162 Reacties

één jaar geleden

Ik ben vandaag los gegaan in de stoffen winkel 🤭

één jaar geleden

Ik ben echt mega trots, ik heb nog nooit een heel kledingstuk genaaid en heb vandaag dit pakje gemaakt. Er moeten nog knoopjes op om de bandjes voor vast te kunnen maken, maar ik had niet verwacht dat ik dit kon!

één jaar geleden

Wat super leuk geworden! Ik borduur veel op baby/kinderkleding, zal zo wat foto’s zoeken

één jaar geleden

Baby nestje voor een vriendin, vandaag onze eigen stofjes uitgezocht

één jaar geleden

Ik ben bezig met een babydeken haken in het grijs (was mijn manier om met mijn miskraam om te gaan), moet hem alleen nog af maken

één jaar geleden

Ohh wat leuk! Voor baby 2 ben ik nu bezig met een broekje maar voor baby 1 heb ik heel wat genaaid. Onder andere dit maar verder ook het beddengoed, Verschoonkussenhoes en andere accessoires. En veeel kleding. Breien en haken kan ik niet

één jaar geleden

Reactie op Toooh

Ik ben echt mega trots, ik heb nog nooit een heel kledingstuk genaaid en he ...
Ohh die is heeel leuk!! Is dit van lowland kids? Die staat ook nog op mijn lijstje om te maken

één jaar geleden

Wat ijverig allemaal! 😅 ik heb een slaapzak genaait 5 jaar geleden als kraamcadeautje, en die heb ik terug gekregen toen zij uit de kleine kinderen was. Dus die ligt klaar. En pas nog twee keer een truitje gebreid als kraamcadeau (zie foto). Maar iedere keer hoor ik hoe snel ze eruit zijn, en nu heb ik helemaal geen zin om iets voor onze frummel te maken 🙈 we krijgen er ook maar 1, was via fertiliteit. Dus ik weet al dat het niet nog een ronde mee gaat hierna. Maar wie weet inspireren jullie me nog! Vind de babynestjes wel erg schattig!

één jaar geleden

Ik ben ook flink aan de haak voor de kleine, het eerste dekentje is af.

één jaar geleden

Dit blijft 1 van mijn favoriete setjes van mijn zoontje afgelopen zomer🌞

één jaar geleden

Ik zou graag een dekentje willen haken voor de baby, maar welk patroon kan ik dan het beste gebruiken?

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Ik zou graag een dekentje willen haken voor de baby, maar welk patroon kan ...
Er zijn heel veel leuke patronen, maar ik zou persoonlijk wel voor een dichte deken kiezen

één jaar geleden

Ik ben ook bezig met een babydekentje 😀

één jaar geleden

Reactie op Andrea23

Er zijn heel veel leuke patronen, maar ik zou persoonlijk wel voor een dich ...
Mijn schoonmoeder heeft een dekentje gebreid en gevoerd. Dat is top!

één jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Ik zou graag een dekentje willen haken voor de baby, maar welk patroon kan ...
Ik vind zelf dat de website garnstudio.com altijd hele leuke gratis patronen heeft

één jaar geleden

Reactie op xm123

Ik vind zelf dat de website garnstudio.com altijd hele leuke gratis patrone ...
Aah super dankjewel. Die ken ik nog helemaal niet!

één jaar geleden

Ik heb vandaag opgeruimd en kwam deze nog tegen. Heb ze ooit eens een aantal jaar geleden gehaakt voor mijn zwangerschap destijds (werd miskraam helaas). Heb ook nog een hoop clips dus ga er zeker nog een aantal bij haken 🥰

één jaar geleden

Bezig met een trappelzak voor de maxi cosi 😁 Voor mijn oudste zoontje heb ik ook veel gehaakt en kleding gemaakt dus dat ook maar eens op gaan zoeken

één jaar geleden

Ik heb een baby vestje gebreid voor onze zoon! 💚

één jaar geleden

Dekentje gehaakt! :)