48 Reacties
5 maanden geleden
Ben ik ook wel benieuwd naar! Gister een besteld. Wat wordt er verstaan onder zelfstandig zitten? Echt van knieen zelf naar zitstand of als hij zit dat hij zichzelf goed rechtop kan houden?
5 maanden geleden
Jaaa wij zijn al van start met zitje voor op de fiets! Ze vindt het geweldig, zingend door Amsterdam, geeft me heel veel vrijheid. Ze gaat nog niet vanzelf van liggen naar zitten maar zit zo mega stabiel al meer dan een maand dat we er voor gingen. Ik doe nog niet hele lange ritten en wel voorzichtig uiteraard over hobbels etc
5 maanden geleden
Wij doen het wel al 馃檲
Mijn man heeft een hoge management functie en is de afgelopen maand degene geweest die onze meiden bracht en ophaalde. Dat deed hij met de auto waardoor hij elke keer later op werk en eerder weg ging. Nu ik de eerste maand werken weer achter de rug heb wil ik ze ook brengen en/of ophalen en aangezien ik niet de auto heb (woon op 18 min fietsen van mn werk) breng ik ze weleens met de trein. Mn jongste is 7 maanden, kan nog niet zelfstandig rechtop zitten maar kon al vroeg haar nek overeind houden. Ik ga ook bewust een stuk langzamer ondanks ik een elektrische fiets heb. En heel rustig over hobbels etc. Tot nu toe gaat het prima. Ik doe er wel 2x zo lang over maar alsnog is het sneller dan lopen en kan ik meteen door naar werk of naar waar ik ook moet zijn.
5 maanden geleden
Reactie op ldcp
Wat een leuk topic, ben hier zelf nu ook mee bezig! Kan dit op elke fiets o ...
De afstand tussen je zadel en je stuur moet groot genoeg zijn 茅n op het frame bij je stuur moet een speciaal deel zitten waar het fietszitje aan vastgemaakt kam worden.
Je kan eens langsgaan bij jou plaatselijke fietsenmaker om te laten controleren of jouw fiets geschikt is.
5 maanden geleden
Toevallig heb ik onze dochter vrijdag voor het eerst op de fiets gezet en zijn we een blokje om gaan fietsen. Om te fietsen moeten ze zelfstandig tot zit kunnen komen vanwege de sterkte van de rug en nek, onze dochter doet dat nu een week of twee. Ze vond het fantastisch 馃ぉ
5 maanden geleden
Reactie op bennibenni00
Doen jullie de kleine een helm op?
Yes wij hebben een mooi klein helmpje op!
5 maanden geleden
Wij twijfelen heel erg... Ze kan wel zitten, ook iets een duwtje opvangen maar net niet zelfstandig naar zithouding gaan. Wel ging ze vandaag in haar bedje omhoogtrekken aan de spijlen waardoor ze ineens stond! Ergens lijkt het me dan dat ze al wel sterk genoeg is? Lastig hoor...馃槄
Het zal bij ons gaan om 1 km heen en 1 km terug iedere dag van en naar school.. zou enorm schelen als we op de fiets kunnen..