. Als je kindje opeens maar 1/3 drinkt van normaal én niet helemaal lekker is, dan zou ik toch even het CB of huisarts bellen voor overleg. Komt er nog melk door de spenen heen? Bij ons bleek dat het probleem toen ze opeens slecht uit de fles dronken.

9 dagen geleden

Reactie op Preggy_86

Mijn zoontje kreeg 4x210 Nu sinds hij volledig vast voedsel eet is dan 4x18 ...
Mijn zoon krijgt nu ook 4x210 en is bijna 6 maanden en ik zie dat je bent afgeschaald qua melkvoeding. Mag ik vragen wat je nu verder nog meer geeft naast de melkvoeding? Ben een beetje zoekende naar hoe ik het eet-/slaapschema vanaf 6 maanden moet toepassen.