162 Reacties

één jaar geleden

Ik heb dit houten schommelpaard zelf gemaakt voor ons zoontje zijn kerstmis vorig jaar. Ik ben vooral handig en creatief met hout😄

één jaar geleden

Dit is de eerste keer dat ik iets gehaakt en afgemaakt heb. Een simpel dekentje, groot genoeg voor als ledikant dekentje. Ik ga nu beginnen aan een kleedje voor over de commode.

één jaar geleden

Hier kwam mn moeder net mee aanzetten (op het feest van mn broertje). Heeft ze zelf genaaid van oude spijkerbroek en oude pyama van mn broertje 🙈 Hij was niet zo amused. Ik vind ze eigenlijk wel cool 🤣 maar dat had ze misschien beter wel een andere dag kunnen geven... (Ja dat is mijn buik die in de weg zit)

één jaar geleden

Net een houten lepel gemaakt, mijn eerste houtsnijwerkje 😅 En naam van ons zoontje erin gegraveerd

één jaar geleden

En deze heb ik vorig jaar eens gemaakt voor ons zoontje😊

één jaar geleden

Ook een mes bijgemaakt😅

één jaar geleden

Ik houd van haken en breien en heb in het verleden heel veel trappelzakken gemaakt als kraamcadeau en voor mijn eigen kinderen dekens en knuffels. Nu zag ik van Hvid de Teddi Tokkie en die vind ik zo schattig dat ik aan het kijken ben om hem zelf te maken en misschien ook nog wel een cocon en slofjes 🥰

één jaar geleden

Ik heb dit schapenkrukje gemaakt voor op de kamer

één jaar geleden

Reactie op mich0701

Ik heb dit schapenkrukje gemaakt voor op de kamer
Wow deze vind ik echt prachtig!! Super leuk 😍

één jaar geleden

Ik ben een laboratorium aan het haken voor de kleine. Haar papa werkt in een laboratorium dus we vonden het wel leuk om allemaal reageerbuisjes en erlemeyer enzo neer te zetten. Als ik tijd over heb dan haak ik ook nog een bus voor mijn werk als buschauffeur. Daarna kijk ik weer verder wat ik voor haar ga haken

één jaar geleden

Reactie op Ash0905

Ik ben een laboratorium aan het haken voor de kleine. Haar papa werkt in ee ...
Eindelijk af. Duurde even maar wat is het leuk geworden 🥰 kleine kan er straks nog mee spelen ook. Kan ze papa's werk doen

één jaar geleden

Hij is (bijna) af! Nog wat knoopjes aan de bovenkant en dan is ie klaar! Afstandsbediening ligt over zijn naam 🤪

één jaar geleden

Hij is (bijna) af! Nog wat knoopjes aan de bovenkant en dan is ie klaar! Af ...
Wat mooi zeg😍

één jaar geleden

Ik heb voor het eerst een aankleedkussen hoes gemaakt en hier ook bijpassende commode mandjes bij. Erg trots op het resultaat haha

één jaar geleden

Nieuwe hoes gemaakt voor het voedingskussen

één jaar geleden

Hij is (bijna) af! Nog wat knoopjes aan de bovenkant en dan is ie klaar! Af ...
Deze ben ik ook aan het maken alleen dan met roze. Wat is hij leuk geworden bij jou en leuk idee de naam erop. Ik durf dat niet aan met de nieuwsgierige oma's 😅

één jaar geleden

Reactie op Ash0905

Deze ben ik ook aan het maken alleen dan met roze. Wat is hij leuk geworden ...
Super leuk! Ben benieuwd hoe hij bij jou word 😁 Haha ja mijn moeder en zusje zijn vooral heel erg benieuwd. Ze zullen nog even moeten wachten 😍

één jaar geleden

Reactie op MamaVera

Nieuwe hoes gemaakt voor het voedingskussen
Wat leuk gedaan en een leuk idee zo met die knopen

één jaar geleden

Super leuk! Ben benieuwd hoe hij bij jou word 😁 Haha ja mijn moeder en zus ...
Respect voor jou en ash0905 dat jullie het tapestry/mochila haken zo lang volhouden. Ik heb meerdere dingen met deze technieken gehaakt maar ik vind het echt vreselijk om te doen om steeds van kleur te wisselen. Uiteindelijk geeft het altijd wel een mooi resultaat maar ik zal niet snel meer een project beginnen waarbij je tapestry of mochila moet haken. Tenzij een van jullie de gouden tip heeft waarbij het leuk wordt om te doen.

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Net een houten lepel gemaakt, mijn eerste houtsnijwerkje 😅 En naam van ons ...
Dat heb je mooi gedaan. Mijn eerste lepel was niet zo mooi hoor haha . Meer rustiek 😜