15 Reacties

3 maanden geleden

Ik zal voor de Qute Buggy Q-ultra gaan. Vooral omdat je zegt dat ze bijna hetzelfde zijn en je dan wel heel eat bespaard. Volgens mij mag die ook mee maar je kan altijd even bellen met ryanair voor de zekerheid.

3 maanden geleden

In jou geval zal ik voor de buggy van het merk Qute gaan. Dit is echt een behoorlijk prijsverschil. Die € 150 kun je toch leuker besteden op vakantie 🤪

3 maanden geleden

De joolz ear+ mag in het vliegtuig mee, heeft de juiste maten vertelden ze bij de Prenatal. Als je tussen deze twee twijfelt, zou ik persoonlijk voor de Joolz gaan, omdat deze qua support beter is voor je kleintje. Zelf hebben wij een easywalker miley2 gehaald voor naast onze joolz day+. Die vouwt ook lekker klein op (niet vliegtuig geschikt), geeft ook wel goeie support en hebben we echt voor ernaast. Wanneer we langere tijd weg gaan, nemen we de joolz. Kortere tijden de easywalker.

3 maanden geleden

Ik zou je niet laten beïnvloeden door het wel of niet meemogen in de cabine; als het vol is (en dat gebeurt vaak) mag hij sowieso niet mee. Of t nou past of niet. Wij hebben zelf een Recaro lexa, heel blij mee maar kan natuurlijk niet bepalen of dat passend zou zijn voor jullie wensen. Ik zou vooral kiezen voor wat je zelf t fijnst vind.

3 maanden geleden

Wij hebben de Qute buggy en zijn er heel blij mee!

3 maanden geleden

Wij hebben de joolz en zijn er zooo blij mee 😍

3 maanden geleden

Kijk ook even naar de Kinderkraft Nubi 2 😊 Ongeveer zelfde prijsklasse als de Qute (iets goedkoper zelfs) en is uitgebreider qua opties. Ons meisje is vrij klein ook en deze buggy bevalt ons goed! Mag ook mee in het vliegtuig.

3 maanden geleden

Toevallig zijn wij net op pad geweest. Wij gaan voor de Easywalker Miley2.. Die mag bij sommige nog in bagage vak. Maar tegenwoordig zijn de regels zoveel veranderd ( ben reisagent) dat vol is vol en als je niet van te voren betaald hebt ben je niet gegarandeerd van een plek in ruim. En buggies gaan er als eerste uit.

3 maanden geleden

Kijk ook even naar de Kinderkraft Nubi 2 😊 Ongeveer zelfde prijsklasse als ...
Daar gaan we toevallig vandaag voor kijken ben benieuwd 🥰

3 maanden geleden

Reactie op PatriciaThomas

Toevallig zijn wij net op pad geweest. Wij gaan voor de Easywalker Miley2.. ...
Okee Jaa ik ben altijd zo bang dat ze er mee gaan gooien en ze dan kapot gaan of er iets afbreekt. Zal namelijk niet de eerste keer zijn heb dit vaker gehoord. En dan heb je niks als je op je bestemming bent…

3 maanden geleden

Het is de kinderkraft Nubi 2 geworden 🥰

3 maanden geleden

Kijk ook even naar de Kinderkraft Nubi 2 😊 Ongeveer zelfde prijsklasse als ...
Via welke vliegmaatschappij vlogen jullie en hoe werkte dat bij jou met meenemen van de buggy? En ging het goed niet kapot? 🥴

3 maanden geleden

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met ervaringen met deze buggy's! Wij twijfelen op dit moment precies tussen dezelfde twee wagens.

3 maanden geleden

Vorige week is hier de Joolz Aer+ binnengekomen. En kan niet anders zeggen dan dat we er heel blij mee zijn en heel gebruiksvriendelijk is. Voor ons een goede investering

3 maanden geleden

Wij hebben al een paar maanden de Joolz Aer+ en zijn ook heel enthousiast! Het is even een investering, maar het gebruiksgemak is super voor zowel thuis als onderweg.