162 Reacties
één jaar geleden
Wat super leuk geworden! Ik borduur veel op baby/kinderkleding, zal zo wat foto’s zoeken
één jaar geleden
Ik ben bezig met een babydeken haken in het grijs (was mijn manier om met mijn miskraam om te gaan), moet hem alleen nog af maken
één jaar geleden
Wat ijverig allemaal! 😅 ik heb een slaapzak genaait 5 jaar geleden als kraamcadeautje, en die heb ik terug gekregen toen zij uit de kleine kinderen was. Dus die ligt klaar. En pas nog twee keer een truitje gebreid als kraamcadeau (zie foto). Maar iedere keer hoor ik hoe snel ze eruit zijn, en nu heb ik helemaal geen zin om iets voor onze frummel te maken 🙈 we krijgen er ook maar 1, was via fertiliteit. Dus ik weet al dat het niet nog een ronde mee gaat hierna. Maar wie weet inspireren jullie me nog! Vind de babynestjes wel erg schattig!
één jaar geleden
Ik zou graag een dekentje willen haken voor de baby, maar welk patroon kan ik dan het beste gebruiken?
één jaar geleden
Reactie op Andrea23
Er zijn heel veel leuke patronen, maar ik zou persoonlijk wel voor een dich ...
Mijn schoonmoeder heeft een dekentje gebreid en gevoerd. Dat is top!
één jaar geleden
Reactie op xm123
Ik vind zelf dat de website garnstudio.com altijd hele leuke gratis patrone ...
Aah super dankjewel. Die ken ik nog helemaal niet!
één jaar geleden
Ik heb vandaag opgeruimd en kwam deze nog tegen. Heb ze ooit eens een aantal jaar geleden gehaakt voor mijn zwangerschap destijds (werd miskraam helaas). Heb ook nog een hoop clips dus ga er zeker nog een aantal bij haken 🥰
één jaar geleden
Bezig met een trappelzak voor de maxi cosi 😁 Voor mijn oudste zoontje heb ik ook veel gehaakt en kleding gemaakt dus dat ook maar eens op gaan zoeken