162 Reacties
één jaar geleden
Ik heb dit houten schommelpaard zelf gemaakt voor ons zoontje zijn kerstmis vorig jaar. Ik ben vooral handig en creatief met hout😄
één jaar geleden
Dit is de eerste keer dat ik iets gehaakt en afgemaakt heb. Een simpel dekentje, groot genoeg voor als ledikant dekentje.
Ik ga nu beginnen aan een kleedje voor over de commode.
één jaar geleden
Hier kwam mn moeder net mee aanzetten (op het feest van mn broertje). Heeft ze zelf genaaid van oude spijkerbroek en oude pyama van mn broertje 🙈
Hij was niet zo amused. Ik vind ze eigenlijk wel cool 🤣 maar dat had ze misschien beter wel een andere dag kunnen geven...
(Ja dat is mijn buik die in de weg zit)
één jaar geleden
Net een houten lepel gemaakt, mijn eerste houtsnijwerkje 😅
En naam van ons zoontje erin gegraveerd
één jaar geleden
Ik houd van haken en breien en heb in het verleden heel veel trappelzakken gemaakt als kraamcadeau en voor mijn eigen kinderen dekens en knuffels. Nu zag ik van Hvid de Teddi Tokkie en die vind ik zo schattig dat ik aan het kijken ben om hem zelf te maken en misschien ook nog wel een cocon en slofjes 🥰
één jaar geleden
Reactie op mich0701
Ik heb dit schapenkrukje gemaakt voor op de kamer
Wow deze vind ik echt prachtig!! Super leuk 😍
één jaar geleden
Ik ben een laboratorium aan het haken voor de kleine. Haar papa werkt in een laboratorium dus we vonden het wel leuk om allemaal reageerbuisjes en erlemeyer enzo neer te zetten. Als ik tijd over heb dan haak ik ook nog een bus voor mijn werk als buschauffeur. Daarna kijk ik weer verder wat ik voor haar ga haken
één jaar geleden
Hij is (bijna) af! Nog wat knoopjes aan de bovenkant en dan is ie klaar! Afstandsbediening ligt over zijn naam 🤪
één jaar geleden
Hij is (bijna) af! Nog wat knoopjes aan de bovenkant en dan is ie klaar! Af ...
Wat mooi zeg😍
één jaar geleden
Reactie op Ash0905
Deze ben ik ook aan het maken alleen dan met roze. Wat is hij leuk geworden ...
Super leuk! Ben benieuwd hoe hij bij jou word 😁 Haha ja mijn moeder en zusje zijn vooral heel erg benieuwd. Ze zullen nog even moeten wachten 😍
één jaar geleden
Super leuk! Ben benieuwd hoe hij bij jou word 😁 Haha ja mijn moeder en zus ...
Respect voor jou en ash0905 dat jullie het tapestry/mochila haken zo lang volhouden. Ik heb meerdere dingen met deze technieken gehaakt maar ik vind het echt vreselijk om te doen om steeds van kleur te wisselen.
Uiteindelijk geeft het altijd wel een mooi resultaat maar ik zal niet snel meer een project beginnen waarbij je tapestry of mochila moet haken. Tenzij een van jullie de gouden tip heeft waarbij het leuk wordt om te doen.